wij hebben vanmiddag om 3 uur een pannekoek op in het pannekoekhuis. ook plurk heeft zon hele kinderpannekoek op maar vraag me nu af wat ik dalijk moet geven aan dr. een potje olvarit gewoon? ( was sowieso de bedoeling vandaag een keer ipv vers) of zal ik haar nog een lekkere fruithap geven en dan voor het naar bed gaan een papfles ( ze drinkt altijd nog flesje melk voor ze gaat slapen) wijzelf eten om een uur of acht nog een kommetje soep maar dat is voor haar te laat en te zout vind ik. probleem is dat dr kwekkie altijd opengaat met eten en ze nooit aangeeft waneer ze vol zit dus ben bang dat ik haar misselijk voer. ( ps weet dat dit eigenlijk niet hoort hier maar weet zeker dat bij voeding te laat gereageerd wordt. sorry dus hiervvoor)
ja heb ik ook al aan gedacht. vanmiddag heeft ze trouwens gewoon om 12 uur ook brood op. 2sneetjes en een kiwi. maar papa had onverwacht het idee om pannekoek te gaan eten.
wij hebben gebruncht en ze heeft zo veel gegeten gesnoept dat ik vanavond een bord pap geef. en een extra stuk fruit heb geen zin om te koken en geen potje in huis (schaam schaam)
haha nou dan kan jullie meid lekker eten zeg! 2 sneetjes en een kiwi en om 3 uur nog een pannenkoek , dat krijg ik er hier nog net in op 1 hele dag haha. (goed bedoeld hoor, mijn dochter eet niet zoveel.. zou willen dat ze ook eens lekker mee at)
umm@ ja tis echt wonderlijk wat dat kind naar binnen stampt tis kostelijk om te zien maar ben zo bang soms dat ik haar overvoer. nou is de pannekoek extra maar een enkel keertje maar zo ook met avondeten elke dag... die eet als een grote. en ze stopt nooit met dr mondje open te doen. best lastig soms hoor. ach tis nooit goed he? als ze niet eten, en als ze teveel eten
mirell@ ja denk dat ik dat ook maar doe. fruit ligt voor mn gevoel dan niet zo zwaar op de maag als weer en warme hap en dan om half 8 nog een paplesje nou dan kan ze toch nooit meer honger hebben lijkt me???? pfff kon ze maar praten
Ik geef meestal een boterham als Luc de hele dag door al heeft lopen eten ( zoals met zijn eigen verjaardag). Boterham met kaas en eventueel nog een stukje fruit en eventueel nog een beetje melk.
nee joh honger heeft ze dan echt niet. vandeweek hadden we een feestje op kdv ze had gebak chipjes chocolade en nog meer op thuis gingen we pannekoeken eten en ze heeft er 2 op met appelstroop ikzelf kan net aan 2 pannekoeken op!!!
nou meiden: heb net een potje fruit gegeven wat ik nog had staan. dit heeft ze op. ga haar nu badderen en dan nog een fles en daar moet ze het meedoen vandaag. ben blij dat ik ze geen warm eten heb gegeven omdat jullie dit toch ook niet doen lees ik wel met zoiets.... bedankt allemaal