Wie o wie.... Voorgaande jaren hebben we altijd met onze vriendengroep oud en nieuw gevierd, we zijn met 12 stellen, de laatste 4 jaar hebben we in 2 groepen oud en nieuw gevierd omdat iedereen kindjes heeft gekregen en het anders veel te druk was (en niemand heeft zo'n groot huis). Vorig jaar waren de kindjes bij ons ziek, dus zijn we thuis gebleven en het jaar ervoor gingen we voor het eerst met 2 kindjes weg. Maar omdat het zo druk was met andere kindjes, ze moesten bij elkaar slapen enz....wilde die van ons niet slapen en ben ik de hele avond onderhand boven geweest om te troosten. Dit wil ik niet meer. Op houden werkt niet ze zijn pas 4 en 2 jaar. Vriendinnen van mij zijn allemaal onder de pannen en dus dat wordt ook niets. Wie heeft een leuk idee? Als ik alleen met mijn man op de bank ga zitten is het zo'n 'normale' avond. Wil wel iets leuks gaan doen maar wat?? Iets leuks thuis of ergens anders?? Hebben jullie ideeen of wat gaan jullie doen?
Ik denk dat wij, zoals ieder jaar, oud en nieuw met mijn moeder, stiefvader en broertjes en zusjes vier. Schoonouders gaan om 00.05 uur naar bed, dus daar is niks aan Mijn moeder heeft voor de kleine meid een ledikant boven staan en broertjes en zusjes wonen nog thuis, zonder aanhang. Misschien komen mijn opa en oma ook, maar heel erg druk gaat het dus niet worden en de kleine meid kan lekker boven gelegd worden! Voordat ze er was, vierden we het altijd met vrienden, maar die hebben allemaal zelf nog geen kinderen en er wordt daar binnen heel veel gerookt. Daar gaat onze kleine meid dus niet mee naar toe
Hier ook bij opa en oma. De kinderen, 2 en 4, slapen dan. Staat een campingbedje en een slaapbank in een kamer. Voor de rest komt er nog wel meer familie. Zo is t toch anders dan normaal en erg gezellig!
Wij blijven voor de verandering eens thuis. Vroeger was het altijd champagne tanken op feesten, superleuk altijd. Laatste jaren was het bij vrienden thuis, al wat rustiger dus. Vond ik niet elke keer tof hoor, ik wilde wel weer big party met veel bubbels. Vorig jaar wilden we thuis blijven, maar toen werden we op de dag zelf uitgenodigd door vrienden en daar zijn we dan toch maar heen gegaan. Dit jaar wederom het voornemen om thuis te blijven, ik heb in elk geval geen zin om met die kleine meid te gaan slepen, over het algemeen slaapt ze nog niet zo heel goed bij een ander.
wat wij gaan doen weet ik nog niet, laatste 2 jaar waren we thuis, 1ste jaar omdat sven net een paar daen oud was, en vorig jaar wou ik het huis niet uit, had geen zin in gesleep met sven, hoewel me dat normaal helemaal niet uit maakt. dit jaar misschien wel met vrienden of weer eens bij de ouders, of gewoon thuis, maar dan wil ik dit jaar wel wat leuks doen savonds samen, bv lekker samen gourmetten, sven wat langer oplaten als gemiddeld, maar ik weet het dus nog niet. wellicht zie ik hier nog leuke ideen voorbij komen.
Wij gaan vaak juist op vakantie! Even lekker weg als gezinnetjes. Vroeger gingen we op wintersport. Dit jaar gaan we naar center parcs. Echt even tijd voor elkaar. Kijk er nu al naar uit
Wij blijven voor de verandering ook lekker thuis! Voorgaande jaren zaten we bij de oom en tante van mn man en daar kwam de rest vd familie dan ook altijd heen! Dus feesten, zuipen enz.. Dit jaar blijven we dus lekker thuis, de kleine is dan net een paar weekjes oud en heb geen zin om daar tussen te zitten met ons zoontje!
ik lees mee hier was het altijd stappen tot de volgende ochtend met veel bubbelsssss vorig jaar was ik zwanger en had ik het om 01.00 helemaal gehad in de kroeg en ben naar huis gegaan om te slapen.....mijn vriend volgde een uur of 6 later pas nu is onze kleine 4 maanden met oud en nieuw en zijn we dus gewoon thuis....maar heb ook geen zin om er zo'n standaard bankhang avond van te maken @Noonoo...grappig kan me nog herinneren dat je daar vorig jaar een what to do topic over had geopend ( je zat een beetje met de katten ofzo )