Ik zette mijn mandje altijd op de kinderwagenbak, bleef precies goed staan en Boaz had er toch geen last van. Met de kinderwagen vind ik het een stuk lastiger, nu draag ik het winkelmandje maar. Daarna in een tas maar als er dan net een zak chips niet inpast dan leg ik die lekker bij mijn zoon neer, heeftie nog wat te spelen ook.
Ik zet het mandje altijd bij het voeteneind, daar blijft het goed staan en de baby merkt er niks van. Maar dingen in de bak smijten of leggen doe ik nooit.
Ik leg de boodschappen altijd onder in het mandje van van de wandelwagen. Vooral bij de kassa kunnen zo de mensen achter mij heerlijk mijn mooie bilnaad aanschouwen.
Ik deed dat wel hoor. Hoe moest ik anders een kratje bier meenemen? Nee geintje Ik legde ook wel 's wat in de kinderwagen, maar dan nooit zo dat het op zijn voetjes lag. Het lag om hem heen, zeg maar. Ik weet nog dat hij één keer de hele terugweg heel verbaasd naar een prei heeft liggen kijken, die naast zijn hoofd lag
Ik heb dat nog nooit zien gebeuren... Maar ik voel me ook totaal niet verantwoordelijk/geintresseerd voor wat andere met hun kinderen doen, dus misschien valt het mij gewoon niet op dan.
deed ik ook bij mijn eerste in de wandelwagen.. legde er wat lichte spulletjes omheen... brood of vleeswaren ofzo... wat is het probleem?
Wat ik erger vindt is dat moeder inkopen doen in de stad en dan AL die (zware) tassen aan de handvaten van de buggy hangen. Dat is echt gevaarlijk want 1 moment niet opletten en de buggy kiepert om.
doe ik ook (en ja, hij is zelfs een keer naar achter gekukkeld hier voor de deur toen ik mijn sleutel opzocht).. man, wat ben ik slecht.
Gebeurt hier ook. Hij kiepert nooit om met mijn dochter erin...maar vaak als ik mijn dochter eruit haal.
Hm snap niet zo goed waarom dit zo'n probleem is. Tenzij iemand een krat bier op zijn baby gooit natuurlijk. Maar een paar kleine dingetjes naast de baby is toch niet zo erg.
Is hier ook een keer gebeurd. Ikzelf schrok me te pletter maar mn dochter vond het helemaal geweldig aangezien ze steeds 'nog een keer, nog een keer!' riep. Dus zo erg zal het wel niet geweest zijn
haha nog een keer nog een keer lachen haha. Hier ook wel eens mee gemaakt hoor buggie boem haha zoon lief onder ste boven haha en idd lachen haha. Dochterlief nog niet heb nu een wandelwagen daar kan het niet in. En met de wagen bak er nog op heb ik ook wel eens boodschapjes op me kind gelegd een brood wat weeg dat nou niks hihi. En een blik aan hun voeten dat merken zo nog niet je moet geen zwaren er op leggen maar dat snapt de meeste moeder wel toch?