Ik ben helemaal overdonderd! Het was geweldig vandaag. We zijn naar de musical The Wiz geweest in het Beatrixtheater. Een spektakel met kleuren en de meest geweldige muziek. Een echte feel good musical! Hè... ik voel me helemaal lekker!
Ik ben er ook geweest 1 oktober, maar ik ben gek op musicals maar moest echt wel even wennen aan de dikke knipoog naar het heden. dus de postcode loterij loten, en uitspraken van geer en joling zoals Ik heb er geen kracht meer voor. Ik moest er wel om lachen maar de nostalgie van het verhaal was een beetje weg. maar het decor en de acteurs echt superrrgoed. die stemmen he zo vreselijk mooi. Wat vond je dan van die fee met 1000 verschillende kleuren in dr kleding, haha wat een mens he
Hahaha, ja wat een mooi mens was dat! Ik vond het ook wel grappig ja, die knipogen naar het heden. Ook het stukje over de bling bling van de blikken man en de vergoedingen in het basispakket van de zorgverzekering. Ik vond het wel echt typische Martine Bijl-dingen en ik vond het schitterend. Het is leuk om te zien dat zo'n musical een geweldige familiemusical kan zijn, maar daarnaast ook zoveel kleine dingetjes erin heeft zitten die echt alleen door volwassenen begrepen worden. Al met al vond ik het een topdag!
Lijkt me ook wel gaaf om The Wiz te zien. Zal ff kijken of we misschien kaarten kopen, maken we er een weekendje weg van ofzo.
Wij gaan de 22 heen. We hebben al lang geleden geboekt, en verheug me er al lang op! Zal maar niet te veel lezen hier, straks weet ik alle grappen ed al hihi.. Gaan jullie vaak naar musicals? Ik ga gemiddeld 2 keer in het jaar naar een musical. Helemaal geweldig!
ik zou wel vaker willen, vindt het alleen wat duur. maar ben naar titanic, aida en nu ook the wiz geweest.
Wij gaan eigenlijk best vaak naar musicals. We hebben ook een abonnement in een theater in de buurt. Maar naast musicals bezoeken we daar ook veel concerten (a capella muziek, popmuziek en country), en toneelvoorstellingen en cabaret (vooral dingen zoals Najib Amhali, Bert Visscher en de Vliegende Panters). Ik vind het jammer dat het allemaal best wel duur is, maar ik ga liever naar het theater dan bijvoorbeeld een avond in een café of een discotheek. En dat terwijl je daar misschien wel net zoveel geld uitgeeft. Gelukkig heb je, als je een abonnement hebt bij een theater, ook veel leuke extraatjes. Zo hebben we ook voor zes euro kaartjes besteld voor een blind date voorstelling. Je weet dan van tevoren niet waar je naar toe gaat, maar dat is wel geweldig! @Tante Pollewop: veel plezier! Je zult zeker de avond van je leven hebben!
Caberet is ook gaaf hè? Volgend jaar gaan wij naar de Lama's, Arie & Sylvester en Guide Weijers. Heb er nu al zin in...
Poe, José... dat zou ik zo niet weten. Tot zo lang als dat er mensen komen denk ik. Volgens mij heeft Mamma Mia en Saturday Night Fever ook bijna twee jaar gedraaid ofzo. @QueenBee, ja... leuk hè! Ik ben er echt een fan van. Toevallig heb ik een paar weken geleden Femmage gezien. Dat zijn vier dames die overigens ook nog eens geweldig zingen. Maar die zijn zooooooo droog. God, wat een humor zeg! Ik heb me ziek gelachen!