Wat bedoel je met hangen? Ik zit wel vaak op de bank maar gewoon rechtop, wel met mijn voeten onder me getrokken. Echt languit hangen of liggen vind ik vreselijk, vooral als mijn man dat doet. (En voor ik opmerkingen krijg, ik laat hem natuurlijk wel gewoon zijn gang gaan, ik erger me in stilte. Behalve als hij in slaap valt en dan gaat snurken. Dan krijgt hij een por. )
Onze dochter slaapt nog 2 keer een uurtje op een dag en dan ga ik lekker ff op de bank liggen met mijn serietje En s'avonds na de wandeling met ons hondje ook. Heerlijk! Ik heb anders erg de neiging om maar door te gaan met alles en geen tijd/rust voor mezelf te nemen. Ik doe dit dus heel bewust.
We liggen s avonds samen op de bank als we een film kijken of zo, maar verder heb ik er eigenlijk geen tijd voor. Ik ben blij als ik mijn koffie zittend kan opdrinken: )
Ik regelmatig, eigenlijk wanneer ik klaar ben met werken. Vooral nu ben ik echt veel moe, maar ik neem het er zeer zeker van.
Elke avond... Trek lekker een dekentje over me heen en lig dan heerlijk tv te kijken. Mijn manier van lekker ontspannen!
Volgens mijn man is hangen op de bank dus benen opgetrokken een teken van luiheid en hebben moeders daar helemaal geen tijd voor ook is het een slecht voorbeeld voor de kinderen Mijn mening: onzin even lekker op de bank zitten savonds of smiddags (een keertje) is geen slecht voorbeeld
Elke avond vanaf een uur of 8 😁 En nu ik zwanger ben middags tijdens het slaapje van dochter ook
Hier ook bijna iedere avond uurtje of 2 voor bedtijd.. dekentje.. kannetje thee erbij. Boek tv aan/ macbook op schoot.. in het weekeinde wijntje ipv theetje haha .. Heerlijk ! Zitten doe ik er eigenlijk nooit op en voor 20u a 21u komen wij niet eens in woonkamer 9 van de 10 dagen
Misschien eens in de maand zit hij savonds op de bank tv te kijken en springt dan 10 keer op om toch iets te gaan doen 😅
Ik denk dat ik heel.chagrijnig zou worden van jouw man. Ik zit/hang nu even op de bank te zp-en. Zo net heb ik een was opgehangen, nieuwe erin en we gaan zo even de boodschappen doen. 's Avonds zit ik graag op de bank, tijdens tv-kijken vaak de was opvouwen, maar daarna lekker hangen. Ik ben 's avonds gewoon hartstikke moe.
Nou ik ook. Na kinderbedtijd ben ik gesloopt dus ik hang het grootste gedeelte van de avond op de bank. Meestal wel zittend anders gaat het laptoppen zo lastig. Maar bij tv kijken zak ik graag onderuit, mijn man gelukkig ook. Dat is toch gewoon ontspannen?