Vrouwen met een militair

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bubblez, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi bravowife! Klets gezellig mee

En wat ik daar van vind. Ik ben voor. Buiten werktijd zijn ze niet beschermt en daarom vind ik het goed dat ze niet meer zichtbaar militair zijn. Ik zou het niet fijn vinden dat mijn vent of omstanders gevaar lopen omdat iemand hem wat aan wil doen puur omdat hij een groen pak aan heeft.

Wat vind je zelf?

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mja, ik weet niet. In eerste instantie dacht ik dat we daar niet aan toe zouden moeten geven, maar later kreeg ik door dat de dreiging wel zeker aanwezig is.

Alleen slaat de maatregel nog nergens op, want ook zonder uniform zijn de meeste militairen herkenbaar. Vooral de binnenslapers, die vrijdags met een enorme rugzak op het station staan ;)

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Beetje vreemd. Hier mogen ze die tas niet meer gebruiken. Niks herkenbaars...

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh misschien heb ik die communicatie gemist, want mijn man is geen binnenslaper momenteel, dus heeft geen tas :)

Maar hoe zeulen ze nu dan al die troep mee?
    En dan nog... je pikt ze er alsnog zo uit...

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb en extra grote sporttas gekoxht. Daar past alles in behalve van oefeningen. Dan gaat hij met een collega mee Tot punt x en haal ik hem daar op met de auto.

Tja in die zin. H pikken ze er ook zo uit. Ze lopen allemaal op vrijdag het terrein af. Mja. We blijven hopen dat die gekken hier niet teveel gaan doen:)

6. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hoi meiden..
    ik meld me ook.. haha..
    mijn man zit al 12,5 jaar in het leger. Sinds 5,5 jaar hebben we een relatie en een zoontje van bijna anderhalf nu.
    ik vind het zwaar... we hebben drukke en rustige periodes.. Nu komt er weer een drukke aan.
    morgen vertrekt hij weer voor 2 weken, dan 1 week thuis en dan weer 2 weken weg.
    Ik werk in de zorg, 20 u in de week.. maar zo plannen ze je niet in.. soms wel 6 dagen achter elkaar en dan later meer dagen achter elkaar vrij. Ben dus ook afhankelijk van mijn moeder met oppas met mijn onregelmatige diensten en man die dan weg is.
    het huishouden, zoontje, hond, boodschappen.. het geregel om oppas.. pff...

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Welkom sunset. Wat lastig zeg! Fijn dat je je moeder hebt. Er zijn ook flexibele opvangcentra, speciaal voor bijvoorbeeld mensen in de zorg. Maar ja, daar betaal je ook meer voor natuurlijk.

8. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Ja ik weet het, onze zoon gaat al naar een gastouder maar dit is alleen voor overdag.
    ik betaal nu al iedere maand rond de 180 euro.. (natuurlijk nog teruggave van belasting) maar dan is het haast niet meer op te brengen als ik voor 's avonds ook nog moet betalen.
    plus dat het niet handig is want ik heb diensten tot half 9 of half 11 en vind het toch wel belangrijk dat hij in zijn eigen vertrouwde omgeving slaapt...

9. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

30 sep 2014
    112
    0
    0
    Hallo dames.

Ik heb alle berichten gelezen (Pff 😊) en wil me graag aansluiten.
    Mijn man en ik zijn bijna 5 jaar samen en hij zit ruim 6 jaar in dienst. Voor onze relatie waren wij al beste vrienden dus ik kreeg er toen ook al wel wat van mee. Hij is 4 jaar geleden op uitzending geweest en in de tussentijd wat oefeningen gehad. Hij zit officieel nog bij de Luchtmacht maar is momenteel bezig met een opleiding bij de Landmacht waarvan we (hij iets meer dan mij) hopen dat hij het haalt. Maar hij moet nog 7 hele zware weken. Hij is dus nu de hele week intern en niet te bereiken. Of hij in de weekenden naar huis mag weet ik niet. Dat varieert per week. Spannende en best zware tijden nu vind ik.

Wij hebben geen kinderen. We hebben het voorheen geprobeerd (6 maanden) maar zijn toen gestopt vanwege wat omstandigheden. Nu waren we weer begonnen maar mijn gewichtsverlies heeft ook een grote prioriteit. Ik wil graag 12 kilo kwijtraken omdat ik weet dat dit het beste is voor mijzelf en de zwangerschap/baby. We hebben dan ook besloten te stoppen voor nu zodat ik kan afvallen en dan beginnen we in het nieuwe jaar opnieuw.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Welkom Belle en veel succes met afvallen. Zo'n kleintje is natuurlijk een heel goede reden om af te willen vallen.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Welkom Belle!

Hopelijk haalt hij het!

Hoe is het hier?

Hier is mn vent weer op oefening, ik ben druk bezig met mijn toetsweek dus opzich is het wel fijn dat er geen afleiding is:D

12. annemarietje

annemarietje Niet meer actief

Heey meiden,
    Mag ik ook mee kletsen:D? Vriend is momenteel op oefening heb er normaal niet zo'n last van, je raakt er aan gewent maar nu ik zwanger ben toch wel hoor:( maar ff die weekjes doorkomen

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tuurlijk mag dat!

En oefeningen blijven saai vind ik:p
    Snap dat je het nu wat minder leuk vind, wanneer komt hij terug?

14. annemarietje

Jaa zijn ze ook:D en sommige periodes ook best wel vaak:)
    Hij komt volgende week maandag weer terug, dus nog fftjes wachten:p

15. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Hey! Mag ik ook meepraten? Mijn vriend is sinds zondagmiddag op oefening. Normaal geen probleem, maar met een kleine van 10 weken soms wel erg vervelend..

16. annemarietje

Heey Query!
    Snap dat het vooral nu wat minder is..hoelang is hij nog weg?

17. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Tot vrijdag. Deze oefening valt gelukkig nog mee. Onze dochter zit nu precies in haar sprongetje.
    Hoe vinden jullie het gezinsleven icm een man als militair?

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier een ervaringstip. Ik weet niet of het bij jou het geval was, maar was bij mij wel: Zet je trots opzij en schakel hulp in! Vraag of je moeder, schoonmoeder, (schoon)zus of vriendin een paar daagjes komt logeren ;)

19. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Je hebt gelijk hoor! Maar wat je zegt, dat stukje trots ;)

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gezellig hoor dat je er bij komt! Hoelang is hij weg?

En ik denk een goede tip van LadyXochi. Probeer ook aan jezelf te denken!

Deel Deze Pagina