tijdens mijn zwangerschap van de 2e met 16 weken zwangerschap bleek ik bekkeninstabiliteit te hebben dus heb ik 7 maanden tijdens me zwangerschap thuis gezetten omdat het niet meer ging na de bevalling had ik 6 weken nergens last van gehad en vanaf de 1ste dag gelijk van alles gedaan want ik moet er ook bij vertellen dat ik geen goede kraamtijd heb gehad maar in indergeval na 6 weken toen kwam de ellende weer ik heb heel erg last van me onderrug en rechte bil tot me knieholte en oplaatst ga ik moeilijk lopen echt zo brand gevoel ben afgelopen woensdag langs de huisarts geweest en die zeg dat ik waarschijnlijk last van Isias heb en omdat vast te stellen moet ik 25 april ja echt pas over 6 weken pfffffffffff naar de neuroloog en die gaat verder kijken of het inderdaad Isias is maar mijn vraag is wat doet een neuroloog en als ik inderdaad Isias heb hoe kom ik er dan vanaf wat moet ik doen ? ik heb al tijdens en na de bevalling bij de fysio gelopen voor bekkeninstabiliteit maar dat heeft nix geholpen en ze kunnen nix met mij hopenloos zeg ik heb nu pijnstillers gekregen van de huisarts hoop dat het gaat werken want nu toe werkt het nog steeds niet hoop dat jullie mij tips kunnen geven groetjes Citta
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook ischias gehad. Begon in mijn bil en straalde op een gegeven moment uit tot onder in mijn kuit. Sommige momenten heb ik staan huilen van de pijn. Ischias is bij mij vastegesteld door de fysio. Als ik jou was zou ik snel een fysio opzoeken en een behandeling starten. Ik ben vanaf ongeveer 12 weken tot 24 weken in de ziektewet geweest hierdoor. Daarna wel weer kunnen werken.
ik heb t ook gehad, soms nog wel wat last. maar fysio behandeld vind ik niet voldoende! fysio kijkt alleen maar naar probleem zone a en niet of het ook ergens anders vandaan kan komen,,. ik ben toen bij de chiropractor terecht gekomen ook voor mn bekken instabiliteit. die heeft me echt zo goed geholpen. door dat ik met ichias en later ook b.i liep had ik ook weer andere wervels die niet goed zaten en hierdoor kreeg ik weer spanning in mn nek waardoor ik hoofdpijn kreeg. nou hij behandelde me van kop tot teen. mn huisarts adviseerde al operatie en dergelijke maar door de chiropractor is dat gelukkig niet nodig geweest.
Ik lees even mee. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ook veel last gehad van een isias. Na de bevallen heb ik een tijd lang nergens last van gehad. Nu heb ik zonuen dan er wel weer last van. Vaak als ik een stuk gewandeld hebdan doet mijn bil weer zeer. Het gebeurd me nu steeds vaker jammer genoeg. Het blijft bij mij beperkt tot mijn bil en bovenbeen maar dat ik er nu steeds meer last van heb, baart me zorgen. Ik ben benieuwd wat de neuroloog ervan zegt.