Vrouwen en de wijn die ze drinken

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantico, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hangt af van mijn stemming, als ik wil ontspannen rood, als ik een feestje heb wit, warme avonden rosé.

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik drink graag rosé en witte wijn. Rosé drink ik graag wanneer het warm is en witte wijn heb ik het liefst halfzoet en fruitig

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Rood! Bij vis wit en bij warme dagen rosé!

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Met stappen zoete witte wijn, bij ontspannen bar hangen droge witte wijn en bij het eten dww of rode wijn of rose... Ik lus eigenlijk alles, alleen moet ik bij stappen geen rood ofzo drinken want dan drink ik te snel en word ik dus ziek... :)

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Onzin.

Ik ben een echte wijnliefhebber, maar in de kroeg is het allemaal bocht en drink ik pils van de tap.:D

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Altijd droge roseetjes ;)
    Witte wijn vind ik vies, tenzij heel droog. Rode wijn krijg ik koppijn van.

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Droge witte wijn, behalve in de wintermaanden als het echt koud begint te worden, dan stap ik over op een rood wijntje.

In de kroeg is het allemaal bocht en drink ik geen (hoofdpijn)wijn, maar daar zie je mij tegenwoordig toch niet meer zo vaak :D;)

8. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben een echte wijndrinkster normaal. Nu ff niet ;). ik hou alleen niet van zoete wijnen tenzij het bij een nagerecht is, die moet dan ook kloppen qua smaak.

Verder Ligt er aan waar ik zin in heb en hoe het weer is. Maar ik kan ook genieten op een warme zomerdag van een robuuste roodje op een terrasje en midden in de winter van een heerlijk rosetje.

In de kroeg idd bier, Hertog Jan uit de fles en anders uit de fles Grolsch.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hier word vaak de vraag gesteld ik lust geen wijn maar bier, wat zegt het over mij...

Want ik lust én wijn én bier én martini én likeurtjes.

alcoholist?? :D

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Drink geen wijn, ook geen bier.
    Drink wel cocktails op vakantie, en bailey´s afentoe op vrijdag of zaterdagaond maar ook maar 1 glaasje.

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik drink alle wijnen, maar wel op verschillende momenten

Met rood moet ik wat eten... En dan wel een maaltijd waarbij rood lekker is!
    Wit kan ik op alle momenten drinken... Bij bepaalde maaltijden, maar ook zoals genoemd, in de kroeg. Maar wel altijd droog! Zoet vind ik niks.

Wijn moet wel een beetje robuust zijn. Wel fris, dat wel... Maar niet meisjes-zoet. Dat vind ik echt wijn die je weklokt als limonade!

Toevallig net een mooie rooie op bij een flink bord pasta met tijgergarnalen! :D

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een hoop reacties en wat een verschillende voorkeuren allemaal :) Ik kom er niet echt uit wat de wijn in het glas zegt over de vrouw die het glas vasthoudt... misschien wel alleen dat vrouwen die in de kroeg wijn drinken van bocht houden :p

Tja, het blijft onbeslist. We zaten na een tijdje bij alle vrouwen die binnen kwamen te gokken wat ze voor drankje zouden bestellen. En inderdaad: het lukte ons ook niet goed om aan het type (uiterlijk alleen) te raden wat haar drankvoorkeur was ;)

We hadden nog even het vermoeden dat vrouwen die op de versiertoer waren een voorkeur voor rode wijn hadden, maar ook dat hebben we niet onomstotelijk vast kunnen stellen :D

Deel Deze Pagina