Ik heb net VK gebeld het is nog pril maar ik kan 1 feb terrecht voor 1e 7 weke echo of alles nu groeit zoals het moet groeien. Ik vind het super spannend en ben erg nerveus. Eerst zien dan geloven. En verder nog nieuws bij jullie meiden???
Woehoe! Gefeliciteerd. Wat een fijn begin van het nieuwe jaar, hopelijk blijft het goed gaan en komt er over 8 maanden een gezonde beeb.
hoi dames,allereerst gefeliciteerd allen die inmiddels zwanger zijn,ik hoop dat alles goed gaat en jullie over n aantal maanden een gezonde spruit mogen verwelkomen. ik heb wat ervaringsadvies nodig atm,ben n beetje confused.in die 4 maanden dat we nu aant proberen zijn is t deze maand voor t eerst anders,de dingen die ik voel en opmerk,ik heb een dag of 4 hooguit 5 geleden mijn eisprong gehad en vandaag voel ik me raar,heb n klein beetje roodrozige afscheiding maar dan ook echt heel weinig,licht krampgevoel in mijn buik en mijn borsten zijn zeer gevoelig,nog net niet pijnlijk,mijn nod is pas 1 februari,ik dacht bij mezelf te vroeg voor ongi klachten maar ook te vroeg voor innesteling of dat toch niet? enig advies hierover zeer welkom,alvast bedankt. ik heb trouwens 27 januari afspraak bij ferti arts en n echo om te kijken of mijn baarmoeder en eierstokken goed uitzien omdat er nooit gecontroleerd is na t verwijderen van spiraaltje. zou wel typisch zijn als ze dan op de echo iets zien zitten hihi.
Hooi dames, Ik kom weer even een kijkje nemen hier.. Wat leuk dat ik nog een paar bekende namen zie die er vanaf het begin ook al bij waren! Dit forum houd goed stand haha. Ik werd afgelopen keer gewoon heel erg ongi. Alleen voel ik me de afgelopen 2 maande zo gek.. ik heb echte vreetbuien en gister had ik echt enorme steken rechts onder in me buik ik dook echt even in elkaar.. Zou het kunnen dat je gewoon ongesteld word en toch zwanger bent? de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Mijn eisprong kan het niet geweest zijn, ben net ongi geweest. maar de laatste 2 keer was mijn menstruatie ook totaal anders.. Ik heb een testje liggen maar ik durf niet te testen Elsje, is je ongi doorgebroken? Lieke, hoe is het nu? alle zwangere GEFELICITEERD! geniet er van.
vrijdag bij de fertiarts geweest,echo was goed,konden nog niks zien uiteraard maar ik voel me echt zwanger,heel eng om te typen of hardop uit te spreken aangezien mijn nod pas woensdag is maar tis n gevoel he ik mag morgenvroeg bloedprikken op hcg dus dan heb ik morgenmiddag zekerheid,geloof me,de uren lijken wel dagen nu haha. als ik niet zwanger zou zijn en mijn ongi krijg beginnen ze de onderzoekjes,bloedprikken,later deze maand folikels opmeten etc,zaadonderzoek,manlief hoopt dus heel erg dat t al raak is haha. morgenmiddag weet ik meer dus duim duim voor me dames.
heb sinds gister positieve zwangerschapstesten van sensitesten. Pffffff, nu wil ik van een ander merk ook een bevestiging hebben. Ik ga zo weer testen met kruidvat. Ik weet dat ik het beter in de ochtend moet doen, maar kan het niet laten..... Heb ook clearblue gehaald, deze ga ik denk ik morgen ochtend doen.
