Ben ik ook weer, ben een aantal dagen flink ziek/zwak geweest dankzij buikgriep. Volgens de berekening kan ik zondag testen. Kijken even of ik dan al test of maandag pas.
Oeh spannend Wen!! Zal voor je duimen! Mijn vriendin was vandaag de 24e uitgerekent en om 10 over half 1 vannacht zijn haar vliezen gebroken. Dus zit ook enorm in de spanning hier.. Is haar eerste kindje, zo leuk!
Ben ik ook weer, gister drukke dag en geen tijd om achter de computer te kruipen. Nog steeds geen ongi. donderdag avond weer getest, 1 dipstick van sensitest : heel vaag streepje. vrijdag ochtend (met ochtend urine) test van sensitest met hartje:NEGATIEF dus toen weer een dipstick van sensitest gedaan en NEGATIEF Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik de dokter bellen voor een bloedtest. Ben dan een week overtijd. Lovieyou: ik weet niet waarom je nu langer ongi bent geworden als normaal. Wel frustrerend! Gefeliciteerd alvast met je vriendin! Heb je al gehoord of alles goed is gegaan?
Hallo meiden, wat spannend allemaal, voor diegenen die zwanger zijn gefeliciteerd. En voor diegene die in het wachtkamertje zit sterkte.... Mijn NOD zou (als ik van 31 dagen cyclus uitga) morgen moeten zijn. Mijn cyclus is niet helemaal gelijk maar de laatste 2 maanden 31 dagen. Ben ook ontzettend nieuwsgierig. Ik had vorige week mijn bloed laten prikken omdat ik me zo dizzy voelde. De huisarts belde afgelopen maandag terug met de uitslag en vertelde dat mijn ijzergehalte ietwat aan de lage kan lag en of ik dan echt niet zwanger ben. Nu wil ik mezelf er niet zo heul veul mee bezig houden, maar zijn vraag bracht me toch aan het denken. Nu heb ik afgelopen donderdag een test gedaan maar die was negatief. Wel heb ik de hele cyclus al ongikrampjes, steekjes in mn lies en af en toe een "zwaar" gevoel in mn lies. Ook verloor ik de 11e heel erg doorzichtig slijm. Nu las ik dat je dan vruchtbaar kunt zijn en heb dan ook geklust . Ook heb ik af en toe een rare bloedsmaak en ben ik nog dizzy en opvliegerig... Sorry voor de lap tekst maar het moest er even uit. Ik lees gezellig met jullie mee en ik hoop dat we allemaal snel een positieve test hebben !! Liefs Beautevil...
Spannend hoor! Ik heb een beetje krampjes, maarja...ben ook net ziek geweest. Hoop zo op een positieve test, maarja zal wel toevallig zijn na de 1e ronde.
whaaaaaa ik word zo gek van het wachten ! hahaha Hier dus nog 1 die op de bank zit. Mijn nod is de 30ste of 31ste (snap niet hoe ik dat moet weten. Ovu test was de hele 16de positief, na 000 uur niet meer). Ik voel eigenlijk niks. Ja beetje kleine krampjes in mijn onderbuik, maar ach verder... Alles in mijn systeem zegt dat het niet raak is. Maar wat is de drang toch groot en hoop ik zo dat ik het mis heb!!! We hebben zo goed geklust.... Ik ga maandag maar eens een testje wagen, aangezien ik bij mijn dochter ook vroeg posi testte... Fijn dat dit onderwerp er is!
Hello allemaal Allemaal op het wactbankje? Ik ook mag officieel dus pas woensdag testen, maar sinds gisterenavond wat druppels bloed verloren. Tis vrij dun en niet veel. Maar wel duidelijk aanwzig... Verder geen ongi krampen. Heb dit ook normaal niet zo dun en wenig. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?? Iedereen succes met afwacten en testen! Ps net kv zwangerschapstesten gehaald..... Volgende week maar testje wagen!
Hmm innestelingsbloeding is misschien wat laat als je woensdag al testen mag. Zie dat jij ook in je eerste ronde zit. Leuk! Lopen we op twee dagen na gelijk! Spannend he! Is het jullie eerste kindje?
