Hoi allemaal Ik heb gisteren een test gedaan die negatief uitviel. Ik ben alleen inmiddels al vier dagen over tijd en er is nog geen teken van een menstruatie in zicht. Ik weet niet zo heel veel van cyclussen als sommigen hier dus ik zal even alle precieze data erbij pakken. Ik heb normaal een cyclus van 32 dagen. De laatste keer dat ik ongesteld was, was tussen 24 augustus en 28 augustus. Ik heb op 20 september onbeschermde seks gehad met het idee dat het best ruim na mijn vruchtbare periode zou moeten zijn. Ik ben nooit zo erg overtijd.. maar toch test ik negatief. Ik ben gisteravond en vandaag een beetje misselijk, al een paar dagen erg moe en ik heb sinds vanavond vrij dikke witte afscheiding. Ik weet niet of dit een symptoom is maar ik meld het toch maar. Kan ik alsnog zwanger zijn of houdt mijn lichaam me voor de gek? Ik ben best wel in de war nu..
Heb je anticonceptie gebruikt? En zoja hoelang ben je hiermee gestopt? Zijn je cyclussen altijd 32 dagen of wisselend? Denk dat de kans heel klein is als je de 20e seks hebt gehad..
Mijn cyclus is standaard 28 dagen en 1 keer had ik een hele maand overgeslagen.. maar waar het aan lag weet ik niet je lichaam kan je goed voor de gek houden
Ik gebruik normaal gesproken condooms, de twintigste niet. Ik ben al bijna een jaar van de pil af. Ze wisselen soms met een dagje of soms twee, maar niet zo veel als deze keer. Nog steeds geen enkele indicatie van mijn menstruatie inmiddels, ga denk ik eind vd middag weer testen. Er staat na 48 uur nogmaals proberen in de handleiding.
je kunt altijd de eisprong later hebben, of zelfs een cyclus overslaan. is afwachten dus is in ieder geval niets raars. maar zwanger zou kunnen. je kan 2 weken na de onveilige seks kun je testen
Bedankt voor je reactie! Vanmiddag testen heeft dus sowieso geen zin? Dan bewaar ik hem liever even. Het zijn Kruidvat 2v5 testen, ik heb de eerste dus al gebruikt.
Ik heb het hier op het forum al een aantal keer geplaatst, maar ook ik was overtijd en had negatieve testen. Ik denk dat ik pas na 6 dagen ofzo licht positief had getest, dit door een late eisprong. Zoals ik kan lezen zou het niet echt gepland zijn? Misschien kan dat ook de reden zijn, dat je nu zo aan het stressen bent. Ik zou voor de zekerheid toch om de 2 dagen blijven testen.
Niet gepland, wel gewenst! We zijn al jaren samen en het gaat verder prima, we wonen gewoon nogal krap op het moment en ook financieel is het niet ideaal. Maar desalniettemin zou het erg welkom zijn, zou het eerlijk gezegd niet zo erg vinden Ik ga dan misschien ook maar testen vanmiddag anders, het kost toch geen fortuin en dan heb ik het gevoel dat ik er nog een beetje controle over heb ofzo...
Kan alle kanten op, maarja onbeschermde seks is kans op zwangerschap. Buiten je eisprong om heb je ook kans om zwanger te worden. Maar dat is veel minder groot. Spannend.
Ik had mijn eisprong zelfs getest met zo'n digitale ovulatietest van clearblue, maar blijkbaar had ik toch een late eisprong gehad. Dus zo betrouwbaar is het allemaal niet en je lichaam houdt soms van verrassingen
Heb dit ook gehad, 6 dagen lang helaas spierwitte testjes en frustratie level skyhigh. Ben nu ook maar begonnen met de primolut om alles even te resetten en te beginnen met ovulatie testen als de ongi weer weg is. Probeer over 2 dagen nog even te testen en anders even langs de huisarts, wellicht dat je cyclus even in de war is