THanks loki Kanelly en Rono, jullie zullen nu wel al aan het genieten zijn als jullie geluk hebben Nooky, dan ben ik eens benieuwd. Succes.
Hier ook een geplande keizersnede! weet alleen nog niet wanneer dat hoor in aankomende dinsdag! Bij de 1e ook een KS gehad (spoed) en nu het gepland wordt vindt ik het best wel eng... Liefs
Nooky .. Jee spannend , lijkt me zo gek dat je weet dat je morgen (weer) mama word . Succes Liefs Edith Mama van mees*
jaah heel gek nog niet echt bevat dat zal nog wel komen maar vind het wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend
Morgen al :O Poeh dat is pas echt onverwachts niet? Wel fijn dat je nu maar 1 dag hebt om eraan te wennen Aaah dus morgen middag lig je lekker met je baby te knuffelen Dan zul je wel als een van de eerste aan de beurt zijn he? Moet je ook nuchter blijven vanaf 00.00 uur vannacht? Ik wel en moet me om 8 uur melden volgende week. Heel veel succes, ben benieuwd. Toi toi toi
jah heel onverwachts maja wel beter idd 1dagje stress maja vanaf 00:00 nuchter blijven idd om 10uur ben ik aan de beurt.... dus heeeeeeeeel spannend en morgen middag idd lekker knuffelen met de ukkie daar kijk ik nog het meeste naar uit
Is het je eerste kindje of 2e? Hou je daar maar aan vast dat je morgenmiddag lekker aan het knuffelen bent. Ik zie nu bij bevallingsverhalen op tv ook een keizersnede
Nooky zal inmiddels wel bevallen zijn. Leuk hoor, om van iedereen te lezen wanneer de ks is. Gisteren nog een groeiecho gehad, hoofdje is inmiddels qua groei over de 40 weken heen en de buikomvang zit zelfs boven de bovenste lijn! Weer een groot kind dus. Gisterochtend wat wee-activiteit, dus in het ziekenhuis even aan de CTG gelegen, maar het zette niet door. Voor de echo dacht ik erover om het misschien toch op de natuurlijke weg te proberen als het nu zou starten, maar na de echo raadden ze mij dat af en dat snap ik wel. Dus nu 100% zeker een ks, mocht de bevalling voor volgende week vrijdag beginnen, dan wordt de ks dus naar voren gehaald.
Nooky, ah wat spannend zeg dat ze je zo lang laten wachten terwijl je al zo vroeg daar moest zijn. Hou je taai en succes Ik zal zelf ook pas tegen 11 uur geholpen worden, maar dat komt omdat ik eerst 3 uurtjes aan de antibiotica moet via infuus voor de KS, dus dat zal ook zenuwslopend wachten worden. Tinus, dan zou ik het ook niet zo gaan proberen als het nu al zo groot is. Ben benieuwd of je de datum haalt.
Whoehoe, gefeliciteerd met Sophie En nu genieten. Hoe is het gegaan allemaal? Ben benieuwd want jij had volgens mij net zoveel zenuwen als ik dus ben benieuwd naar je ervaring. Leuke naam en toch een aardig meisje qua lengte he