Ben jij net zoals ik dol op shoppen, mode en uiterlijke verzorging. En raak je er soms niet over uit gekletst en vind je het net zoals ik leuk om tips aan elkaar uit te wisselen sluit je dan aan! Mijn naaste vriendinnen zijn niet zo met uiterlijk enz bezig als ik en hoop hier leuke meiden te treffen. Ik heb zelf maatje 46, en ben 1,77 lang. En Koop bijna elke maand wel wat nieuws .
Ik kook minstens 1 keer oer week wat nieuws Dus ik sluit me graag aan! Heb maatje 36/38 en ben 1.68. Waar kom jij vaak qua winkels?
Welkom cinderella! Ik heb er hobby aan om er met budget er leuk uit te zien. Shop dus bij ms mode, miss etam, en c&a. Zels dingen van zeeman. Krijg regelmatig complimentjes.
Ik ben ook gek op shoppen, maar tegenwoordig komt er niet veel meer van door tijd- en geldgebrek . Vorige week ben ik een dagje wezen shoppen, kon ik gewoon bijna niks leuks vinden :x. Ik vind de mode momenteel zoooo saai. Ik houd van kleur, maar ik zie zoveel zwart, grijs en wit *gaap*. Uiteindelijk gewoon bij de Vero Moda bij ons in de stad toch nog redelijk geslaagd.
Hai Amethist! Herkenbaar, als je geplant een dag gaat shoppen dan slaag je niet. Als je zo rond gaat kijken zie je altijd van alles. Wat heb je gekocht bij vero moda? Ik heb ook een schoenen tic. Wie van jullie ook? En wat voor soort schoenen dragen jullie?
Ja! Schoenen inderdaad, maar ik gebruik ook altijd een excuus dat een vrouw nooit genoeg schoenen kan hebben. Ik loop veel op pumps. Maar in de winter ook regelmatig op Uggs en timberlands. Of Allstars Nike's en vans. Loop echt op vanalles eigenlijk, maar netwerk at beter bij m'n outfit past. Ik ben laatst ontzettend goed geslaagd bij de Sting, die had hoge kortingen ook! Vind het shoppen nu wel wat moeilijker omdat ik niet meer in alle gewone kleren pas. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot ze geboren is en ik weer alles aankan!
Ik was ooit gek op shoppen (ergens in een vorig leven geloof ik), maar heb de moed opgegeven. Ik ben veel te dun dus ik slaag bijna nooit. Broeken moet ik bij de kindermaten halen want de kleinste volwassen maat is nog te wijd. Truien en shirts lukken nog wel bij de volwassen maten als ik goed zoek maar vaak is het gewoon een en al frustratie. Schoenen pas ik ook nooit. Ik wil leuke warme laarzen voor de winter maar ze zitten allemaal te wijd om mijn benen. Door al die frustratie shop ik nu nog maar zo weinig mogelijk. Enkel als ik echt iets nodig heb ga ik op pad, en ik kom zelden terug met waar ik voor ging. Ik heb mijn shopverslaving sinds 7 maanden verlegd naar babykleding shoppen. Ook leuk .
Welke maat heb je Zara? Heb je wel eens op Asos.com gekeken? Daar hebben ze een speciale petite afdeling.. Misschien dat daar wat tussen zit? Lijkt me vervelend, want kinderkleding is ook niet alles natuurlijk.
@ Tukker: Schoenen....ooit had ik een collega die me Imelda noemde... Need I say more? Inmiddels koop ik niet meer zoveel schoenen omdat het geld ervoor me gewoon ontbreekt, maar ik kan echt in extase raken van een mooi paar schoenen . @ KleineSara: Ik heb een vriendinnetje die ook echt petite is, ze heeft geloof ik ook maar schoenmaat 35 ofzo en koopt hier schoenen Small Shoes | Petit Shoes | Small Size Shoes De grootste maat die ze hebben is 35 .
Dat is dan weer te klein . Qua lengte en gewicht ben ik klein (1.65 en 45 kilo) maar qua schoenmaat redelijk gemiddeld (maat 39). En dat maakt schoenen kopen zo moeilijk omdat schoenen in maat 39 niet gemaakt zijn voor mijn dunne spillebeentjes. Bovenkleding lukt vaak wel in maat XS, soms zelfs S of maat 34. Bij broeken heb ik wel eens geluk bij de goedkoopste spijkerbroeken van H&M, die hebben een maatje 25. Die past dan heel even als hij nog nieuw is. Na 2 keer wassen rekt hij uit en is hij te groot.
