Vrouwen die aan het afwachten zijn tot ze een Zwangerschapstest kunnen doen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lovieyou, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaden ik zou ook zeker testen met mijn vriend. Je test maar 1 keer in je leven voor de eerste keer positief en dat wil je toch samen doen? Wij zeggen dan: It's a biggie.

Ik ben vandaag ongesteld geworden... mooi k*t.
    En ronde 11 in.

2. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovieyou ik hoop het voor je. Volgens mij kan het wel. Woehaaa spannend!!

3. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat spannend allemaal ik hou het topic goed in de gaten en hoop over een paar dagen ook leuk nieuws te kunnen brengen. Nog even geduld proberen te houden :) ga denk zondag of maandag testen zit nog te twijfelen

4. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ow dat is klote meis. Echt super balen.
    Succes in de volgende ronde dat je dan wel een mooie test mag hebben

5. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Priscilla... zit al wel lichtelijk tegen wanhoop aan, hoewel ik weet dat 1 jaar bezig zijn, niks is. Maar goed.. het is elke keer zo teleurstellend.

Hoop hier alleen maar positieve testen te gaan zien dames!

6. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Snap ik meis en het is makkelijk gezegd van op je bent nog geen jaar bezig maar het maakt niet uit of je lang of kort bezig ben het blijft klote en zeker teleurstellend
    Xxx

7. JannekevL

JannekevL Lid

12 dec 2011
    38
    1
    8
    Hey meiden, ik kom ook even reageren...
    Ben inmiddels 3 dagen overtijd, nog steeds geen tekenen van een naderende ongi...
    Aan de andere kant wel steeds meer kwaaltjes... Heb al meer dan een week een soort trekkend gevoel in mijn onderbuik (geen ongi krampen, dat voelt echt anders!), heb meer afscheiding (heldere) en sinds vandaag misselijk...
    Ik ben echt benieuwd... Zit ook met een vent in het buitenland, die komt zaterdag terug, dus zondag testen...
    Echt zo spannend!
    Hoop voor jullie ook dat het raak is!

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Lovieyou 27 oktober weer natuurlijk ongesteld geweest.
    27 november weer, maar toen een dag. Hierna zijn we gestart met ronde 1. Hoop dus met kerst dat ik een positieve test kan hebben. Maar kan ook gewoon zijn dat mijn hele cyclus in de war is. 1 dag is wel kort.

9. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

@elsje, balen zeg! Vind het echt erg voor je! Op naar de volgende ronde, is toch elke keer weer een teleurstelling. Hoop zo dat 2012 jou jaar word!

Blijf je wel met ons mee lezen op dit topic? Zou het gezellig vinden als je erbij blijft!

@wen86 als je toen 1 dag ongi bent geworden zou het dan zo kunnen zijn dat je toen al zwanger was? En dat het een innesteling was, of is dat niet mogelijk?

Alle meiden die erbij zijn gekomen, welkom! Hartstikke leuk!

Succes meiden,

10. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Reggy,
    Hier precie shetzelfde...zooooo gek aan het worden van mezelf!

Bjanc,
    Oeeeeh spannend, dan wacht je nog een paar dagen,toch? Ik heb ook afgesproken met mezelf dat we zondag pas testen ;)

11. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zat specifiek naar een forum te zoeken waar vrouwen net als ik gek worden van het wachten. Ik merk namelijk dat het een beetje een obsessie aan het worden is om forums af te speuren naar zwangerschapssymptomen en pijntjes. Ik kijk nu meerdere dagen naar mijn borsten om te zien of er al aders zichtbaar zijn, over hoofdpijn kwaaltjes etc etc. Mijn NOD waarschijnlijk maandag. Enne, maandag duurd voor mijn gevoel nog jaren......

groetjes femmi

12. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar?

