Huh, nu al zo'n flink buikje...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dot, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ben net 6 wkn zwanger van mijn tweede kindje.
    Maar ongelofelijk wat heb ik al een buikje!
    Net zoals ik dik drie maanden zwanger was van de eerste.
    Ben vrij smal gebouwd en kan het niet zolang meer geheim houden geloof ik.

Mijn moeder heeft naast mij ook een tweeling gekregen en vertelde dat zij dat ook had toen ze van de tweeling in verwachting was... :rolleyes:
    Heeft iemand dit ook?

2. inge08

inge08 Actief lid

Mar 21, 2008
    204
    0
    0
    Hoi,

Ik ben acht weken zwanger maar bij mij kun je het ook al goed zien hoor.. tja ik kan hem ook niet meer inhouden.. Ik heb zelf een lichtelijk vermoeden dat er wel eens twee in mijn buik kunnen zitten.. hahaha.. maar goed maandag moeten we naar de verloskundige maar eens zien wat ze te zeggen hebben!

Ik maak me er niet druk over, geniet er al van dat ik zwanger ben!

Jij ook gefeliciteerd en geniet ervan!

3. manon 1979

May 2, 2008
    31
    0
    0
    ziekenverzorgende
    bemmel
    Ik ben 7 weken zwanger en ik heb het ook al tegen meerdere mensen moeten vertellen want ik kan ook mijn eigen kleding niet meer aan morgen krijg ik mijn eerste echo ben benieuwd

gr manon

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ben morgen 7 weken en mijn buikje begint nu ook al te groeien hoor! Het zijn de darmen, maar toch, ik kan hem niet meer intrekken :rolleyes:
    Oh en ik denk dat het er maar eentje is ;)

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben nu 11 weken en mijn buikje is ook al flink gegroeid.
    Ik dacht eerst ook, misschien zijn het er wel 2, aangezien er veel meerlingen voorkomen in de familie.
    Maar op de echo was toch duidelijk 1 babytje te zien

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Ik had ook al heel vroeg een duidelijke buik. En ook bij mij en mijn man zitten tweelingen in de familie.
    Maar het is er echt maar eentje.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ahum..... wordt hier vaak gevraagd over dikke buik, ik heb zelfs ook gekregen toen ik in verwachting raakte, kijk maar in mijn album.

Hoort het bij 2e zwangerschap maar zoals ik overal lees kan het ook bij 1e zwangerschap zijn.

8. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

May 4, 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    Ik ben 8 weken en 2 dagen zwanger.. had vooral savonds wel een buikje maar sinds deze week begin je het echt goed te zien.. er weten nog niet veel mensen dat ik zwanger ben.. maja kan het niet lang meer gehein houden denk ik..

morgen de 1e echo ben benieuwd

9. music4life

music4life Niet meer actief

nou ja zie mijn banner en heb ook echt al een buikje hoor,,ja de 1 heeft het sneller als de ander

10. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik ben nu iets meer dan 14 weken zwanger, zelf zie ik het nog niet echt maar gisteren maakte mijn mannetje een foto van mij buik en ja toch degelijk een echte zwangere buik te zien :) en m'n vriendin zij het afgelopen zaterdag ook tegen me '' je heb nu echt een zwangere buik '' Maar het ligt er volgens mij ook echt aan welke kleding je aan heb.

11. Chantal76

Chantal76 Lid

Apr 22, 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik ben nu 10 weken zwanger en bij mij is ook al een paar weken een echt buikje te zien. Het zijn mn darmen, maar kan mn buik echt niet inhouden. Ik kan ook mn eigen broeken al niet meer aan, zitten allemaal veel te strak.

12. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Ey jullie maken me bang met die tweeling verhalen :)
    Ik heb ook al een flink buikje, zal binnenkort nieuwe foto plaatsen. Volgende week eerste echo, hoop toch niet echt op 2 beebs hihi.

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik kon ook al heel snel m'n gewone kleding niet meer aan en ik ben toch echt niet zwanger van een tweeling. En de een heeft nu eenmaal sneller een dikkere buik dan de andere.

14. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ja idd...
    Ik heb straks mn eerste echo en ben ook benieuwd hoever ik precies ben...
    Kon met 5 weken me normale broeken al niet meer aan... en nu is het echt niet meer te verstoppen.
    heb foto's in me album staan... kijk maar....

Weet nog niet of t er twee zijn... hihi.. vanavond weet ik meer...

xxmona

15. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ja idd...
    Ik heb straks mn eerste echo en ben ook benieuwd hoever ik precies ben...
    Kon met 5 weken me normale broeken al niet meer aan... en nu is het echt niet meer te verstoppen.
    heb foto's in me album staan... kijk maar....

Weet nog niet of t er twee zijn... hihi.. vanavond weet ik meer...

xxmona

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    zijn het echt je darmen ?
    want ik pas mijn broeken ook niet meer , nu dacht ik dat het kwam om dat ik net terug ben van vakantie ( all-in ) en dat ik me iets te veel heb laten gaan ..... aan de andere kant in een week vakantie kan je toch niet zooo veel aankomen dat je broeken niet meer passen ?
    hebben jullie gewoon nieuwe broeken gekocht maar dan een maatje groter ?

17. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Heey, zat je foto's ff te bekijke. Mijn buik is nu ongeveer net zo dik als die van jou met 7 wk 3 dg. Grappig :)

Share This Page