Oh nee, dat gaat dan niet passen idd. Mijn vriendin is maar 1.58m ofzo, dus echt heel klein en ook nog dun.
Ik ben trouwens gek op kleren van Vintage kleding online | Retro kleding | TopVintage.nl Vooral die swingdresses en -rokken vind ik helemaal geweldig, maar in de winter wat fris als ik mijn zoontje op de fiets naar de opvang moet brengen.
Kleinesara, vervelend dat je dan nooit een paar leuke schoenen kunt vinden. Dus te tenger zijn is ook niet alles..Een kennisje van mij is 1,67 en maat 36 qua schoenen, Zij heeft ook altijd moeite met slagen. Amethist, leuk zeg die swingdresses! Heb je er 1? Genoeg gelegenheden om hem aan te trekken..aankomende feestdagen, weekend, verjaardag etc. Ik draag door de week het liefst een tregging met enkelboots en een lekkere grote trui. Draagt wat makkelijker allemaal op de fiets. Mijn schoenen collectie bestaat uit, 2 paar pumps, 1 paar zwarte overnee laarzen, 3 paar goede mooie laarzen, 2 paar sneakers, 3 paar enkel laarsjes 2 plat 1 paar met hak. en 2 paar oudere schoenen om de hond uit te laten in de bossen. en nog 1 paar wandelschoenen voor mijn werk. Voor makeup en lekker badderspul ben ik ook wel in..of dat ene leuke nagel lakje.
Ja, ik heb 3 van die jurken en 2 rokken. Maar allemaal zomer. Alhoewel ik 1 van die rokken ook nu nog wel aan kan. Ik wil nu eigenlijk deze graag hebben, maar vind m wel erg duur. Collectif Clothing - 50s Florence Velvet Swing Skirt
Die rokken vind ik wat minder. Hij is idd duur! Die jurken vind ik dus heel mooi! Zo shoppen..kerst spulletjes hihi.
Grappig, ik vind de rokken dus juist wat leuker eigenlijk. Zo'n hele jurk vind ik vaak snel wat tuttig en in zo'n jurk voel ik me toch wat meer opgeprikt dan in een rok. Goed geslaagd nog met je kerstshopping?
Hoe combineer je die rokken dan? Mijn dame heeft een kunst kerst boompje van 1 m hoog. Bij de wieb heeft ze lekkere kitscherige ballen en piek en kralen uitgezocht. En ook nog kerst raam stickers. Ze heeft op de lampjes en piek alle ballen zelf in de boom gehangen. Dus we hebben 2 bomen in huis. Tis nu rust in kleding shop land..heb ff 2 fotoboeken in elkaar gezet bij albelli en besteld.
Op een van zichzelf al hysterische rok (ik heb er 1 met flamingo's ) doe ik er gewoon een effen shirtje op. Ik heb ook een knalroze met zwarte polkadots en die draag ik nu gewoon met een zwart shirt en zwart vestje en een dikke panty en zwarte laarzen eronder. Bij een effen rok zou ik de combi maken met een vestje met een print.
Oh dat is echt niet mijn ding. Maar ieder zijn eigen smaak. Wat lief Tukker, dat ze haar eigen boompje heeft! Ik ga morgen weer even richting het dorp. Wat laatste spulletjes voor de baby kopen en alvast beginnen met kerstinkopen! Vieren jullie kerst? Al een kerstoutfit gescoord?
Het grappige is dat ik dus niet een vaste kleding stijl heb. Het is echt afhankelijk van waar ik zin in heb. Ik heb ook van alles in de kast. Van die fifties rokken en jurken dus, skinny jeans, flared jeans, colbertjes, dikke vesten, blousjes. Morgen ga ik voor een lichte skinny, oker longsleeve, blauwe blouse met witte plokadotjes, bordeaux kort spijkerjasje en mijn ultiem favoriete bruine laarzen. Ik heb nu al zin om het aan te trekken. Hmmmm, en misschien dat ik morgen mijn bril wel op doe. Ik heb m vandaag ook de hele dag opgehad en dat is me eigenlijk heel goed bevallen.