Ik heb geen idee NinaD... het kan van alles zijn.. het is zo moeilijk. Ik vind het al niet te peilen bij mezelf dus bij een ander al helemaal niet. Ik snap ook niet zoveel van dat cyclussen verhaal... ik begin de mijne net een beetje te begrijpen.. Loop vandaag al de hele ochtend menstruatie-achtige klachten rond en heb toch de verleiding niet kunnen weerstaan. Ik heb een vroegtester in huis gehaald... Iemand ervaring met Test-point vroeger zwangerschapstest? NinaD hoop dat je nu in elk geval wat beter voelt. Ik voel me nooit pijn met die pijntjes, goed teken of niet. Het voelt niet fijn!
@ninad je zit nu op dag 8 van je cyclus hoe lang is je cyclus normaal het zou je eisprong kunnen zijn!! Meiden mag ik me hier ook melden ik kan waarschijnlijk dinsdag testen maar ik wacht denk ik tot donderdag! Hier idd ook overal op letten het enigste wat ik nu heb en de vorige maanden niet dat is ontzettend veel witte afscheiding! Me temp is ook hoog maar dat schuif ik aan de kant aangezien ik al eens eerder met een temp van 37,1 ongie werd! Dus we moeten nog even afwachten meiden spannend!!
@elsje - helaas nog geen ervaring met vroegtesters. Over klachtjes gesproken, ik stond vanochtend op.. En ik voelde me eigelijk doodnormaal. Mrja, ik moet dan ook nog dik een week wachten voor ik kan testen en heb gelezen dat sommige vrouwen pas na 4 weken echt klachtjes kregen. Ik weeg alles tegen elkaar op, zo verschrikkelijk. Het is inderdaad niet fijn die onzekerheid! Ben t totaal met je eens. Hoop echt voor je elsje dat je vandaag met de vroegtester een positieve test in je handen krijgt! Zal voor je duimen!!
Jup, hier ook! Ik moet w88 tot woensdag/donderdag. Gisteren een ovi test en zwangerschapstest gedaan, gewoon om het een beetje in de hand te houden...maar toen had ik eenhele vreemde uitslag. Mijn ovi test was positief (niet superrr donker, maar wel heeeeel erg duidelijk) en de zwangerschapstest negatief. Het is vreemd omdat ik deze maand al een ovulatie heb gehad...dat maakt het dus onmogelijk om nog een ovulatie te hebben voor ik ongesteld word. Heel vreemd dus. Nu heb ik gelezen op de gebruiksaanwzijzing dat de ovu test ook kan reageren op vroege zwaangerschap. Iemand hier ervaring mee?
Ik kan me ook melden hier moet wachten tot volgende week PDF veel te lang haha iedereen succes hier met wachten
Ik heb echt precies hetzelfde! Gisteren wel getest en was negatief, maa rovutest dus positief, zie hierboven..heel vreemd! Maar ik heb ook een ongelooflijk opgejaagd gevoel dat me opeens overvalt...net of ik allemaal miertjes in mijn lijf heb. Ik heb wel eens gelezen dat dit ook een teken kan zijn. De krampjes/steekjes heb ik ook, maar doet niet echt pijn, maar een beetje vreemd.
ook hier is het afwachten. volgende week kunnen we testen als ik niet ongi ben geworden. wij zijn in november gestopt met de pil dus het is helemaal spannend of ik mijn normale cyclus hou. in de week dat ik mijn eisprong had/zou moeten hebben had ik wel heel erg last van buikpijn/steekjes/krampjes. deze week niet maar wel met vlagen misselijk. zou het een zwangerschap zijn of houd mijn lichaam me gewoon helemaal voor de gek door het ontpillen? ik verwacht niet dat het in 1 keer raak is maar natuurlijk hoop je t wel. we wachten heel geduldig..ahum..haha af.
