Vrouwen die aan het afwachten zijn tot ze een Zwangerschapstest kunnen doen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lovieyou, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady83

lady83 Lid

11 okt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik straks wel ff maken.

2. lady83

lady83 Lid

11 okt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff kijken of het is gelukt

3. lady83

lady83 Lid

11 okt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem maar ff bij mijn album gezet, krijg het niet voor elkaar hier in dit tekst veld. Wat vinden jullie ervan?

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hmmm.. ik zie wel een streepje maar ik denk dat hij te dun is. Je hoort wel vaker met deze testen.. een dun penstreepje is negatief en zeker als hij buiten de tijd is.. Maar er is nog hoop je hebt zo vroeg getest.. Volgens mij is die kruidvat test ook niet heel gevoelig... die andere 2v5 van kruidvat zijn gevoeliger..

5. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    *zucht*

wachten duurt lang...Ik heb al een kruidvat 2v5 gedaan, maar neg. Ik ben ook gewoon te vroeg aan het testen...geduld is een schone zaak ;)

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hier zit ik ook nog steeds heet ongeduldig af te wachten..inmiddels is het nu dag 26...pfff geduld heb ik steeds minder. Ik denk dat ik zondagochtend ga testen met 2v5

7. Freya09

Freya09 Lid

14 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees steeds vaker over Kruidvat 2v5 testen...wat zijn dat voor testen? Hoe zien ze eruit

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Het zijn casettetesten dus dat wil zeggen dat er een pipetje bij zit waarmee je 4 druppels urine op de test moet doen.. Kijk maar in mijn fotoalbum daar staat een foto op van mijn test ook een kruidvat 2 v5

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hele makkelijke testen en schijnbaar wel betrouwbaar hoor ik van veel mensen op dit forum. Ik heb ook nog nooit een positieve test gehad terwijl het niet zo was.

10. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Maar dat is toch niet makkelijker ofzo dan gewoon een dipstick test? Ik gheb altijd de testen van Sensitest, die kosten 50 cent per stuk...;)

11. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Haai,

Sluit me ook maar weer eens aan. We zijn nu ruim een jaar aan het proberen...Maar door omstandigheden kunnen we het niet altijd op het juiste moment doen, dus ja dat maakt het complex.

Heb op 29-12 mijn eisprong gehad...Zowel bevestigd door ovu.test als tempratuur.....
    Afgelopen maanden zijn we er veel minder mee bezig geweest...Dus ook al 5 maanden geen test meer gedaan! Ben trots op mezelf omdat ik het daarvoor wel iedere maand deed.... Dus ben ondertussen relaxer geworden....Tot van de week....het slaat weer toe (vandaar ook dat ik me weer op het forum waag)... de testdrang...mijmn schijn zwanger zijn....

Ach ja er zal niets anders op zitten dan wachten!

Succes allemaal !

12. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik weet niet of het makkelijker is. Zelf heb ik geen ervaring met sensitest

13. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Denk dat het een indrooglijntje is geweest maar weet het natuurlijk niet zeker. Hoop voor je dat ie morgen positief is meis! Laat je wat weten? Xx

14. lady83

lady83 Lid

11 okt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na en voor mijn MK was het echt omo wit en ook geen indroog streepje dus ff afwachten...
    Ik ga morgen niet testen, kheb zo gevoelige test gekocht komt morgen binnen dus ik ga zondag met ochtenurine ff testen. Kben ook heel benieuw. Wat wel grappig is dat bij onze 1e ik in precies dezelfde tijd ging testen etc.
    Ik kom er op terug.
    x

15. Embarazada

Bij de sensitesten heb je een dicktstikje en dat houd je een paar sec in opgevangen urine, bijvoorbeeld in een schoon glas. Dan haal je het eruit en wacht je 5 tot 10 min ;)
    Het lijkt mij moeilijker met een pipetje etc ;)

Heb nog geen andere testen gedaan ;)

16. Freya09

Freya09 Lid

14 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke malloot staat er nou om 6.30 op omdat ze zo nieuwsgierig is naar haar ochtendurine? Nou, ik dus, haha. Mijn NOD mijn afgelopen donderdag, en ik hoopte vandaag eventueel iets te kunnen zien. Ik had de afgelopen paar dagen last van maagzuur, een voortdurende zeurende pijn links onderin mijn buik, en een enorme opgezette buik. Het leek net of ik heel veel vocht vast hield ofzo. Ik had net de test gedaan, en was me aan het voorbereiden om met een kopje koffie erbij een tuurwedstrijd te houden, toen...het tweede streepje verscheen! Niks turen, gewoon een dikke rode lijn! :-D Jaaaa! We zijn in verwachting! :-D Nu maar hopen dat de eerste paar weken goed gaan...

17. Embarazada

Whaaaaa! Wat leuk! Gefeliciteerd!!!! :D

18. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wat goed zeg!! Gefeliciteerd!! Waar is de foto?

19. Freya09

Freya09 Lid

14 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! :-D Net de test ingepakt in een cadeaupapiertje en m'n vriend wakker gemaakt :). Hij was erg verrast, met name omdat we al een tijd bezig zijn, en we afgelopen maand eigenlijk maar twee keer geklust hadden :-D Hij vond het heel onwerkelijk, maar dat is het voor mij ook nog wel een beetje, haha

Fotootje bijgevoegd :)

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou dat is inderdaad duidelijk daar hoef je niet naar te turen.. ik ben nu bijna 6 weken en het is nog steeds onwerkelijk..

Deel Deze Pagina