Vrouwen die aan het afwachten zijn tot ze een Zwangerschapstest kunnen doen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lovieyou, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik mag morgen volgens de regels testen! maar we wachten nog tot zondag.ik zou morgen dus ongesteld moeten worden maar er zijn nog geen tekenen dat ik het ook word.
    ik voel me wel raar. maar misschien is dat ook omdat je er op let. gister bijvoorbeeld lag ik onder de zonnebank en mijn onderbuik voelde heel raar aan, net of ik op iets hards lag. verder ben ik met vlagen kots misselijk, maar heb altijd een probleem gehad met overgeven dus nu kan ik het ook niet. ben benieuwd zondag!

2. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Dames, ik wil even iets kwijt..
    toen ik net naar de toilet ging en ik veegde me af had ik een heel dun mini pen streepje bloed van 1 cm lang.. het was zo dun als een pen streepje en 1 cm lang ongeveer..
    zondag moet ik ongi worden, zou dit een innesteling kunnen zijn? is vrij laat dan toch? en zo weinig bloed.. was echt suuuper weinig.
    verder voel ik ook niks, geen krampen, geen steekjes, geen pijn.. helemaal niks..

wie weet hier antwoord op?:(

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Lovieyou,
    Sorry dat zou ik echt niet weten :(

Naomi,
    Hihi, hier precies hetzelfde!

4. mooioema

mooioema Lid

15 okt 2011
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik , ik heb dat gehad bij me vorige ronde ! Een dag voor me nod ! Bij mij was innesteling ! Had wel bruinbloed maar niet veel.

Heb achteraf miskraam gekregen met plus minus 6 weken :(

5. ReggY

ReggY Lid

12 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lovieyou, ik heb dit ook wel eens gehad en toen was er niets. Maar iedereen is anders en wie weet is het wel raak bij jou. Die onzekerheid!! Ahhhh

Wat wordt ik gek van mezelf zeg...mn hoofd maakt overuren op dit moment. Ik heb mij een paar dagen geleden aangemeld op dit forum en al dagen aan het lezen of ik kan ontdekken of meer meiden er net zo 'last' van hebben.

Dit is voor ons ronde 1, en ik voel alles anders. Kijk om de paar uur naar mn borsten, hebben ze al blauwe aders, ik voel 'plopjes', doen mn borsten al zeer??, tepels..worden ze al donkerder..uh ben ik nu misselijk..uh nee. Morgen is mn NOD. Heb geen innestelingsbloed gehad.
    Kan ik al testen of moet ik nog maar afwachten aangezien ik niet regelmatig ben. Ik wil eigenlijk zelf na een week na NOD pas testen.
    Oh oh oh ik ben er zo mee bezig. Ik ga er mee naar bed en sta er weer mee op. Hebben jullie tips om er wat rustiger mee om te gaan??

6. mooioema

mooioema Lid

15 okt 2011
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @reggy , geen tips wel dat ik precies hetzelfde heb !
    Ik was in ronde 1 zwanger en dag en nacht zat ik hier op forum te speuren! Dit is ronde 2 vanwege miskraam maar ook nu ben ik continue op het forum om te hopen dat andere die zwanger zijn hetzelfde hebben. En vergelijken.
    Het is vreemd omdat ik net zwanger was en al twee dochters heb dan denk je tog wel dat je weet hoe het voelt :s. Toch niet je twijfelt overal aan aan elk steekje in je lies en elke "krampje" in je buik.

Ik snap je volkomen bah word er gek van man :s

7. ReggY

ReggY Lid

12 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mooioema, Jeetje..ships zeg.
    Ja ongelooflijk hoe je er mee bezig mee kan zijn. Je twijfelt, je weet het zeker, je weet het niet zeker ahhhhh.
    Wel blij om te weten dat ik niet de enigste ben die hier 'last' van heeft. Ben blij dat je hier dan even zo je verhaal kan vertellen en dat er meiden zijn die je begrijpen.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    meiden.. ik ben over tijd.. nog nooit langer dan 28 dagen een cyclus gehad... maar ik durf niet te testen.. haat teleustellingen..
    Ik heb me voorgenomen morgen ochtend te testen.. maar bedacht me net.. dat, als ik nu niet meer ga plassen.. het vanavond misschien ook kan? Zucht.. ben nerveus.. durf echt niet goed! .....weaaahjsjxdhbfsdjk... oeps.. sorry.. ff frustratie.. :D

