Jo Frost trekt door Nederland. Wie gaat er straks kijken? Ik vind het leuk om te zien en wie weet krijgen we nog wat goede tips!
Ja! Ik ga ook kijken....en dan valt het vaak wel mee met mijn kids......ook al kan ik op bepaalde vlakken wat consequenter zijn . Ik vind Jo altijd wel goed.
Ik kijk ook! Vindt het altijd wel interessant/ frappant om te zien Hoe het er in andere gezinnen aan toe gaat.. ze heeft idd goede tips, haar boek ligt hier thuis en sommige dingen pas ik echt al toe bij mijn peuter
Ik ga ook kijken! Ben wel benieuwd.. Vaak is het toch iets binneneen gezin wat misgaat, dus niet maar met een van de kinderen...,
Krijg nu al de kriebels! Van moeder maar ook van de wijze waarop dit gezin 'dramatisch' neergezet wordt.
Ik begrijp wel dat zij het helemaal gehad heeft, maar zij geeft hem ook wel helemaal de regie. Dingen als 'hij smeert zelf een boterham en als ik zeg dat het niet mag luistert hij toch niet' tsja, dat gaat natuurlijk niet werken. Als een kind dat doorheeft...
Die lieve jongen heeft toch gewoon heeeeeeeeel veel lieve aandacht nodig zeg. Maargoed, makkelijk praten vanaf hier.
Ik snap dit nooit zo goed. Kind komt om 03.00 bij haar op de kamer, na twee keer vragen of hij naar z'n eigen bed gaat en hij dat vervolgens niet doet, vragen of dan de tv aan moet. Ja gek hoor, dat je kindje dan liever bij jou slaapt. En jezus, wat schreeuwt zij en is ze hardhandig!!
wooow, waarom dat geschreeuw en dat slaan!! Ik zou haar echt heeeel graag een klap midden in haar smoel willen geven Echt zielig, dat gesla, getrek en gesleur met het kind
Oei moeders is volgens mij dood op. Triest allemaal. Ook kunstig knip en plak werk waardoor het vooral kommer en kwel lijkt. Met af en toe een drama muziekje er onder. Maar even flink de bezem er door kan geen kwaad 😑
Wat een wijf! Heb er geen ander woord voor, het zijn kinderen maar ze behandelt ze als een hond. De zooi, en haar eigen staat zegt genoeg, wat een chaos! Ik heb vooral medelijden met de kindjes, incapabel dom mens.
Dit gaat er best hard aan toe. Maar ik denk dat de moeder echt helemaal uitgeput is en echt niet meer weet wat ze moet doen. Heb met haar te doen.