Vrouwen die aan het afwachten zijn tot ze een Zwangerschapstest kunnen doen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lovieyou, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ow dat is wel fijn als je na de pil daar nu niet meer zo'n last van hebt. ik wel helaas.. echt vervelend, maar komt wel goed. Morgen even een afspraakje maken bij de HA. Is je ongi doorgezet nu? hoop het niet voor je meis! en dat het gewoon een vaatje is die misschien gescheurd is omdat je nu goed doorbloed bent als je zwanger bent.. wel gek dat je dan 3 dagen over tijd bent als je t niet bent. Ik hou de hoop er in voor je! duim duim duimmm.

voor jou ook een knuff & sterkte meis, hou ons op de hoogte!

2. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL

Ah bah Lovieyou... balen... echt bah bah bah.....
    dagje alles eten, drinken, doen wat je wil (dat doe ik dan altijd) o en ik mag ook om alles huilen..

3. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net getest en negatief met kruidvat (2 voor 5 euro)
    Twee dagen geleden had ik krampen. anders als met de pil, maar dacht dat dit misschien nu anders was omdat de pil toch het één en ander regelt. Ging er dus maar een beetje van uit dat ik ongesteld moest worden.
    Sinds gisteravond geen krampen meer, alleen af en toe het gevoel alsof er een baksteen op mijn maag ligt. Helaas was de test dus niet roze ):
    Misschien te vroeg gestest. Vandaag is volgens predictor mijn NOD, maar volgens deze site morgen pas. Geen idee welke er klopt.....
    Nu dus beetje depri, denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het negatief is.

Maar ik blijf natuurlijk wel voor alle anderen duimen!!!!!!

4. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Elsje, herkenbaar. Pizza zit in de oven, maar ben nu bezig met het eten van een koekje en net ook chips gegeten.....(gelukkig heb ik een hele snelle spijsvertering)

5. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik niet maar die ene dag dat maakt niet uit... :D
    Genieten van de pizza !!

6. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ lovieyou nee nog niet echt doorgezet maar net weer een beetje dus zal niet lang meer duren denk. Zal dus geen vaatje zijn helaas. Ja idd 3 dagen overtijd misschien is m'n cyclus toch nog een beetje in de war :(

@ femmi wat balen meis geniet lekker van je pizza ;)

7. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie dit misschien: Als je test op de NOD dag en hij is negatief, dan is de kans dat je toch zwanger blijkt te zijn wel heel klein denk ik?

8. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscilla: Balen voor je! Vrouwen en hun cuclus, zou willen dat het allemaal wat makkelijker geregeld was....

9. lovieyou

Nee hoor, sommige vrouwen zijn 9 dagen over tijd en testen dan pas positief. Dus als je op je NOD negatief test kun je nog zwanger zijn! Alleen heb je waarschijnlijk te weinig HCG aangemaakt. Hoop dat je snel positief test, zou 'n leuk kerstcadeautje zijn.

10. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, zo naar mijn werk, nog geen tekenen van ongie.
    Stom he, ik weet dat er genoeg vrouwen pas later positief testen, alleen denk ik dat ik toch nog een beetje hoop wilde houden en het anderen ook wilde "horen" zeggen dat een nega test nu nog niks zegt...

11. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Heb buikgriep. Verging van de pijn gister van 2 tot 10 uur in de avond. Verveel me nu al.
    Eigenlijk wilde ik niks meer nemen van medicijnen maar heb toch echt gister een halve Lorazepam genomen anders had ik ook de hele nacht niet kunnen slapen. Normaal zou ik het echt niet meer nemen. Lag dubbel van de pijn.

12. mamavanYannick

20 dec 2011
    53
    0
    0
    29-35-30-28-32-32-30-30-mk-31-31-32-30- (27????)
    NULL
    hier nog 1, voel me al 1,5 week raar. zwangerschapskwaaltjes moet donderdag ongesteld worden als ik het word. voel me goed misselijk maar ben ook erg verkouden, sinds gisteravond hoofdpijn, had ik met mijn 1e zwangerschap nooit, en als ik ongesteld ben wel. ik twijfel zo, heb ook geen eetlust, had ik bij mijn 1e boefje ook niet. maar ja, je hoeft toch niet beide zwangerschappen dezelfde symptonen te hebben? wij zijn al vanaf juni bezig 28-29-38 (waarschijnlijk mk)-32-30. ik had op online biologische klok gekeken en tussen de 10e en de 15e om de dag flink geklust. het wachten maakt me gek (en de misselijkheid ook)

13. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier is het wachten voorbij m'n ongi gast nu doorzetten heb daar straks al wat meer rood gehad. :( op naar de volgende ronde. De rest van de meiden succes

14. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen ongi. Morgen ochtend weer een testje proberen

15. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ lovieyou ik heb exqct dezelfde zware ongesteldheid! My god echt ik wil dan het liefst paar dagen thuis in bed blijven liggen :( echt niet leukmhoor

Weet dus prcies hoe je voelt....

16. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net weer getest, negatief ):

17. lovieyou

Hoeveel dagen ben je nu over tijd? Het wil niks zeggen.. Sommige testen heel laat pas positief, anders zal ik even naar de HA gaan voor 'n bloedtest.

18. MissCK

MissCK Niet meer actief

Denk dat ik mij hier ook wel bij aan kan sluiten :D
    Ga denk ik morgenvroeg testen. Morgen zit ik op 4 dagen voor NOD. :)

19. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Dus ik ga ook mee doen.. ben weer in spanning aan het afwachten, ik mag 30 dec pas :( dat duurt nog zo ontzettend lang! gelukkig ben ik niet de enigste die zo ongeduldig is

20. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 december was mijn NOD. Gister Sensitest besteld, dus nog even afwachten tot deze binnen is

Deel Deze Pagina