Vrouwen die binnen nu en een aantal weken ook een geplande keizersnede zullen krijgen

Discussie in 'De bevalling' gestart door simple, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ah guppekop, dat is dan wel een voordeel toch. Hopen dat het zo gaat lukken :)

Mamanama: was je ook misselijk geworden dan? Van dat stuk ontbijtkoek?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @Simple: nee hoor, nergens last van gehad!

3. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nou meiden, morgen is het zover! Ik ben nog niet zenuwachtig, maar dat komt straks wel denk ik.
    Vind het zo'n raar idee dat ze er morgen is! Aan de ene kant ben ik er ook wel klaar mee, vanacht amper geslapen, beeb was zo druk in de buik dat het gewoon pijn deed.

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai ook ik ga voor een geplande keizersnee en vind het echt dood eng... ik wou eerst gewoon proberen maar ze blijft in volkomenstuit liggen dus wil ook geen onnodig risco lopen voor de baby wie nog meer?

5. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Kanelly, spannend hoor. Over precies een week zit ik er net als jij zo bij. Het is idd een raar idee dat je al weet wanneer het echt zover is. Eigenlijk best een luxe positie wat dat betreft. Voor mij het enige voor deel:p
    Alvast heel veel succes en we horen het wel. Toi toi toi

Nooky: Volgens mij ligt die van mij ook in onvolkomen stuit, heel raar in ieder geval. Is die bij jou nog zo gedraaid of altijd zo gelegen? want zie dat je nog maar 5 dagen hoeft, met jou termijn heb ik de baby dus al een week. Weet je wel al de datum dan?

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    volges mij al vanaf het begin...
    en weet morgen wanneer hoop ik:)
    en hoop zelf deze week nog maar zal denk volgende week worden... vind jij het ook dood eng?

7. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik vind het ook dood eng ja :p
    Ik hoop voor je dat het nu niet meer lang hoeft te duren. Ik merk aan mezelf dat hoe langer ik het nu weet hoe meer ik ga piekeren erover. Dus ik zou blij zijn als ik in jou schoenen stond en ze me zeiden morgen is er plek :p

Succes, ben benieuwd wat je morgen hoort.

8. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kanelly: veel succes morgen!

Heb vandaag intake met een verpleegster gehad, wel nuttig. Vorige keer was het een spoedkeizersnede, die zijn dan toch weer net wat anders. Helaas mag mijn man plus kind niet op de verkoeverkamer bij mij blijven (in sommige ziekenhuizen mag dat wel), maar mijn man gaat wel direct naar de kraamkamer om met de baby te buidelen (blote baby tegen zijn blote borst) en ze willen mij ook zsm op de kraamsuite krijgen. Verder vertelde ze dat de katheter over het algemeen op de ok wordt ingebracht na de ruggenprik, ook een fijne gedachte. We hebben nog wat wensen doorgenomen die ze opgeschreven heeft. Fijn gevoel dus. Morgen nog een groeiecho, maandag nog een laatste check bij de verloskundige in het ziekenhuis en volgende week vrijdag is het dan zo ver!

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Tinus, fijn zo wat duidelijkheid he.
    Bij mij hetzelfde verhaal als wat jij typt over de katheter en dat je man/baby niet op de verkoeverkamer mag. Maar bij ons ligt het er wel echt aan welke anesthesist je hebt, dus dat is even afwachten wat die voor een mening hierin allemaal heeft, dat haat ik zo aan die ziekenhuizen.

Kanelly, succes morgen :)

10. Rono

Rono Niet meer actief

Ook ik krijg morgen een geplande keizersnee in tiel.. Mijn kleintje besloot vorige week in stuit te gaan liggen terwijl ie altijd goed lag..

11. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dank jullie wel dames! Ben de dag redelijk ontspannen doorgekomen. Net even lekker in bad geweest en ontspannen, vanacht om half 5 de wekker, dan ga ik "ontbijten" mag tot half 6.
    Om 11.30 melden in zkh en dan gaat het beginnen!
    @Rono heel veel succes jij ook! Dat is wel een omschakeling zeg, de laatste week in stuit gedraaid!

Ik laat jullie weten als ik weer bijgekomen ben hoe t was!

12. Rono

Rono Niet meer actief

Kanelly.. Moet jij toevallig ook in tiel? Ik moet me ook om half 12 melden.. Jij ook veel succes morgen!

13. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee Arnhem, wel jammer...hadden we elkaar kunnen steunen! Jij ook nog niet in bed dus? Ik ga zo maar probereb te slapen..

14. Rono

Rono Niet meer actief

Haha Idd! Zit echt vol zenuwen nu. Krijg jij ook nog een echo voor de keizersnee? Ik wel.. Word echt gek als ie nu goed ligt want dan heb ik voor niks zitten zenuwen.

15. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja ik krijg ook een echo, maar mijn kleine meid ligt al vanaf 20 weken in stuit/dwars, en ik voel nu ook dat ze precies zo ligt!

Suc6 morgen!
    Ik ga plat!

16. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Goodluck meiden, zal san jullie denken.....

En alvast gefeliciteerd met jullie kindje:) daar doen jullie tenslotte voor.

17. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Meiden succes vandaag !!!!!
    Ik mag over 7.5 weken voor de ks .
    Ik lees tot die tijd met jullie mee , vorige keer bevallen met een spoedsectio dus ben een beetje voorbereid , erger kan,t niet worden :)

Liefs edith
    Mama van mees*

18. sunny03

sunny03 Actief lid

16 feb 2009
    144
    0
    0
    ik mag ook over 7,5 week, bij ons is de datum ook al gepland.

Bij ons ivm schouderdystocie van de vorige bevalling was ook niet niks, en zwangerschapsdiabetes,vind het toch wel heel erg spannend en ben er ook wel bang voor om eerlijk te zijn.

Dus lees graag met jullie mee.

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    ja vanmiddag 16:10 hoor ik het en hoop het liefste deze week nog... vooral omdat ik anders ga stressen...hopelijk krijg ik nog wel rondleidinkie over kraamafdeling enzo zo dat het minder spannend is..ik laat het nog wel weten wat de datum is...

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lieve meiden succes met jullie sectio's!
    Ik wist al vanaf bijna het begin dat het een KS zou worden en heb me er nooit zorgen om gemaakt (vreemd, want ik heb me werkelijk overal zorgen over gemaakt voor de rest :D). Was een beetje bang dat het daardoor zou tegen vallen maar niets was minder waar; ik roep nu nog steeds heel hard dat ik weinig bevallingen gehoord heb die zo easy zijn geweest als mijn KS :D. Je hebt echt wel een paar dagen pijn nadien maar met dag 6 wandelde ik al met de kinderwagen door de straten :).
    Die laatste dagen zijn wel ram spannend en daar kan ik dan ook niet over mee praten want het werd uiteindelijk 8 dagen eerder 'íneens' ingepland dus toch nog een verassing en geen slapeloze nachten :D.

Succes allemaal en vergeet niet te genieten, ik vond het een prachtige ervaring, zou het nu al graag weer over doen! :)

Deel Deze Pagina