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben ongesteld geworden dames, succes iedereen

14. leanne2

leanne2 Niet meer actief

hoi allemaal.

ik ben eind november gestopt met de pil en de laatste week van november en begin december dus nog de stopweek gehad, dus ongesteld.
    ik ben aan het einde van mn ongesteldheidsweek begonnen met de zwanger worden pillen van de etos.
    nou echt ik ben grieperig, keelpijn, soms pijn in de slokdarm bij het eten, moe, was afgelopen dinsdag ineens sochtends heel misselijk! moest er rustig bij gaan zitten anders zou ik zo alles eruit gooien!
    En steken in de onderbuik.

Nu lijkt me het sterk dat ik nu al direct zwanger ben. Ben immers 9 jaar aan de pil geweest. Dus vermoed dat het "ontpillen" is.
    Maar volgens de huisarts is het nu nog te vroeg om te ontpillen, je kunt wel last krijgen van kwaaltjes maar dit kan 2 mnd duren voordat je pas wat voelt.

tja wat zou het dan zijn? hopelijk ben ik zwanger dan weet ik waar het aanligt. Vandaag moest ik bloedprikken bij de dokter, wie weet heb ik toch een virus in mn lichaam zeggen ze, omdat ik niet van de griep af kom.

Nou we zullen zien, moet nu dus wel wachten tot 2e kerstdag! :( duurt nog langggg!!!! want dan zou ik mn NOD moeten hebben.

15. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Leanne,

Frustrerend he dat wachten. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan, totaal nutteloos....maar toch hopen he.... Ik ga nu proberen om drie dagen te wachten. Ik heb nu geen testen meer liggen, en ga proberen mezelf te bedwingen om vandaag niet naar de winkel te rennen. Gelukkig moet ik zo werken, dus dat scheeld weer, wat afleiding.
    Laat je weten wat er uit de test komt?
    Voor iedereen die deze ronde weer een negatieve test heeft gehad, wil ik volgende ronde heel veel succes wensen.

Groetjes Femmi

16. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    vandaag "mag" ik testen maar we wachten tot zaterdag/zondag.ligt er een beetje aan of mijn vriend moet werken zaterdag. zou dus vandaag ongi moeten worden maar voel niks! gisteravond wel erg veel ongi klachten maar vanmorgen bij het toilet bezoek niks! spannend hoor! moet wel zeggen dat ik soms toch echt met mijn gedachte naar de zwangerschapstest afdwaal die in de la ligt....

gister wel even zitten fantaseren met mijn vriend van wat als die positief is... mijn vriend is echt een nuchtere man in dat soort dingen.. ik vrees toch dat we de eerste 10 minuten niks zinnigs kunnen uitbrengen.. haha leuk hoor dat fantaseren!

17. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Marja,
    Jammer zeg! Volgende ronde wer dan ;)

Poeeeeh...ik nog niet ongesteld, maar kan ook weer onregelmatige cyclus zijn.

Hebben jullie iets gedaan om je cyclus regelmatig te krijgen of gewoon wachten?

Welkom aan de nieuwe dames! Gek worden is zooo herkenbaar ;)

18. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Oeh spannend allemaal! Ik ook, nog maar 3 daagjes en dan zou ik ongi moeten worden.. Ben zo benieuwd! Terwijl als ik ongi word, ik echt dood ga van de pijn.. Zonder de pil lig ik altijd zo erg te kronkelen van de pijn, en word ik altijd de 1e dag heel erg ziek. Hebben jullie dat ook?

Knuff

19. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Haiku dames ik wacht ook nog steeds.. Had ook wel vroeg getest afgelopen zondag.. Dacht vamochtend wat rood te spotten maar nu niks meer pfffff word gek nu weer niet raak is snap er niks meer van.. Sucses dames

20. Lender

Lender Lid

15 dec 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Net nieuw op dit forum en begonnen aan zwanger worden van een tweede kindje. eerste ronde en normaal vandaag NOD alhoewel het ook later kan zijn.

Vandaag zoveel slijmverlies en helder heel raar. had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. ook wat misselijk maar ben eigenlijk al een weekje niet zo goed. snotter en zo. en enorme lage rugpijn. weet niet wat ik ervan moet denken. Heb daarnet getest en is negatief maar die test was vervallen al meer dan een jaar. zou die nog werken? iemand ervaringen?

groetjes xxx

Deel Deze Pagina