Zijn er toevallig meerdere dames die december-januari beginnen voor een (1ste, 2de of mijn part 3de) wondertje?
Hoi, ik ben bang dat ik er ook bij hoor. Zou heel graag al eerder beginnen (nu bijvoorbeeld, hahaa), maar zoals je in andere onderwerpen misschien al hebt gelezen, moet ik voor mijn man eerst alle leeuwen en beren op de weg verslaan! Maar jouw man/partner wil er wel voor gaan?
Hey! Vanochtend hier toevallig nog man proberen over te halen om eerder te beginnen,maar het zit er niet in, dus ken je gevoel! Welke leeuwen en beren moeten er verslagen worden?
Haha, ik gisterenmiddag nog! Leeuwen als het huis wat niet perfect is en beren als het feit dat ik nu een baan heb tot april volgend jaar en dus geen vaste baan heb. Dat een beetje: geld en huis.. Ben nu dus druk bezig om die beesten te verslaan... Wil wel heel graag dat hij er ook achter staat namelijk. Dat hij het ook graag wil. En jij, waarom wil jouw man niet eerder beginnen?
Vanwege de leeftijd van ons dochtertje. Die is nu 4,5 mnd.. In de december is ze ruim een half jaar.. Maar inderdaad we moeten respecteren om die 2,5 maand nog even te wachten.. Zou leuk zijn om wat kletsgenootjes te hebben..
Ik weet niet of het telt, maar Ik ben al 1 1/2 jaar bezig maar dec/ Jan krijg ik mijn 1e echte kans met IVF Dus voelt als een begin
Ik vind dat dat telt Maar jeetje 1,5 jaar bezig! wat lang... Hopelijk levert de IVF jullie een mooie zwangerschap op! Vertel s wat meer
Lieve schat, ik hoop dat het me sneller mag lukken dan december, maar ik duim me nu al suf voor je dat het gelijk lukt.xx
Jij moet beslist eerder dan ik inderdaad! Vandaag heeft pluisje positief getest, zo blij voor haar!!! Nu jij nog! Je verdiend het ook zo! En dan ik
Ik had alleen wel verwacht dat er meer stelletjes beslist hebben om rond die tijd te starten maar ja dan zullen wij wel raar zijn
Ik doe mee! (als mijn man het goed vindt) De eerste heeft bij ons meer dan een jaar geduurd en omdat je nooit weet hoe lang het nu gaat duren, wil ik er snel voor gaan. Ons zoontje is dan een half jaar en ik zou het leuk vinden als mijn kinderen niet teveel in leeftijd schelen. Het is wel zo dat ik borstvoeding geef en dan misschien ook nog wel (ik ga voor 1 jaar borstvoeding) en dat de kans dan kleiner is om zwanger te worden. Maar ik denk dat ik vorige maand ongesteld ben geworden alhoewel het heel weinig was. Eens kijken of ik deze maand weer ongesteld wordt.
Hoi gezellig! Een lotgenoot die er ook snel weer voor gaat! Hier is onze dochter dan 7 maandjes.. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren..! Trouwens bijna 26 jr oud.. Onregelmatige cyclus, verzot op testen
De korte versie.....: April 2012 officieel begonnen. Februari dit jaar naar het zkh gegaan omdat we nog niet zwanger zijn geweest. Na ontzettend veel onderzoeken en een operatie is gebleken dat ik verklevingen in mijn buik heb wat zo ernstig is dat ik geen kans heb op natuurlijke zwangerschap. Nu krijg ik al een tijdje hormoon injecties waardoor ik me niet lekker voel. Binnenkort weer een operatie en dan in dec / jan ivf Inmiddels zijn we al ong. 30 zkh bezoeken verder.... Ik hoop dat jullie dit allemaal niet hoeven mee te maken want het is verschrikkelijk Dit wordt hopelijk mijn 1e kindje
Jeetje wat heftig ook! Met operatie bedoel je dat ze je eiblaasjes kapot prikken en eicellen halen? Ik heb er niet zo heel veel verstand van alleen datdat zeer ingrijpend is!
Dat mag jij zeker vragen en als ik een antwoord zou hebben voor je zou ik het je zeker geven. Maar ja dat heb ik niet..... Na 16 rondes eindelijk zwanger en toen bbz dus met 1 eileider minder weer opnieuw beginnen. Vorige maand mochten we eindelijk met IUI beginnen en natuurlijk vinden ze dan voor het eerst in mijn leven 2 kleine cystes. Dus mocht weer naar huis. Deze maand mogen we opnieuw proberen, maar nu heeft mijn lichaam besloten om er mee te stoppen volgens mij want mijn ongi blijft uit. Leuk, maar niet met mijn temperatuur kaartje erbij.... Ja het is moeilijk, maar ik ben gezegend met mijn zoontje. Ik kan het wel, de vraag is alleen "wanneer".
Ytest bij de operatie gaan ze zoveel mogelijk verklevingen weg branden. Ze kunnen niet alles weg halen want het zit ook in mijn darmen maar dat willen ze intakt laten. Ik moet dan 2 dagen in het zkh blijven en ong 4 weken herstel. Wordt zwaar! Deze verklevingen heet endometriose. Is een chronische ziekte. Ik had er nog nooit van gehoord. En nu blijk ik het in ernstige mate te hebben. Het veroorzaakt ook veel buikpijn. Nu Door de hormonen die ik krijg zit mijn lichaam in de overgang. Heb last van opvliegers zware hoofdpijn moe en emotionele buien. Erg leuk allemaal dus..... Esther wat frustrerend dat je niet weet waarom het niet lukt! Wat zeggen de artsen over je kansen met iui ? Hebben ze met de bbz je eileider moeten verwijderen?