hoi hoi, na 12 keer kid gehad te hebben gaan we over op ivf. dacht dat het eindleijk raak was zag ik dus gister een menstruatie bloeding. heb gister gejankt als een kleinkind! heb vanmorgen gelijk naar het ziekenhuis in arnhem gebeld de rijnstate. een afspraak gemaakt voor een intake op 12 dec. om half 2. baal hier zo van weet je dat? ziet er zo tegen op om ivf te doen maar andere kant je krijgt er ook wat moois voor terug. (hoop ik) hoe was jullie ervaring met ivf? pijnlijk of niet zag je er ook tegenop?
hallo! wij hebben dan wel geen ivf gedaan maar icsi ondanks dat de uitslag negatief was(1e terugplaatsing zwanger maar werd een miskraam en daarna 2 cryo terugplaatsingen negatief) heb ik er een goed gevoel over gehad. ik vond het niet pijnlijk maar dat is voor iedereen erg verschillend het enige wat je kan doen is het ondergaan en je eigen ervaring opddoen heel veel succes! liefs anna
hoi anna26, wat houdt cryo in? is dat net zoiets als ivf? ik las op wikipedia dat je verdoofd wordt? of onder narcose?
hoi meid ik wil je alvast heel veel succes wensen. cryo's zijn ingevroren embryo's die verkregen zijn bij de punctie van de ivf behandeling. sommige ziekenhuizen doen het onder narcose maar de meeste gewoon met pijnstilling als je nog meer wilt weten vraag maar raak
nog een paar dagen dan hebben we een intake gesprek voor een ivf. doet het echt zo zeer joh caruli? omdat sommige ziekenhuizen met een narcose doen en andere met pijnstilling? weet wel dat toen de hsg een kwelling was jeetje mina... maar goed het zat allemaal goed. dus hopelijk heel snel..... maar gaan ze gelijk al beginnen als je je eisprong verwacht want dat is volgende week al... ik hou jullie op de hoogte...
hey meid spannend zeg als je ivf gaat doen, begin je met een nieuwe cyclus aan hormonen en dan moet je doorstimuleren tot aan de punctie heel veel succes meid
Ik wil je even heel veel succes wensen, ivf kan gewoon DE behandeling zijn waardoor je zwanger kan raken en dat blijft mij moed en hoop geven. Het kan gewoon heel dichtbij zijn. Tegen de 1ste behandeling zag ik niet echt op, ik wilde zo graag beginnen, voor de volgende zie ik wat meer tegenop omdat ik nu weet wat er allemaal gaat gebeuren. Stel je gewoon in op ene heftige periode wat kan resulteren in een geweldig resultaat! Ik zie dat je nu in Arnhem onder behandeling bent. Ga je dan voor ivf naar Nijmegen of Utrecht? Zelf ga ik in Nijmegen. Heel veel sterkte nogmaals!
hoi deesjuh, ik wil je ook veel succes wensen met de ivf. een spannende periode breekt er nu aan. ik zelf ben ook onder behandeling in arnhem. en voor de tp ga je dan naar utrecht. x lisa.
Hoi Deesjuhh ik ga in febr. beginnen met ivf en zie er ook erg tegenop. Ik krijg al hormonen gespoten om mn cyclus te onderdrukken, nu al 4maanden. ik heb geen last van die hormonen gelukkig. Succes met je ivf poging en hopelijk aan 1 genoeg.
Hai meis Ik heb ook IVF gehad. Was wel pijnlijk, maar daar bijt je echt wel doorheen op dat moment. Wat ik zelf vervelend vond is dat je 2 prikken per dag moest zetten. En dan om de dag een echo en bloed prikken Dan nog eens de pregnyl prik en dan op de dag van de punctie krijg je weer een prik (pijnstilling) Die prikken was ik echt zat. Voor de rest had ik er geen bijwerkingen van gelukkig. En op de dag van de punctie krijg je een valiumpilletje. Dat is echt lekker. Wordt je rustig van en heel slaperig. Vorige week maandag heb ik weer een punctie gehad voor onze ICSI behandeling en die viel heel erg mee. Dus ik denk dat je het elke keer wel weer anders mee maakt. Nou hoop ik voor jullie dat het maar bij 1 keer blijft Succes meissie!
Hier waren de IVF behandelingen niet zo heel pijnlijk hoor. Vervelend maar daar is alles mee gezegd! Misschien kikker je daar iets van op, een wat positiever verhaal. Heel veel succes meid!
ik begin deze maand en ik krijg de punctie met narcose.tuurlijk was ik heel bang maar met mijn voorgeschiedenis vonden ze ook dat ik het met narcose moest doen.eigenlijk ben ik er super blij mee......