Top ! Bij mij gaf ie 2-3 weken aan haha !! Top ! En ik sluit me bij je aan! Voor diegenen die wachten veel geluk het komt echt wel goed ! En gewoon naar de huisarts gaan daar zijn die mensen voor !! Dochter 2009, heb je zin om mail contact te onderhouden ? Lijkt mij leuk in ieder geval !! Liefs Beaut
Dank je wel lau! En ja beaut, wat een leuk aanzoek wil je via zp of onze gewone mail? Ik mail even mijn prive mail naar je iig. x
Ik heb normaal mijn NOD op 3 jan. Kan niet wachten, pijn in lies, af en toe steekjes. Pijn in borsten. Had ik vorige periodes ook, Pff, hopelijk mss eens raak? Wat denken jullie?
hier nog steeds geen positest of ongi morgen maar eens langs de dokter. iedereen die positief getest heeft gefeliciteerd
Weer eens getest..manlief kon zich deze keer niet inhouden Omo witte zwangerschapstest..maar ovulatietest gaf voor de zoveelste keer een lichte maar erg duidelijke controlestreep...iemand enig idee wat dit kan betekenen?
Enige wat ik erover heb gehoord (maar wil je geen valse hoop geven) dat ovulatie testen ook op zwangerschap kunnen reageren. Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wel lastig, want die ovulatie testen maken het dan nu nog onzekerder voor je
Hoi Femmi, Bedankt voor je reactie...ikhad datook gehoord van die ovu testen...maar ja de zwangerschapstest was erg wit en mijn temp 36.4 ( ben vandaag gestart met tempen). Ik weet het gewoon even niet meer.
En weten jullie al wat meer? Bij mij is de volgende ronde begonnen! Vanochtend ongesteld geworden, vreemd genoeg ben ik er wel blij mee. Had totaal niet het gevoel zwanger te zijn. Dus nu op naar de volgende ronde
Nadat ik een paar dagen geleden bij jullie binnen kwam vallen om even mijn frustraties te uiten.. Kom ik nu weer even langs om jullie op de hoogte te houden! Morgen is mijn NOD en vandaag heb ik weer een test gedaan, deze keer wel met ochtendurine en hij was hartstikke negatief! Weet nu dus zeker dat we echt weer door gaan na de volgende ronde .. Gefeliciteerd zwangeren .
Ik heb er ook vanmorgen nog maar een test tegenaan gegooid, helaas niks. Zit een beetje te twijfelen, aangezien mijn cyclus zo lang duurt (rond de 60 dagen) of ik naar de huisarts ga voor Primolut, of dat dat nog te vroeg is. 7 september ben ik gestopt met de Nuvaring.
Ik heb gister een test gedaan (4 dagen te vroeg) die was NATUURLIJK negatief, what was i thinking.... Mja de hoop vervliegt dan wel n beetje. En t stomme is dat ik helemaal geen duidelijke klachten heb maar me toch zwanger voel. Naja...wachten maar weer..... liefs
hallo allemaal, Vandaag is me nod niks te bekennen.. heb rond me innesteling sliertje bloed verloren 2 dagen rose verlies gehad echt weinig alleen bij afvegen sinds dien buikkrampen vandaag nog steeds buikkrampen.. normaal heb ik altijd veel afscheiding dit x heel weinig wat me opvalt het is dun melkachtig heb dit nooit zo.. Weet iemand hier een antwoord op normaal altijd zere borsten zere tepels nu.. ze zijn zwaar veel groene blauwe aders de pijn was gisteren niet uit te houden maar anders komt van binnen uit als ik me borsten aan raak voel ik bijna niks maar als ik er niet aan zit doen ze pijn voel ze nu gloeien vooral als ik werk en beweeg doen ze echt pijn...veel krampjes in me liezen en vandaag veel links..niks te bekennen. heb normaal nooit krampen.. zoo even mij hart opgelucht haha..gr dina
wat spannend meiden... er zit vaak maar 1 ding op, wachten tot ie positief is... je kan zoveel klachten h ebben door je menstruatie... ik voelde het niet aan mijn borsten of slijm... ik had steekjes en een vooral zeurderig gevoel onderin mijn buik. En misselijk zo af en toe.. en moe... Ik testte al belachelijk vroeg positief. snap trouwens geen bal van mijn banner. ik teste dus met 3 wk en 1 dag al positief. Bizar lijkt mij... Ik dacht dat ik morgen dan 4 weken zou zijn. maar ja... 16de positieve ovutest, aan het eind van de middag was hij alweer nega... dus heb ik nou de 16de mijn ei gehad of 17?... snap er niks meer van
Hoe ziet je slijm eruit na de eisprong? Ik heb nu geen wit breierig afscheiding meer maar iets meer geelachtiger of zo. Kant nie goe beschrijven. Kheb pijn aan mijn borsten, soms als ik er niet aankom ook en dan in mijn onderbuik, amai soms echt niet te harden. Iemand idee? Normaal nod 3 jan denk ik, vorige keer nod 6 dec. Pff, wordt er gek van e!
Weer eens een berichtje van mij meiden die al klaar zijn met wachten en positief hadden van harte gefeliciteerd. Meiden met negatief super balen succes in de volgende ronde. Meiden die nog aan het wachten zijn succes en hoop dat de onzekerheid snel voorbij is maar wel me een mooi resultaat natuurlijk Zelf nog druk aan het klussen wat duurt het dan toch ook nog lang voor je gevoel haha
Hoi, Ik heb volgende week zondag mn NOD, tenminste dat denk ik, had 24 en 25 dec een posi ovutest. Heb best wel veel kwaaltjes zoals, steekjes in onderbuik, ongi gevoel, met vlagen misselijk, wat grotere borsten en een weeig gevoel, maar ik weet ook dat het geen garantie is, vorige maand had ik ook kwaaltjes alleen toen had ik geen steekjes en ongi gevoel ruim een week voor NOD. Ach we zullen het zien, vind het iig leuk om jullie kwaaltjes ed te lezen haha. Eens kijken waar het op uit draait
Nou dit wordt gelijk m'n 1e berichtje hierzo en zal gelijk met de deur in huis vallen Ik ben niet heel erg regelmatig jammer genoeg. Als het goed is heb ik Zaterdag m'n NOD. Ik wil zo graag een testje doen maar weet toch bijna zeker dat die negatief ''uitslaat''. In vlagen ben ik misselijk, m'n vriend zei dat ik een harde buik had en paar keer op een dag het gevoel dat ik over moet geven. Voel me eigenlijk nooit zo als het ''bijna zo ver is''. Nu maar afwachten tot Zaterdag...