Toch vanmiddag getest met een Etos test die ik nog had liggen. Helaas negatief, moest ook eigenlijk niet plassen, dus dat stickje werd niet heel nat, weet niet of dat uitmaakt? Als er dInsdag nog geen ongi is maar even een nieuwe test kopen.
Daantje, balen meis. Ik denk dat het inderdaad wel uit kan maken hoor! ik zou de ochtend testen en als het even kan met de kruidvat 2 voor 5 euro. die zijn wat gevoeliger. Ik had met etos amper een streep toen ik net zwanger was en met kv was hij veel duidelijker. Hier zit ik best in spanning. Ik voel me totaal niet zwanger maar ik wil het gewoon zijn dus ik hoop zo op een streep, maar goed... her is maar afwachten gewoon zucht!
Goede morgen dames, Toen ik vanmorgen wakker werd om 08:00 heb ik gelijk een test gedaan. Die 2 voor 5 euri testjes van kruidvat werden me aangeraden omdat die gevoeliger zijn. Vorige week woensdag was ie negatief, maar vanmorgen was het gelijk 2 streepjes!! IK BEN ZWANGER Hubby blij, gister was ie jarig. Ik wou hem zo graag dit cadeautje geven. We moeten het natuurlijk nog stilhouden want het is nog pril. Maar gelukkig is dit forum er! Voor diegenen die nog moeten wachten, succes en ik duim voor jullie !! Liefs Beautevil...
beautevil gefeliciteerd!ga er maar lekker van genieten,hier nog steeds geen ongi kan ook niet testen want heb geen test meer in huis
Thanks meis, ik ben echt zo blij ! Wat vreemd, ik zie dat je 7 dagen over tijd bent en dan nog nie ongi ? Ik neem aan dat je vorige week al wel hebt getest ? Morgen dan maar naar de winkel racen meis.. Heb je verder geen klachten ?? Liefs beautevil
heb idd vorige week al een test gedaan die was negatief.had deze keer voor het eerst geen klachten voor mijn nod normaal al een week van te voren krampen en pijnlijke borsten nu dus niet.had deze maand op de dag van mijn eisprong en innesteling een klein beetje bloed verlies had ik ook nog niet eerder gehad.als ik morgen nog niet ongi ben en geen positest heb ga ik denk ik maar even langs de ha,want ben nog nooit overtijd geweest. liefs vlekje
Dankjewel Moontje @ Vlekje : Ik zou dan idd morgen eerst nog testje doen en als het daarna nog nega is ff naar de huisarts. Ik duim voor je dat het bezoekje aan de huisarts niet nodig is !! Liefs beautevil
Wauw gefeliciteerd. Wat een mooi verjaardags en kerst cadeautje! @dochter2009, ik was al aan het kijken of er een winkel open is vandaag, wil het nu echt weten! Voel nog totaal niets van een opkomende ongi, maar zwangerschapskwaaltjes zijn er eigenlijk ook niet... Voor jou nog even geduld en hopen dat het einde van het jaar toch nog iets moois bied!
Goedemorgen dames, wat leuk dat het hier al druk is! Beauty! van harte meis!!! Heb je een foto die je hierop kan zetten? Ben benieuwd. Ik kon het niet laten om te testen. Gisteravond en vanmorgen. Moet 30 of 31 niet ongesteld worden ... Moet natuurlijk geduld hebben en doortesten, maar lijkt me een goed begin toch?... Bekijk bijlage 209767 Bekijk bijlage 209769
Oeh dat is al meer streep dat ik heb gehad. Ik heb zo het gevoel dat 2011 voor jullie een knallend einde gaat hebben! Alvast stiekem een beetje gefeliciteerd!
Had ik nog maar een restje liggen. Kun je met die kruidvat test op elk moment van de dag testen? En welke heb jij gebruikt?
Dank je wel Daantje... Ik had kv en sensitest. De gewone dipstick. Dat is deze. Die van kv zijn lichter. Misschien vanavond testen. Proberen vanaf na je eten niet meer te drinken en te plassen en dan rond elven testen. Deed is gisteravond ook. Mijn test was de avond beter als de ochtend.... Heb je nog testen? x
Nee heb niets meer, had er ergens helemaal geen rekening mee gehouden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Die van de etos had ik toevallig nog liggen van lang geleden... Vorige maand werd ik netjes op het verwachtte moment ongesteld, had ergens gedacht dat dat nu ook ging gebeuren. Zwanger zijn is zo iets bijzonders dat ik niet verwacht het nu te zijn. Maar ik zal vandaag wel niets kunnen kopen....
Die van sensitest kan je bestellen op internet. Via www.sensitest.nl. Ik had bij sensitest ook zo'n licht streepje bij 1 test,dag daarna nog een keer gedaan en toen niks, bij kruidvat 2 voor 5 ook niet......nu 6 dagen overtijd Beautiful:gefeliciteerd!!!!!