Vrouwen die binnen nu en een aantal weken ook een geplande keizersnede zullen krijgen

Discussie in 'De bevalling' gestart door simple, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    THanks loki :)

Kanelly en Rono, jullie zullen nu wel al aan het genieten zijn als jullie geluk hebben :)

Nooky, dan ben ik eens benieuwd. Succes.

2. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Hier ook een geplande keizersnede! weet alleen nog niet wanneer dat hoor in aankomende dinsdag!
    Bij de 1e ook een KS gehad (spoed) en nu het gepland wordt vindt ik het best wel eng...

Liefs

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dames morgen is men ks om half 7 melden in ziekehuis

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Nooky ..
    Jee spannend , lijkt me zo gek dat je weet dat je morgen (weer) mama word .
    Succes ;)

Liefs Edith
    Mama van mees*

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jaah heel gek nog niet echt bevat dat zal nog wel komen maar vind het wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend

6. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Morgen al :O Poeh dat is pas echt onverwachts niet? Wel fijn dat je nu maar 1 dag hebt om eraan te wennen :p
    Aaah dus morgen middag lig je lekker met je baby te knuffelen :D

Dan zul je wel als een van de eerste aan de beurt zijn he? Moet je ook nuchter blijven vanaf 00.00 uur vannacht? Ik wel en moet me om 8 uur melden volgende week.

Heel veel succes, ben benieuwd. Toi toi toi

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jah heel onverwachts maja wel beter idd 1dagje stress maja vanaf 00:00 nuchter blijven idd om 10uur ben ik aan de beurt....
    dus heeeeeeeeel spannend en morgen middag idd lekker knuffelen met de ukkie:) daar kijk ik nog het meeste naar uit

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Is het je eerste kindje of 2e?
    Hou je daar maar aan vast dat je morgenmiddag lekker aan het knuffelen bent.
    Ik zie nu bij bevallingsverhalen op tv ook een keizersnede :p

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    men eerste kindje en die gedachten hou ik wel vast:) anders zou ik gillend weg willen rennen

10. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ah spannend :D

Dikke knuffel, ik voel al zenuwen voor jou :p

11. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nooky zal inmiddels wel bevallen zijn. Leuk hoor, om van iedereen te lezen wanneer de ks is.

Gisteren nog een groeiecho gehad, hoofdje is inmiddels qua groei over de 40 weken heen en de buikomvang zit zelfs boven de bovenste lijn! Weer een groot kind dus. Gisterochtend wat wee-activiteit, dus in het ziekenhuis even aan de CTG gelegen, maar het zette niet door. Voor de echo dacht ik erover om het misschien toch op de natuurlijke weg te proberen als het nu zou starten, maar na de echo raadden ze mij dat af en dat snap ik wel. Dus nu 100% zeker een ks, mocht de bevalling voor volgende week vrijdag beginnen, dan wordt de ks dus naar voren gehaald.

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    nog niet geholpen ben aan het wachten laat het absoluut nog weten hoor dames

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Nooky, ah wat spannend zeg dat ze je zo lang laten wachten terwijl je al zo vroeg daar moest zijn. Hou je taai en succes :)

Ik zal zelf ook pas tegen 11 uur geholpen worden, maar dat komt omdat ik eerst 3 uurtjes aan de antibiotica moet via infuus voor de KS, dus dat zal ook zenuwslopend wachten worden.

Tinus, dan zou ik het ook niet zo gaan proberen als het nu al zo groot is. Ben benieuwd of je de datum haalt.

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Sophie Aphrodite Eijpe is geboren om 15:32 :) wat een scheetje is het toch:) 7pond en 53 tot 54 cm lang

15. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Whoehoe, gefeliciteerd met Sophie :D En nu genieten. Hoe is het gegaan allemaal? Ben benieuwd want jij had volgens mij net zoveel zenuwen als ik dus ben benieuwd naar je ervaring. Leuke naam en toch een aardig meisje qua lengte he :)

Deel Deze Pagina