Volgend jaar mei gaan mijn man en ik weer en dag en nacht weg met zijn 2en. Ik wil vast wat ideeën op doen. Ik zoek: een romantisch hotel, mooie, beetje, luxe kamer, in een stad waar je leuk kunt winkelen, terrassen, enz. niet schrikbarend duur en te boeken via weekendje weg.nl, want daar heb ik nog een kortingsbon van. Hopelijk weten jullie iets leuks.
Waarom kijk je zelf niet bij weekendjeweg.nl Ik weet wel iets leuks maar ik weet niet of je het daar kunt boeken. Dalauro Bed & Breakfast. Altijd Welkom! - Home
Ik vind de volgende locaties erg leuk en romantisch maar weet niet of ze via weekendje weg te boeken zijn en weet ook niet of ze binnen je budget vallen. www.huisbergh.nl www.chateauhotels.nl - Kruisheren hotel in Maastricht en hotel Winselerhof in Landgraaf. www.mezzoweb.nl Succes en veel plezier.
Hotel Akersloot | Themasuites Hier zijn wij geweest. Super romantisch, zijn de kamer niet af geweest Ze hebben ook andere thema kamers maar deze vinden wij de mooiste. Weet niet of t te boeken is via weekendje weg.
Ja de Winselerhof! HEERLIJK onwijs verwend! Shoppen in Maastricht en eten in (mmmmmm) in het kasteel 150 meter verder, ben even de naam kwijt maar het hoort erbij. Heb je gelijk nog een optie voor een avondwandelingetje. En de volgende dag kan je lekker actief gaan skiën (snowworld) mountainbiken of naar de dierentuin die naast het hotel ligt. AANRADER!