Heb je toevalligeen foto, als ik vragen mag? Een vriendin van mij heeft deze kleur ook maar ik vond dat meer mint groen lijken. hoewel ik op pinterest vaak deze kleur erg mooi vind!
Early dew idd. Is echt geen mintgroen, eerder olijfgroen/taupe. Wij kiezen ws ook voor deze kleur op de muur. Het is een mooie warme kleur, leuk ook in combi met koper. Je zou eens in de bouwmarkt een staaltje ervan moeten halen en dan moeten kijken. De staaltjes zijn vrij groot dus dan kan je het ook goed voor je zien! Bij deze een leuke link Early Dew - Stijl Habitat - Ligt er denk ook wel aan of je veel zo'n hebt of niet op die muur want dan word de kleur ws lichter.
Ja early dew lijkt mij ook een mooie kleur. Gaan we hier ook doen over een tijdje. Houten accessoires (krukje, houten schaal, ed) lijken me er ook mooi bij. Een moodboard maken kan ook goed via Google. Plaatjes zoeken en dan samen op een achtergrond plakken. Een (grote) muur een kleur geven zoals bijv early dew, oud groen, mosgroen, minst groen, oud roze, oid kan de boel ook heel erg opfleuren.
heel gek, maar bij ons is early dew eerder grijsblauw...(heb een tafeltje gelakt). Op mijn beeldscherm de 2e kleur/foto in je link.