Ken je dat? Ik heb steeds zo'n rotgevoel. t Gaat nergens over, ik ben niet depri ofzo, maar een beetje zielig, zeg maar. Ik denk dat ik toe ben aan een beetje zomer weer...
Ik herken dat, heb daar vaak ook last van. Helaas niet veel aan te doen. Maar als iemand tips heeft, ze zijn welkom!
Ik ga dan altijd iets nuttigs doen, een klusje die al lang ligt en waar ik nooit zin in heb... Meestal ben ik dan zo weer vrolijk... wie weet helpt het jullie ook!
Ik herken dat ook wel.... Heb nu vakantie maar...... Toch heb ik 101 dingen om op te noemen waarom ik me zo voel Gewoon rustig wachten tot het over is!! Elmo
Jullie hebben trouwens alledrie of een kindje of een dikke buik..... Werp daar eens een blik op, weet zeker dat de lucht weer opklaart voor jullie! Veel plezier!
Meid, er is maar 1 ding wat helpt: shoppen! Troostkopen noem ik dat, ik word er in ieder geval altijd vrolijk van.
Ken het hoor, heb er ook weleens last van, maar bij mij gaat het meestal snel over als ik aan iets leuks denk wat me nog te wachten staan, bijv. dat ik op vakantie ga in september naar NL, dat helpt me er dan weer een beetje overheen! Of ga iets leuks doen, of lekker in bad met een tijdschriftje en een glaasje rosé dat doet bij mij altijd wonderen (heb helaas nu geen bad) en shoppen helpt bij mij ook wel!!! Het gevoel heb ik nu ook een beetje trouwens, ook omdat ik niet zo heel lekker ben op het moment!!! Hoop voor je dat het snel over is, dat rotgevoel!!!
Dát vond ik nou ook! Heb het mn man gemeld, maar die gelooft daar niet in. Alle rot klusjes heb ik afgelopen week al gedaan. Ben onwijs onrustig. Vandaag een combi gedaan: verf gekocht (en meer trouwens), zodat ik hier in huis aan de slag kan.
zo voel ik me nu ook en ik heb helemaal nergens zin in en dan ineens denk ik: ik ga dat en dat doen ook zo onrustig als wat liefs samantha
zonnetje helpt wel wat, hoor Elmar vroeg me vanmiddag wat er aan de hand is met me, ik ben mezelf niet, vindt hij.