Kruidvat: positief!!!!! hahahaha Nu baal ik dat ik mijn urine weg gegooid heb, anders had ik ook nog even met clearblue kunnen testen
vanmorgen hcg geprikt,helaas niet zwanger deze ronde dus de onderzoekjes gaan nu beginnen,ben best teleurgesteld,kreeg zoveel signalen dat het goed zat ditkeer,kun je nagaan hoe je lichaam je voor de gek kan houden: (
@femmi Van harte gefeliciteerd!!! wanneer ben je uitgerekend en hoeveel weken ben je nu? @liekje balen joh, ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar houd de moed erin en klus gewoon door, je zou niet de eerst zijn wie toch zwanger bleek net voor de onderzoeken.. Ik zelf heb woensdag me eerste echo gehad en het was nog heeeel klein maar het hartje klopte pak van me hart. Wel zag ze dat ik waarschijnlijk nog maar 6 weken ben ipv 7, dit kan dat het vruchtje een week later is gaan ontwikkelen / groeien, schijnt vaker voor te komen. Nu heb ik op 22 feb een 9 weken echo en dan nog een x met 13 weken. Het voelt nog erg onwerkelijk en ik ga pas heeel hard juichen als ik de 12 weken ben gepasseerd en de eventuele 20 weken. Wat een MK wel niet met je kan doen, vertrouwen is compleet weg.
Hey meis, gefeliciteerd! Wat fijn dat je kloppend hartje hebt gezien op de echo! Zie mijn banner! Durf echt niet te juichen nu ik weer zwanger ben na miskraam. Maandag ziekenhuis bellen voor echo. Voel me ook anders dan de vorige x. Minder pijn in boobs en minder misselijk(vorige x hele dag misselijk). Ben zo bang dat ik dadelijk ineens bv ongesteld wordt haha. Twee testen gedaan die het toch echt aangeven maar durf het nog niet te geloven. Xxx
Hoi dames, Ik zit nu ook weer op het wachtbankje, mag over 7 dagen testen.. ben zo benieuwd!! ik hou mijn temp bij, en vanochtend (7 dpo) een temperatuursdipje zou een innesteling kunnen zijn maar ja, dat is nog even afwachten. Vandaag ook ineens knallende hoofdpijn en heeel licht dat ongi gevoel.. dus wie weettt!!! spannend. Hoe is t met jullie dames?
@noordbrabant Hoe is het nu, al een echo gehad? @loveyou volgens je banner zijn de rode duivels er, klopt dit? ander echt super balen.. Hier gaat het nog steeds hetzelfde, erg pijnlijke boobs en nog veel moe, gelukkig nog niet zo aan het spugen maar wel met vlagen misselijk. volgende week woensdag heb ik weer een echo dus ben erg benieuwd en zenuwachtig of alles nog goed is.
@lady83 - klopt ik ben ongesteld geweest.. helaas weer in ronde 6. Zie dat jij 9 weken zwanger bent.. hoe gaat het?
Hey dames! Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! En balen voor iedereen die nog moe wachten.. Ik zit ook op het wachtbankje Niet leuk! Maar ben nog maar net begonnen dus niks te klagen eigenlijk! Maar je wilt het zo graag vanaf het moment dat het besluit genomen is dat het mag komen he!
@Lovieyou Ik mag morgen weer naar de VK, en dan hoop ik dat alles ten eerste goed is. En dan ben ik erg benieuwd hoeveel weken ik ben, als ik van het normale zou uit gaan ben ik 10 weken maar de verloskundige dacht te zien dat ik een weekje eerder ben dus nu 9 weken. Kvind het erg spannend allemaal. Ik voel me verder goed alleen ontzettend moe en pijnlijke borsten en begin al goed te groeien, maar het groeien zegt niets kan ook zijn dat je hcg blijft door gaan, had ik met mk dus voor mij is niets zeker. Maar balen voor jouw dat je weer op het wacht bankje zit. Hopen dat het deze maand raak voor je mag zijn! Ik laat morgen wel ff weten hoe het was bij VK
Nouja, ik ben niet aan het afwachten tot ik een test mag doen, heb er inmiddels al 4 gedaan en allemaal negatief. Ben nu 9 dagen overtijd. *Zucht. Mag ik hier mee kletsen? Ik zit dus te wachten tot ik ongesteld mag worden maar daar zijn geen topics voor haha.