Hoi dames.. kom ik weer aan wil even me "ei"kwijt 9-10 aug rekbaarslijm ontdekt volgens de billingsmethode 15-16 aug paar flinke krampen boven mij schede gehad. nu vraag ik me af wat zou me ei geweest zijn ben inmiddels nog steeds niet ongesteld zit nu op dag 33.. Word er een beetje gek van stiekem. Verder nergens last van ook geen pijnlijke borsten wat ik normaal wel heb voor mij nod. Alleen 't viel mij op dat ik nu al 2 ochtende misselijk wakker word. Verder vorige week 2 keer negatief getest... Liefs beeb!
Als je bijvoorbeeld de 11de je eisprong had is je NOD 25 augustus geweest. Ik had altijd 1 of 2 dagen na mijn rekbaar slijm mijn eisprong. Dus dan zou je in princiepe nu wel weer kunnen testen. Soms duurt het even tot hcg in je urine meetbaar is. Ik hoop voor je dat het raak is!
Hoop het hihihi.. maar het beste is om nog ff te wachten ofniet om te testen.. destemeer hcg er in me urine zit als ik "zwanger"zou zijn
Jep, hoelanger je wacht hoe duidelijker de test zal zijn als je zwanger bent. Zo voorkom je ook eerder een telleurstelling, knap hoor! Wanneer ben je van plan te testen, een weekje overtijd?