Even mn verhaal kwijt; Ik ben met 25 weken opgenomen na mijn zoveelste bloeding. Ze weten niet waar de bloedingen vandaan komen.. Hoe bizar! Door de bloedingen zit ik in een soort cirkeltje; bloeding, harde buiken, weinig bewegen baby daarna gaat het weer goed. Ik mocht eerst na 24uur bloedvrij proberen te mobiliseren maar dit was niet mogelijk. Er kwam dan heftig bloedverlies. Dus terug naar was en plas privilége en longrijpingsspuiten. Kleine doet het goed. Bloedingen namen toe naar mate de zwangerschap vorderde.. Inmiddels ben ik 38 weken en klap ik in mijn handen. Anderzijds ben ik klaar. Ik heb de hele dag pijn, harde buiken en soms wel 14 bloedingen op een dag.. Gelukkig wordt ik ingeleid emt 39w4d. De gyn wilde niet eerder.. Ik lig nu al bijna 13 weken plat en ik weet waar ik het voor doe en wat ik er voor terug krijg maar het is zo beladen en pijnlijk allemaal.. Ik heb zoveel gemist voor mijn gevoel. We zouden pas na 24 weken dingen gaan kopen omdat vorig jaar ons dochtertje te vroeg geboren is en gestorven is. We waren bang voor hetzelfde. Ik ben met 25 weken opgenomen en heb daardoor niets zelf kunnen doen. Samen wel internet shoppen maar de babykamer inrichten, kleertjes wassen enz heeft mn zus met mn vriend gedaan. heel fijn dat het gedaan is en ik kan straks eea aanpassen maar het is een proces waar je naar toe leeft.. Maar goed.. Straks is ons kleine wondertje er en dan wordt het knuffelen geblazen.........
Alvast een hele geruststelling dat je zo ver bent gekomen en met het kindje alles ok is! Tjah begrijp je wel hoor, als je je platte rust moet houden en in feite vooral zit te wachten tot de baby er is en alles aan anderen moet overlaten! Is inderdaad niet leuk en je hebt het gevoel dat je zelf niet veel hebt gedaan om er naar toe te leven of voor te bereiden. Maar dat heb ik nu ook wel een beetje en vorige zwangerschap ook gehad. Had HG (overgeven, overgeven en 24u/24 misselijk, niet meer kunnen eten, ziekenhuisopname, uitgeput zijn enzoverder) en heb alles een beetje moeten afhaspelen. Helemaal niets leuks aan. Ook deze keer vooral aan het aftellen! Vind zwanger zijn op zich niet zo leuk, slaap nu zo slecht door bekkeninstabiliteit en dat heeft ook weer zijn weerslag op mijn humeur en zo. Veel sterkte nog voor de laatste loodjes! Komt wel goed!
Wat naar dat alles zo moeilijk is geweest voor je. Ik hoop dat de tijd voor je voorbij vliegt en je eindelijk na de nare tijd je kindje in je armen kan houden en dat er alleen nog maar fijne dingen in zicht zijn. Het is even doorbikten maar je bent er bijna. Sterkte en een knuff!
Dank je wel voor jullie lieve reacties!! @Elynada; wat heftig ook voor jou zeg! Wens jou ook heel veel sterkte toe, dat het maar snel 40 weken mag zijn.. @Lovekisses; Jij staat aan het begin van een zwangerschap.. Ik hoop voor jou een mooie!! Geniet er echt van!