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hee hallo

heel herkenbaar je wil niet een omo test;)
    Persoonlijk zou ik wachten heb ik ook gedaan mijn cyclus was tussen de 24 en 27 dagen heb getest op dag 30 heel bewust voor gekozen wist ook bijna zeker dat het raak zou zijn maar toch zit er een stukje twijfel he.
    probeer te wachten tot morgen dan ben je 2 dagen overtijd toch?

Heel veel sucses DUIM DUIM

groetjes paula

10. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ik duim voor je bjanc!! Bah ik voel me ook echt beroerd wil zoo graag zwanger worden en het duurt zooo lang voor ik weer mag tesetn.. En dan zo vaak mogelijk hier kijken word helemaal gek van mezelf:( hoop zo dat het dan eindelijk eens lukt!! Dus ik snap jullie allemaal erg goed ;)

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ja inderdaad morgen 2 dagen over tijd..
    vriend zei dat ook al.. die zit nu in het buitenland voor zijn werk.. aaah..

12. paula1984

ik weet het echt
    waneer komt je vriend thuis??

groetjes paula

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    vrijdag avond pas... is de eerste keer dat ik langer dan 28 dagen onderweg ben..

14. paula1984

Mmh dat zou wel heel lang wachten zijn tot zaterdagochtend.
    Maar als je het uit zou kunnen houden en je word niet ongi dan zou dat wel leuk zijn,
    Ik vond namelijk persoonlijk de eerste reactie van manlief te leuk die had ik echt niet willen missen:D
    Het hangt natuurlijk van jou af en jullie hoe belangrijk vind hij het om erbij te zijn als je test, allemaal persoonlijk he:)
    Zowiezo duim ik mee klinkt in ieder geval positief

groetjes paula

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ja.. weet ik wel.. maar denk niet dat ik dat kan.. als het raak is.. dan vertel ik hem dat wel, en koop ik hem wat.. ik weet niet.. wil het wel proberen, donderdag is ook drukke dag, maar vrijdag heb ik vrij.. vreet ik me op.. zucht..

16. paula1984

Praat er samen even over van tevoren..
    Ik zie het zo als je de donderdag door ben morgen al dus.
    Plan dan wat leuks voor vrijdag ga de stad in ,op visitie zwemmen weet ik wat als het maar afleid:)
    Dan is voor je het weet je vriend thuis en kun je samen genieten van het moment;)
    Lukt het niet om te wachten vertel het hem dan in elk geval als hij thuis komt. Dat zou ik doen he jij ben mij niet hihi:cool:
    Sucses ik hou het in de gaten vind het erg spannend

groetjes paula

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ja, hij weet dat ik morgen wil testen.. hij zei al, anders test je vrijdag avond en lachte er smerig bij haha..
    Misschien toch proberen dan?
    Eigenlijk wel net zo fair he..

18. paula1984

haha als je idd zwanger ben dan moet vrijdagavond ook wel lukken hoor ik heb ook posi getest in de avond:D
    je ben dan flink wat overtijd en je lichaam heeft als het goed is dan tijd genoeg gehad om genoeg hormoon aan te maken.
    Je zegt het zelf al het is wel zo fair voor hem en bijzonder om samen te doen.
    wat voor test wil je gaan gebruiken?

groetjes paula

19. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Bedankt voor je berichtje. Mijn cyclus is normaal tussen de 22 en 26 dagen (met af en toe wel is een uitschieter naar 29) en ik zit nu op dag 27. Ik ga zaterdagochtend testen want dan is mijn vriend thuis en ik doe het liever samen.

Succes allemaal!

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    in het begin hebben we iedere keer samen getest.. negatief resultaat.. Ik zal hem vanavond vragen wat hij er van vind ;)
    test met kruidvat 2v5 en heb ook nog clearblue liggen

Deel Deze Pagina