Ik weet toch bijna zeker dat ik zwanger ben, ik wil graag weten of de anderen hier dezelfde ervaring mee hebben.... Ik heb vorige week woensdag geklust met mijn man, heel overdreven heb ik daarna anderhalf!!!! uur met m'n benen in de lucht gelegen, ik wilde zelfs niet opstaan om te gaan plassen wat ik altijd moet na de 'daad'. Ik was daarvoor al 8 dagen overtijd vanwege stress dus testje gehaald en terwijl ik terug ben van de apotheek denk ik, ik hoef nog niet genoeg te plassen voor de test maar ik voelde vochtigheid en op de wc kwam ik tot de teleurstellende ontdekking dat ik ongesteld was geworden. Vanaf maandag 25 januari 7 volle dagen ongesteld geweest en op woensdagavond hebben we seks gehad (met die benen in de lucht, lol!!) Niet eens gedacht aan m'n eisprong want ik heb sensi-testen besteld en ik wist dat ze er nog niet voor aanstaande week zouden zijn maar de volgende avond voel ik m'n eisprong (sinds ik weer ongesteld werd 13 maanden na de geboorte van m'n dochter voelde ik ze regelmatig, de ene maand links en de andere maand rechts, soort van kramp maar ik wist dat het m'n eisprongen waren) Nu voel ik me dus al een paar dagen heel erg moe (onverklaarbaar voor mij want ik doe niks anders dan anders) en ik heb krampen rechts onderin m'n buik, ik ben erg emotioneel af en toe en kan ook zo in huilen uitbarsten, de krampen voelen zoals de krampen die ik had in de 3 dagen na de geboorte van Selina maar dan in veel mindere mate, het zit echt in de omgeving van m'n baarmoeder al voel ik die nog niet (baarmoedermond kan ik wel voelen als ik met m'n vingers voel) Ik ben zo bang dat m'n hoofd me in de maling neemt en ik dit alles alleen maar voel omdat ik zo graag zwanger wil zijn en ik word gek van het idee dat ik nog tot minimaal de 22ste moet wachten met testen, tot die tijd zit ik in onzekerheid en ik en geduld gaan niet samen (behalve als het om m'n kind(eren) gaat, gek genoeg heb ik dan engelengeduld als het gaat om waarschuwen of wat dan ook) Ik hoop zo dat iemand mij kan vertellen dat diegene dezelfde ervaring heeft gehad en zwanger bleek te zijn, ik struin alle sites af die ik maar kan vinden voor wat bevestiging en die krampen, dat moe zijn en emotioneel zijn wijzen er wel sterk op maar toch, je geest kan rare dingen met je lichaam doen als je iets echt graag wil maar ik vraag me af tot in welke mate....... Liefs, Mandy Ps. ik zie dat het wel een erg lang verhaal is geworden maar ik moest het allemaal even kwijt
hey meid. allereerst vlug zeggen dat dit eigenlijk in de forum van symptomen zou moeten komen...want deze is voor clubs dus weet niet of ze zal verplaatst worden. dan jou geval. je hebt 25 januari je regels gehad...7 dagen lang dus zondag gedaan.dan op woensdag(dag 10) geklust. en nu voel je blijkbaar al dingen. ik hoop voor jou van wel...maar moet toch vlug deze dingen zeggen: een eisprong komt meestal op dag 14 van je cyclus...dat is voor jou vandaag.maar als je echt het kan voelen en het was op dag 11...wel wie weet er zijn idd mensen die ze vroeger of later krijgen. en dan heb je de innesteling nog.die komt ong 5 tot 10 dagen na je ei. en vanaf dan kan je kleine symptomen krijgen. meeste meiden worden moe,pijnlijke boobs en misselijk. maar sommige voelen er gewoon helemaal niets van omdat het gewoon te vroeg is. ong 3 a4 dagen na je innesteling is er genoeg hgc aangemaakt en kan je een urinetest doen.innesteling is meestal een week voor je nod(niet ongesteldheids dag) je zit nu op dag 14 dus ik zou zoveel mogelijk blijven klussen ik duim voor je ! xxxx
Dank je wel voor je snelle antwoord en sorry, ik heb wel even gekeken of ik een onderdeel kon vinden die hierbij paste maar kon het zo snel niet vinden (ik heb ook een (bv)forum dus wist dat het overgezet kon worden naar het juiste onderdeel -symptomen heb ik echt overheen gekeken want anders had ik het daarbij gezet) Ik moet wel even zeggen dat ik mijn eisprong altijd rond dag 10/11 na m'n eerste dag van menstruatie heb, sinds dat ik weer ongesteld werd na de geboorte van Selina heb ik een hele regelmatige cyclus en voel ik mijn eisprongen ook -erg- duidelijk. Pijnlijke boobs heb ik al zowiezo niet tijdens mijn menstruatie vanwege de borstvoeding (die dingen zijn al zo lang gewend aan borstvoeding dat ze gevoelloos geworden zijn) Voor mij zijn de tekenen gewoon echt: -kramp in de baarmoeder (dat gevoel wat je hebt vlak na de bevalling alleen in mindere mate) -heel erg moe, ik heb in de laatste dagen veel overdag geslapen (man zorgde voor Selina) -emotioeel -verhoging van 36,6 naar 37,3 (soms weer wat lager maar wel telkens rond dezelfde tijd gemeten) Dus ik ben bang dat m'n hoofd nu een spelletje met me speelt, hoop kan rare dingen met je lichaam doen weet ik..... Dus dan vraag ik je weer, hoe groot acht je de kans nu? (gezien het feit dat ik mijn eisprong altijd rond 10/11 dagen heb) Liefs, Mandy