Transseksuele man krijgt dochter WASHINGTON - Thomas Beatie (34), die wereldwijd bekend werd als 'zwangere man', heeft donderdag in een ziekenhuis in Bend (Oregon) een gezonde dochter gebaard. De bevalling verliep op natuurlijke wijze. Wenn Eerdere berichten dat een keizersnee op het programma stond, waren onjuist, meldden Amerikaanse media. Beatie is als vrouw geboren. Ze liet haar borsten verwijderen, nam testosteron en veranderde haar wettelijke geslacht van vrouw naar man. De Amerikaan behield echter zijn vrouwelijke voortplantingsorganen. Hij wilde namelijk nog wel een kind krijgen. In april verscheen hij in de Amerikaanse talkshow Oprah. Beatie kreeg zaad van een onbekende spermadonor. Hij is gelukkig getrouwd met Nancy, die geen moeder kan worden. "Als ze dat wel kon, deed ik dit niet", aldus de bebaarde 'moederman' eerder. Bron:nu.nl PS: Als hier items nou niet altijd dicht gegooit werden had ik op t vorige topic hierover gereageert met dit nieuws...
bij beroemd en zwanger had ik er al wat over geschreven (hij is inmiddels toch ook een beetje beroemd ) inderdaad omdat het topic zwangere man al gesloten was
Oh naja dat topic volg ik niet zo want t boeit me verder niet zo of beroemdheid zus of zo weer een kind krijgt...doen nml miljoene vrouwen over de wereld dus zo boeient van hun is dat dan ineens niet meer Maar dit is dan toch wel weer iets nieuws.
Topics waar langer dan een maand niet in is gereageerd worden automatisch gesloten. Met behulp van de report moderator knop hadden we 'm met liefde voor je willen openen. Op een vriendelijke manier vragen doet wonderen Groet van Kiki moderator
zal wel weer een blonde vraag stellen kiki, maar waar zit die report moderator knop dan? zat nl. ook met hetzelfde als wilma om dat bericht te posten en toen ik zag dat er geen mods online waren waar ik een pb naartoe kon sturen om het topic te openen heb ik het dus maar ergens anders neergezet.
Hihi, nee hoor, helemaal geen blonde vraag. Rechts boven in je bericht heb je een Quote-knop, een Wijzigen-knop en een Melden-knop, met zo'n uitroeptekentje erbij. Als je in een bericht/post op die knop klikt, krijg je een veld waarin je een korte opmerking kunt plaatsen of een vraag kunt stellen aan de mods. Daarna op ok drukken en dan zal de melding door ons verwerkt worden. Soms krijg je dan een pb terug, soms zie je een slot verschijnen op een bepaald topic, maar soms opent het dus ook weer. Bovendien is het voor ons meteen duidelijk welke post of topic er bedoeld wordt omdat er ook een link bij staat. Probeer maar eens. Groetjes van Kiki
Oh ok dat gebeurt dus automatisch. Ik heb op veel forums gemod en ben op veel beheerder geweest. Maar dat tooltje of die optie (wat t ook is) kende ik nog niet. Volgende keer druk ik op de knop
Dat kan toch nooit goed zijn? Allemaal hormonen, als man door het leven gaan en vervolgens een kindje krijgen,.. Maar ja, alle goeds gewenst voor beide vaders, moeders, weetikveelwathetzijn...
Die optie is door onze eigen beheerder Jan erin gebouwd. Onze eigen Bob de Bouwer Zo heeft hij wel meer dingen gedaan die op andere fora niet kunnen. Mede ook omdat dit geen gratis forum is, maar dat er voor de ruimte betaald wordt. (Door de beheerder, en oh ja, bij meer dan 15.000 posts komt de acceptgiro vanzelf je kant op ) Nu weer ontopic: Wonderlijk dat een vrouwenlijf toch kan baren ondanks dat het met hormonen bijna volledig een man is. Ik hoop dat het kindje een gelukkige jeugd zal krijgen, beide ouders hebben in iedergeval heeeeeeel erg veel er voor over gehad. Groetjes van Kiki