Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zie ze idd ook vaak genoeg, die pasgeboren kalfjes.

Ik ben een gelegenheids-hakken-drager zeg maar :) bruiloft etc
    Loop er gelukkig wel aardig op rond, maar au mijn voetjes nadien.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind mensen die niet op hakken lopen en het toch doen triest en hilarisch. Kan er zo hard om lachen maar snap niet dat je jezelf zo voor schut zet.

Ik heb er gelukkig geen moeite mee en loop heel vaak op hoge hakken van 10 cm en hoger.

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik ben gaan oefenen :) ik vind hakken zo mooi staan. Maar het doet vaak pijn dus dan snel weer een sneaker aan. Nu probeer ik er thuis steeds iets langer op te lopen.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien hebben ze het ook gewoon niet door? :D

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nou als je als een of ander mank hert rond huppelt moet je dat toch wel doorhebben? :D:)

6. Muffins

Muffins Lid

8 dec 2015
    96
    0
    6
    Vrouw
    Zuid holland

Triest? omdat iemand graag iets draagt wat mooi is?
    Of ze er nou goed op kunnen lopen of niet? dat is toch niet triest.

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

8. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik kan best op hakken lopen, alleen niet op naaldhakken of van die dunne hakken. Ik loop alleen niet graag en vaak op hakken. Meestal alleen bij sollicitaties, feesten en bruiloften. Neem meestal naar een bruiloft een extra paar "platte" schoenen mee, omdat ik na een tijdje wel echt pijn krijg aan mijn voeten.

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Dat is ook niet aan mij besteed. Maar ik probeer het ook niet.
    Nou tot 3-4 cm oke, maar hoger gaan we echt niet!

10. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

15 sep 2015
    173
    0
    0
    Haha, woon je in Delft toevallig TS? Wij hebben er ook zo eentje op het schoolplein.. Hilarisch inderdaad 😂

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.121
    1.825
    113
    Ik kan op alle hakken lopen maar ben net een stier op jacht.
    beter als op een veulen lijken.

o en met die beton slee hak heet dat geloof ik heb je somigen daar al een mee zien lopen.
    voet te groot das pas erg

12. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Ik loop bijna altijd op hakken. Niet op hakken lijk ik net platvoet en zn vriendjes. Ik ben alleen heel lang dus 10 cm is niet een best idee haha. Maar ik ga ook wel eens door mijn enkel maar dat doe ik ook op ballerina's..

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik moet altijd zo lachen als ik weer eens iemand zie lopen die niet op hakken kan lopen maar het toch per se wil 😂.

Sinds de geboorte van mijn dochter kan ik niet meer op al mijn hakken lopen. Ik heb hele mooie pumps maar die gaan niet meer. Ik probeerde het deze week nog (gewoon thuis :D ) maar ik was net bambi. Gelukkig kan ik op andere hakken nog wel lopen dus die trek ik dan gewoon aan ;).

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hahaha wat een gezicht sat filmpje. Zo zie je maar zelfs professionele modellen hebben er soms moeite mee.
    Gelukkig kan ik wel op hakken lopen. Is echt oefenen en gaat je voeten neerzetten.
    Naadhakken lukt me wel maar geen uren en zal er ook niet mee naar de supermarkt gaan.

15. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik zie ze ook vaak genoeg langslopen ja, vrouwen die niet op hakken kunnen lopen, hilarisch.
    Vroeger liep ik wel op hakken onder het mom van 'wie mooi wilt zijn moet pijnlijden' (of in dit geval oncomfortabel lopen). Maar nu begin ik er niet meer aan, mij te oncomfortabel en ik heb altijd het idee dat ik dan enorm opval of de aandacht trek. Vroeger was dat leuk maar nu hoeft dat niet meer zo nodig:p.
    Ook met een feestje sla ik over.. Geen zin om de hele avond en volgende dag met zere enkels en blaren door te moeten. Maargoed, daar heeft waarschijnlijk niet iedereen last van.

16. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik liep altijd makkelijk op hakken tot 8/9 cm had ik ze. (Heb ze nog steeds, mijn dochter loopt er nu af en toe op :D)
    Ik had ook fluitend mee kunnen doen aan de stiletto-run en liep er zelf de bediening op het terras mee. De eerste jaren op school keken mijn leerlingen ook altijd eerst naar mijn schoenen, wat ik die dag weer aan had.
    Maar na mijn zwangerschap is mijn motto veranderd.... Van;" het gaat er niet om hoe ze zitten, maar hoe ze eruit zien is belangrijk" naar "waarom op hakken als er UGGs bestaan" ;)

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik kan echt NIET op hakken lopen. Hoger dan 2 cm en ik zwik continue. :) Ik heb het ook al jaren niet meer gedaan gelukkig. Voelde me ook altijd zo ellendig als ik het dan toch deed omdat het hoorde, op een bruiloft bijvoorbeeld. Maar het is 1. zonde van het geld want ik droeg ze daarna nooit meer en 2. ik stond denk ik ontzettend voor lul.

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Als je het mooi vindt moet je maar oefenen. Ik vind het geen gezicht als je op schoenen loopt waar je niet op kunt lopen. Net als dat je een broek draagt waar je niet in past bijvoorbeeld.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Nee inderdaad. Dat ziet er echt niet uit...

20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik kan heel goed op hakken lopen en voel me ook heerlijk op hakken. Maar echt die enorme stelten vind ik onzinnig en beetje jezelf mishandelen.

Maar waar ik als 17 jarige rustig de hele dag door drentelde op m'n hakken, hou ik nu twee uurtjes vol als t echt een beetje hak is. En dan heb ik het wel weer gehad. Dus dagje weg of naar de stad trek ik een plattere schoen aan. Liefst sleehakken die zitten lekker en houdt ik het lang op uit.

Deel Deze Pagina