Ook ik ben aan het wachten, hoewel ik kan eigenlijk vandaag testen volgens mijn cyclus. Maar normaal word ik altijd op zondag ongesteld, dus wil eigenlijk maandag testen als er dan nog niets is. Is pas dus 2de ronde, dus zou wel bijzonder zijn. We gaan het proberen rustig af te wachten. Ik duim voor iedereen op positieve testjes
Gefeliciteerd!!! Ik mag officieel ook 4januari testen! Heb jij dan ook een cyclus van 28dg? Anders heb jij wel lekker vroeg kunnen testen! Mijn NOD is pas volgende week zaterdag en kan het eigenlijk niet laten om nu al te testen hahahaha mss dat ik morgenvroeg eens probeer met mijn eerste plasje! Maar ben dan meteen bang op teleurgesteld te worden,maarja die kans zit er nu eenmaal in!!
Ik denk dat ik toch nog maar even ga testen, ondanks dat ik mijn menstruatie gehad heb.. Loop nu al (na mijn menstruatie, altijd 5 dagen) al 3 dagen te sukkelen met oud bloed afscheiding. Ik sta op en ik ga slapen met vreselijke misselijkheid en heb last van mijn darmen zal ik maar zeggen.. Ook zitten m'n borsten onder de blauwe aders.. Al doen ze niet pijn. Duizelig af en toe en slaap ontzettend slecht. Wat denken jullie? Gewoon ff testen he voor de zekerheid.. Oja mijn humeur is ook geen feest
@ dochter2009. Jaklopt eerst eerste kindje eerste ronde! Ja dat dacht ik dus ook beetje laat.... Maar wat het dan is.... Pfff geen idee. Tis anders dan mn normale ongi tot nu toe..... Spannend.. Afwavhten nog!
Ik duim voor je dat je een dezer dagen een positieve test in je handen hebt ! Spannend hoor... hopen dat we allemaal een onvergetelijke kerst hebben Liefs Beautevil....
Hallo allemaal. Hier al 8 dagen overtijd :S Wordt er zoooo gek van ! Afgelopen dinsdag nega test gehad. Morgen maar weer proberen te testen. Hoop dat ik de familie 2de kerstdag blij kan maken ! Kan hier ook komen door stress.. verhuizen !!! Maar kan je dan 8 dagen overtijd zijn? Heb de meeste kwaaltjes al wel gehad. - pijn in mn (.)(.) - Misselijk - Maagzuurtjes Ga zo maar door. Heb nu nog veel last van misselijkheid.
Volgens de berekening kon ik vandaag testen. Witter dan wit kan het niet Blijf het in de gaten houden. Kan ook gewoon dan mijn ongi heel onregelmatig is/was. Volgende week anders maar nog een keer testen (?)
Lovieyou, Ik zou voor de zkerheid gewoon testen, anders blijft het toch in je hoofd zitten denk ik, Zou het geweldig voor je vinden als het positief zou zijn! Er ztten nu aardig wat vrouwen op de wachtbank zeg! Voor iedereen: succes en hopen maar....!!!
Hier ook nog geen menustruatie, maar durf niet te testen. Ben bang dat mijn periode dit keer gewoon wat langer is ofzo en dat ik dus later ongi word. Ben benieuwd of ik het ga redden om morgenvroeg te testen.
Hier ook nog niks al kan ik volgens de banner over 3 dagen testen, maar normaal is het zondag of maandagochtend dat ik ongi wordt. Ik hoop op een mooi kerstcadeau voor mijn man want hij is vandaag jarig ! Dus morgen bij geen ongi effe testen. Afgelopen week nog negatief en misschien morgen wel positief. Zo niet dan volgende ronde beter! Nieuw jaar nieuwe kansen, maar de teleurstelling bij een negatieve test is niet leuk je hoopt natuurlijk vooral met speciale dagen zoals dit dat het gewoon RAAK is ! Lieve meiden ik duim voor positieve testjes voor ons allemaal ! Fijne kerstdagen!! Liefs Beautevil...