Dat is een gebruik in heel veel landen, ook onder kinderen naar hun leraar bijv. Als eem vorm van respect, maar hier is het juist andersom. Niet zozeer uit onderdanigheid. Net dat ze in sommige culturen lachen wanneer ze iets niet leuk vinden. Een man die een onbekende vrouw veel aankijkt is net zo goed verkeerd bezig. En natuurlijk is dit geen wet, wilders komt ook met ideeen en uitspraken die wij hier met een korreltje zout nemen, dit is net zoiets.
Wat een prachtige, stralende, mooie vrouwen! Echt heerlijk om te zien. De associatie met lachende hoeren die iemand hier maakte vind ik echt vreselijk.
Wauw.... Nou ik heb veeeel Turkse mensen in mijn omgeving en die vrouwen kunnen lachen hoor! En niemand die ze daarop vreemd aankijkt of aanspreekt ofzo. Ik vind het niet gek dat er steeds meer mensen een nare bijsmaak krijgen van de Islam. Door dit soort berichten. Terwijl het merendeel van de islamieten die ik ken toch echt niet zo'n achterhaald leven lijden en veel moderner en 'losser' zijn zonder zich respectloos te gedragen naar hun cultuur toe.
Idd, de media spelen daar natuulijk ook op in. Maar ik vind het ook niet zo gek dat de islam een slecht imago krijgt.
Ja of door de media die altijd dit soort berichten op een vreemde manier weten te brengen. Zo te lezen had hij het in de toespraak ook over het gedrag van mannen en staat er heel groots dat hij vrouwen bepaalde zaken verbiedt (wat ik helemaal niet uit de tekst haal?). Het is trouwens moslims, niet islamieten. En Islam is een geloof, geen cultuur.
Lachen als een hoer? .............. Dit gaat toch veel te ver? Vind dit meer lachwekkend zulke uitspraken! Dames.... lekker blijven lachen!
hahahaha mafkees lekker lachen hoor heb dit overigens nooit gehoord terwijl k best wat turkse mensen om me heen heb