Vanmiddag om 12.55 uur zwanger getest! Er staat een streepje, zien jullie het ook? Het is mijn 2e kind.. hoop dat alles goed gaat en ik ben blij.
Dank jullie wel voor je reacties... wat leuk, die bevestiging! Ik zie, dat jullie ook net zwanger zijn. Ik ben nu 5 weken zwanger, als ik het zo bereken.. Zit vandaag (de 27e) op 14 (of 15) dpo. En vandaag of gisteren op nod. Haha. Ondertussen kwam jouw reactie er ook bij, Bizzy en jij bent al heel lang zwanger!! Al bijna klaar! En ik zie dat ik deze bijdrage in het topic hieronder had moeten plaatsen... sorry Forum!
Ik zie 'm ook. Spannend! Hopelijk loopt ie mooi op! Meestal als je op 14dpo zit ben je 4 weken zwanger
Inderdaad 14dpo is 4 weken zwanger, de eerste dag van je menstruatie maakt niet uit als je je eisprong weet. Maar gefeliciteerd!
Bij een normale cyclus van 28 dagen is het mogelijk om te tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Bij een onregelmatige cyclys tel je vanaf de eisprong en dan +2 weken.
Heb zo'n berekening gemaakt op een site en i.d.d. van menstruatie tot ovulatie was een lange tijd, 17 dagen, daarna 14 dagen tot de LH-piek (12e 's ochtends). Ovulatie op de 12e of waarschijnlijk 13e... We zaten gisteren (of vandaag) 14 dagen later. Ooowh, wat erg, ik heb mogelijk te vroeg gejuicht... vanochtend vroeg stond er helemaal geen streepje op mijn Kruidvat (2 voor 5) test!! Ik ben nog niet ongesteld. Gisteren had ik getest met een gevoelige test.
Ai, staat er echt helemaal niks? Kan je een foto plaatsen van de test? Een negatieve KV rond dit termijn klinkt niet zo heel erg goed... Maar hopelijk heb ik t mis!
Hier is een fotootje van de test, ik kan niet heel dichtbij inzoomen! Ik zie nu in het daglicht ook een zogeheten tuurstreepje, heel licht, maar dat kan dan ook een indrooglijntje zijn.. we zullen zien. Op de foto is dat denk ik nauwelijks te zien!? Met héél veel fantasie !
Ik heb op 12 februari in de ochtend LH-piek gehad en ook een paar uur daarna een poging, dus waarschijnlijk 13 februari ovulatie en deze test (kv 2v5) is vanmorgen gedaan rond 6.30 uur! 14 dagen later dus. Mijn urine was lichtgeel en bij het opstaan later vanochtend weer goudgeel, net als toen ik gisteravond testte. Weet niet, of dat belangrijk is. O, wacht, de test is vanmorgen om 6.30 u gedaan en ik lees net dit streepje af (voor de foto) om 10:45 u.
Volgens mij zou ie dan toch wel stuk duidelijker moeten zijn.. Maar ik ben zeker geen expert ... Ik duim voor je. Spannend hoor!
Ja, weet je wat ook kan, dat het op zijn retour is. Maar eerder dan gisteren testte ik ook nog niks. Misschien late hcg ontwikkeling, maar ik reken mij nog niet rijk.
Dank je! Ik vind het een beetje zeuren, maar ja, wilde het toch opvolgen, omdat ik gisteren positief leek te zijn! En hcg verdubbelt ook elke 48 uur, dacht ik, dus ik moet gewoon wat langer wachten..