Ben net 6 wkn zwanger van mijn tweede kindje. Maar ongelofelijk wat heb ik al een buikje! Net zoals ik dik drie maanden zwanger was van de eerste. Ben vrij smal gebouwd en kan het niet zolang meer geheim houden geloof ik. Mijn moeder heeft naast mij ook een tweeling gekregen en vertelde dat zij dat ook had toen ze van de tweeling in verwachting was... Heeft iemand dit ook?
Hoi, Ik ben acht weken zwanger maar bij mij kun je het ook al goed zien hoor.. tja ik kan hem ook niet meer inhouden.. Ik heb zelf een lichtelijk vermoeden dat er wel eens twee in mijn buik kunnen zitten.. hahaha.. maar goed maandag moeten we naar de verloskundige maar eens zien wat ze te zeggen hebben! Ik maak me er niet druk over, geniet er al van dat ik zwanger ben! Jij ook gefeliciteerd en geniet ervan!
Ik ben 7 weken zwanger en ik heb het ook al tegen meerdere mensen moeten vertellen want ik kan ook mijn eigen kleding niet meer aan morgen krijg ik mijn eerste echo ben benieuwd gr manon
Ik ben morgen 7 weken en mijn buikje begint nu ook al te groeien hoor! Het zijn de darmen, maar toch, ik kan hem niet meer intrekken Oh en ik denk dat het er maar eentje is
Ik ben nu 11 weken en mijn buikje is ook al flink gegroeid. Ik dacht eerst ook, misschien zijn het er wel 2, aangezien er veel meerlingen voorkomen in de familie. Maar op de echo was toch duidelijk 1 babytje te zien
Ik had ook al heel vroeg een duidelijke buik. En ook bij mij en mijn man zitten tweelingen in de familie. Maar het is er echt maar eentje.
Ahum..... wordt hier vaak gevraagd over dikke buik, ik heb zelfs ook gekregen toen ik in verwachting raakte, kijk maar in mijn album. Hoort het bij 2e zwangerschap maar zoals ik overal lees kan het ook bij 1e zwangerschap zijn.
Ik ben 8 weken en 2 dagen zwanger.. had vooral savonds wel een buikje maar sinds deze week begin je het echt goed te zien.. er weten nog niet veel mensen dat ik zwanger ben.. maja kan het niet lang meer gehein houden denk ik.. morgen de 1e echo ben benieuwd
Ik ben nu iets meer dan 14 weken zwanger, zelf zie ik het nog niet echt maar gisteren maakte mijn mannetje een foto van mij buik en ja toch degelijk een echte zwangere buik te zien en m'n vriendin zij het afgelopen zaterdag ook tegen me '' je heb nu echt een zwangere buik '' Maar het ligt er volgens mij ook echt aan welke kleding je aan heb.
Ik ben nu 10 weken zwanger en bij mij is ook al een paar weken een echt buikje te zien. Het zijn mn darmen, maar kan mn buik echt niet inhouden. Ik kan ook mn eigen broeken al niet meer aan, zitten allemaal veel te strak.
Ey jullie maken me bang met die tweeling verhalen Ik heb ook al een flink buikje, zal binnenkort nieuwe foto plaatsen. Volgende week eerste echo, hoop toch niet echt op 2 beebs hihi.
Ik kon ook al heel snel m'n gewone kleding niet meer aan en ik ben toch echt niet zwanger van een tweeling. En de een heeft nu eenmaal sneller een dikkere buik dan de andere.
ja idd... Ik heb straks mn eerste echo en ben ook benieuwd hoever ik precies ben... Kon met 5 weken me normale broeken al niet meer aan... en nu is het echt niet meer te verstoppen. heb foto's in me album staan... kijk maar.... Weet nog niet of t er twee zijn... hihi.. vanavond weet ik meer... xxmona
ja idd... Ik heb straks mn eerste echo en ben ook benieuwd hoever ik precies ben... Kon met 5 weken me normale broeken al niet meer aan... en nu is het echt niet meer te verstoppen. heb foto's in me album staan... kijk maar.... Weet nog niet of t er twee zijn... hihi.. vanavond weet ik meer... xxmona
zijn het echt je darmen ? want ik pas mijn broeken ook niet meer , nu dacht ik dat het kwam om dat ik net terug ben van vakantie ( all-in ) en dat ik me iets te veel heb laten gaan ..... aan de andere kant in een week vakantie kan je toch niet zooo veel aankomen dat je broeken niet meer passen ? hebben jullie gewoon nieuwe broeken gekocht maar dan een maatje groter ?
Heey, zat je foto's ff te bekijke. Mijn buik is nu ongeveer net zo dik als die van jou met 7 wk 3 dg. Grappig