vrouwen die abortus plegen mag je verkrachten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door linnepinneke, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Idd, je gaat steeds meer twijfelen aan geloof, want geloof doet exteme dingen met veel mensen! En dan vinden ze het vreemd dat in NL steeds minder mensen geloven:(...

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    men moet ook niet naar de geloofaanhangers kijken, en dat doet men wel helaas.

Je hebt overal wel halve zolen die onzin uitkramen, gelovig als niet gelovig.. maar wanneer zo iemand zichzelf dan toeschrijft aan een bepaald geloof wordt direct zo´n heel geloof daarop aangekeken. Grote kans dat 99,9 % van de mensen die het zelfde geloof aanhangen als deze man het helemaal niet met hem eens zijn.. maar goed, het is nieuws, dus waard te vermelden blijft uiteindelijk het idee van de media.

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

MMmmm, duidelijk een uitspraak (schreeuw om aandacht) van een geesteszieke l*l.
    Heeft niets met welk geloof dan ook te maken, hoop ik. (Ik ga er in elk geval niet vanuit dat er een kerk bestaat die dit soort onzinnige uitspraken goed zou keuren). Ik ben zelf niet practiserend gelovig (OK, wel uit een katholiek nest), en ben niet vóór, maar ook niet tégen abortus (in bepaalde gevallen dan).

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nou dit zit ik dus ook net te denken... en dan ze vinden het maar raar dat de kerken leeg lopen... Ik zelf geloof ook nergens in, ben ooit christelijk opgevoed dat wel maar ik doe er zelf niks meer mee. Ik vind het zo jammer dat overal op de wereld het geloof zulke extreme dingen met mensen doet, overal extremisten met vreemde opvattingen en uitspraken. Het is toch logisch dan dat er in NL steeds minder mensen geloven? ik vind het logisch ;)

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Omdat deze discussie (al dan niet terecht) uitloopt op een discussie over geloof en deze volgens de regels niet is toegestaan, sluit ik dit topic.

Deel Deze Pagina