Het lijkt me echt zo leuk mede-zwangeren uit de omgeving te leren kennen! De meeste van mijn vriendinnen zijn nog niet aan de kids... Als je ook uit deze omgeving komt, en zin hebt om lekker te beppen en tips uit te wisselen over bv waar zwangerschapszwemmen, waar leuke cursus, opvang etc... Ik stel me even voor: Ik ben 29 jaar en 6 jr samen met mijn vriend. Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en het wordt ons eerste kindje: een dochter! Ik woon sinds 3 jaar in Amsterdam Noord, kom oorspronkelijk uit Zwolle. Ik werk fulltime als manager in de detailhandel (maar nu even minder ivm alle kwaaltjes waaronder extreme misselijkheid) Ik hoop op reacties!
Hi mamireg! Ik heb ook geen zwangere vriendinnen in de buurt (wel op 30 min rijden). Ben ook 29, woon bijna 6 jaar in adam zuid en zwanger van 1e kindje (nog niet bekend wat t wordt) 7 jaar samen met vriend (zijn verloofd). Bij welke vk ga jij? Groetjes!
Hee wat leuk, meiden uit de omgeving. Wij wonen in Zaandam met ons meisje van 2. Hopelijk gaat het ons lukken opnieuw zwanger te worden.
Ik bij vk adam zuid, had geen id. Kom oorspronkelijk ook uit de randstad, veel mensen zijn toch ook richting adam getrokken maar nog weinig kids