Vrouwen die aan het afwachten zijn tot ze een Zwangerschapstest kunnen doen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lovieyou, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ondekt dat de aders bij mijn borsten opeens beter te zien zijn. Vandaag de hele dag hoofdpijn. Sensitesten zijn binnen, dus ga morgen weer testen. Begint nu wel een beetje te kriebelen, zou het dan toch......

2. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik weet niet wanneer mijn nod is. Dit is de 2de ronde voor ons. 16 nov ongi geweest en heel veel krampen gehad 6 december(eisprong???) dus als dat zo is dan is mijn NOD de 20 ste geweest. Maar ben nog niet ongi. Probeer ook steeds allerlei kwaaltjes te zien. Maar wil mezelf niet gek maken. Vandaag weer de hele dag hoofdpijn gehad en opgeblazen gevoel en krampjes. En die ader is er nog steeds, loopt van boven mijn borst door naar over mijn bovenarm....heel gek.
    De 20ste wel een gewonen kruidvat test gedaan, niet die van 2 v 5 euro. Maar die gewone met dipstick. Is die net zo gevoelig als die van 2 v 5?? morgen of overmorgen nog maar eens testen met die van 2 v 5.......spannend!!

3. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Wat fijn om te lezen dat er meer vrouwen zijn die zichzelf helemaal gek maken. Wij zijn dit jaar met 23 weken ons kindje verloren aan het syndroom van Potter en vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu alweer in de 4e ronde de teleurstelling wordt elke maand groter bij de vorige twee zwangerschappen was het de 2e ronde raak. Misschien willen we het te graag ????

4. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat iedereen dat heeft, jezelf gek maken. Frustrerend he!
    Grappige is dat ik al 2 weken naar mijn borsten loop te kijken in de spiegel. Vandaag had ik voor het eerst zo iets van wat krijgen we nou? 1 ader loopt van mijn hals recht naar mijn tepel toe. Heel opvallend! Zo erg dat ik bijna zeker weet dat mijn vriend dit ook gaat opvallen..... Maarja, misschien betekend dit dat de menstruatie er zit aan te komen, of kan het alleen maar met zwangerschap te maken hebben?

5. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

@femmi, je bent nu al een aantal dagen over tijd toch? misschien even naar de huisarts gaan voor een bloedtest.. dan weet je het zeker! gek dat je niet ongi word maar ook steeds negatief test. Sterkte meis!

6. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    @ Femmi dat is zeker frustrerend. Vorige maand was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger zou zijn.... Test gedaan na een week overtijd en negatief de dag erna werd ik ongi. Zou zeker even naar de HA gaan voor een bloedtest... Sterkte !!!

7. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik benw eer terug na 3 dagen Londen, was geweldig en fijn om even ergens anders aan te denken ;)
    Ik ben echter nog steeds niet ongesteld geworden, dus al eenw eek 'over tijd', voor zover dat iets zegt met mijn onregelmatige cyclus...

Hier al nieuws?

8. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt vor jullie steun! Ik wacht morgen even af, dan doe ik een sensitest. Als er dan nog steeds negatief uitkomt ga ik een afsraak maken met de huisarts, nu denk ik alleen niet een lekkere tijd voor de kerst, zitten dan vaak overvol. Waarschijnlijk zal het dus pas na de kerst lukken.
    Net wel een potje zitten huilen omdat een liedje zo emotioneel was, heb er knallende hoofdpijn van overgehouden. Misschien de hormonen,de onzekerheid of omdat het op mijn werk nu niet zo lekker loopt. Lastig omdat er zoveel antwoorden kunnen zijn. Wat dat betreft kan het lichaam je denk ik inderdaad goed voor de gek houden.

Lady Lauren: wanneer ga je testen?

9. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmie: wat verschrikkelijk voor jullie om je kindje te verliezen.
    Ik weet niet of "te" graag willen invloed kan hebben. Denk dat het elke maand bijna gewoon een kans is van een bepaald aantal procent en dat het net "mazzel" hebben is. Lastige eraan is dat we er bijna geen invloed op kunnen uitoefenen, ik voel me inieder geval daardoor machteloos. Denk niet dat je het bij je eigen gemoedstoestand moet zoeken. Hoop voor jullie dat het snel wel raak mag wezen en dat het nu helemaal goed gaat komen

10. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Weetje wat ik zo gek vind. Femmi je had nog voor me nagecheckt dat ik de 18e ongi moest worden.. Ik had toen wat oudbloed maar goed ben de volgende dag zooo erg ongi geworden. Ik ben ALTIJD 5 dagen ongi bij de 4e dag neemt het af.. Maar nu zit ik op dag 5 en ik ben nog steeds heel erg ongi.. Hoe zou dit kunnen komen?

11. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    #271 aylioun, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    wow wat herkenbaar allemaal.
    Ik zit ook te wachten tot ik 1 januari kan testen.
    Oeff en die eerste weken gaat dan nog wel,
    maar die 2e....
    Elk krampje, elk miniscuul steekje in mn borsten, ahhhhhh kmaak mezelf helemaal gek.
    En manlief is elke keer de rust zelve...

Dat te graag willen is ook zoiets...mensen zeggen dan tegen je, denk aan iets anders.
    Maar hoe doe je dat:(
    Ik had ook verwacht dat ik na mijn miskraam van maart gelijk weer zwanger zou worden omdat je overal leest dat je dan heel vruchtbaar bent...
    Maar niks, noppes, nada...

Maargoed, deze maand worden we gewoon allemaal zwanger!;)

liefs

12. Embarazada

Te graag willen kan toch geen invloed hebben naar mijn idee! Je hebt een bepaald aantal % kans en als het niet lukt dan lukt het niet ;) Gewoon doorklussen, meiden....dat doe ik ook..ik had weer een gevatieve test.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jááá ik wordt er ook erg onzeker van!!

Wij zijn pas de eerste maand bezig!
    Mijn laatste menstruatie was 7dec.
    Ik heb mijn vruchtbare dagen berekend en hebben die dagen ook geklust!
    Zondag 18dec heb ik een bloeding gehad, helderbloed met een paar stolsels.
    deze was dinsdag weer weg!
    Gisteren middag had ik na het plassen een heel klein beetje roze/oranje bloed. dit was ook maar iets van één veeg!

Ik had gisteren een afspraak bij de dokter i.v.m die bloeding van zondag.
    Tja en wat iedere dokter dan zegt "je moet er van uit gaan dat je lichaam minstens 3maanden nodig heeft om te ontpillen, dus die bloeding zal wel iets onschuldigs zijn.
    Ik moest maar afwachten....Vreselijk als je iets anders te horen krijgt dan wat je wil horen!! whahahaha;)

Nouja, nu dus afwachten tot 31dec.
    eigenlijk zou ik 4januari pas kunnen testen, maar ik denk niet dat ik dat vol ga houden!
    en als ik bij veel dame's lees, testen ze al 3dg voor de NOD!

ik ben trouwens wel af en toe wat misselijk en heb dan ook braakneigingen, maar uiteindelijk komt er niks!
    Ook mijn bortsen voelen soms wat raar aan, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik er zóó mee bezig ben!

Succes allemaal:D

14. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    We hebben nu gezegd als het komt komt het, en anders niet. Het moet allemaal wel leuk blijven. Met kerst is het zeker altijd volle bak bij de HA.... Ik duim voor je.

@lovieyou, spanning,stress ik heb er de ene maand ook meer last van dan de andere, schijnt heel normaal te zijn.

15. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Ik mag officieel 4 jan weer testen. Bij de vorige zwangerschap had ik echt nergens last van het was dat mijn man zei dat ik eens een testje moest gaan doen en ja hoor zwanger.
    Heb nu alleen met vlagen pijn rechts in mijn onderbuik en onderrug.
    Wie weet ...... we houden vol ;)

16. Embarazada

Zo is het meis...dat willen wij ook graag!:D

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik zag aan jou handtekening dat je van nu na clomid ook puregon en pregnyl hebt gebruikt. Ik heb precies hetzelfde gedaan ook van mei tot nov. clomid en nu in dec. de eerste keer met puregon en pregnyl gedaan en zie mijn banner! Dus ik hoop voor jou ook dat het zo snel gaat maar het kan dus wel. Ik hoop voor je dat die 2 weken snel voorbij gaan!

18. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    wowwww wat leuk!!
    ENN ik kom ook uit zuid-holland:D
    Dankjewel voor je bericht, ben er helemaal blij van!
    En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk.

liefs

19. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Haha nou met zoveel de zelfde dingen moet die test ook maar hetzelfde zijn!!

20. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    jaaaaa precies!!!

:)

Deel Deze Pagina