Hee meid! Ik zit in het zelfde schuitje, we zijn ongeveer gelijk gestopt met de pil en mag over 5 dagen testen. Ik heb zoveel verhalen gehoord over onregelmatige cylus na het stoppen van de pil! Hoe gaat het ontpillen bij jou? Heb je veel last? Ik namelijk wel, al week kramp in buik, rugpijn, met vlagen misselijk, moeheid, last van de darmen :S Ook ik verwacht niet dat het één keer raak is! Ookal is dat natuurlijk de wens Veel succes!
Hier ook op het wachtbankje Wij zitten in Ronde 1 dus verwacht niet dat het gelijk raak is, maar je weet natuurlijk maar nooit Bij mijn dochtertje was het in ronde 3 raak en bij mn zoontje in ronde 1, dus het kan wel!!! Heb nu al 2 dagen last van ongikrampjes, dus kan er geen pijl op trekken. Alle meiden, suc6 met wachten.... en natuurlijk hopen we allemaal op een posi test
Ik heb de afgelopen maanden al zo veel kwaaltjes gehad dat ik nergens meer in geloof. Ben standaard elke maand na mijn ei een week lang misselijk. In het begin zocht ik ook altijd mijn kwaaltjes op en dan kwam ik altijd wel iemand tegen die dat ook had toen hij zwanger was. Iedereen zijn lichaam is anders en de ene heeft nergens last van als ze zwanger is en de andere heeft weer hele gekke dingen. Ik wacht gewoon tot mijn nod en dan een paar dagen daarna een test. Dan pas weet ik hoe het zit
Ik doe dat ook, zoek alles op.. of vraag het na via deze website aan andere meiden. Ik ben zelf ook niet misselijk, wel een paar keer ochtendmisselijk geweest.. de volgende klachtjes heb ik. - Gloeiende wangen - Hartstikke koud ineens - drukkend gevoel op de plek van mijn baarmoeder - 1 x wakker geworden van een kramp - ontzettend humeurig (niet normaal hoe snauwerig ik kan zijn ineens) - Borrelt een beetje af en toe - ochtendmisselijk geweest - zwaar hoofd - af en toe ineens een steekje links of rechts (vaker links) lijken net stroomschokjes. - heel erg moe & heb nergens zin in Dit was het wel zo'n beetje denk ik.. Wat zijn jullie klachtjes? Heb geen pijnlijke borsten of tepels dat vind ik zo gek.
Vanochtend getest en negatief... positieve kant: ahhhh misschien heb ik wel te vroeg getest. Zegt niks Negatieve kant: hoop scheldwoorden en onderdrukte tranen Lovieyou: sinds gisterenavond zijn mijn borsten gevoelig, eerst deze hele na eisprong periode niet.. je kan er geen pijl op trekken.
Mijn 'klachtjes': - Steekjes, idd net stroomstootjes. - Het borrelen herken ik ook, het lijken wel bubbeltjes in mijn buik. - Zwar hoofd heb ik ook; - Misselijkheid, maar niet sochtends. Het komt met vlagen opzetten; Maar goed...poeeeh...wordt er zenuwachtig van
Hey dames, Ook ik ben aan het wachten. Ik denk dat ik 30 november mijn eisprong heb gehad, dus wil niet te vroeg testen, zal pas woensdag worden of wel donderdag. Maar ik heb ook wel wat sympthomen zoals hier staan, zoals borrelend gevoel bij darmen, sinds gisteren ongie krampen. Maar wat ik het vreemds vond, gisterenavond hebben mijn man en ik geklust en toen ik op de wc zat, zat er wat bloed bij het afvegen. Het was een heel klein beetje en slijmerig (sorry ) Dit heb ik echt nog nooit eerder gehad. Heb wel al gelezen dat je bmm gevoeliger en beter doorbloed is als je zwanger bent. Ik hoop het zo, maar ik voel me helemaal niet zwanger (voor zover ik kan beoordelen hoe dit voelt) Allemaal veel geduld bij het wachten damen!! x
Zenuwslopend, hopen dat het voor ons allemaal raak is! Ben op dit moment grieperig en ontzettend moe.. maar vraag me af of dit niet gewoon aan het weer ligt. wat duurt wachten LANG.:x