Hee hier ook een 81-er, eind oktober gestopt met de pil, nu in ronde 2 na een eerste ronde van 71 dagen, ben nu met etos zwanger worden, hoop op regelmatige cyclus, of liever gewoon gelijk zwanger,maar ja dat wil iedereen natuurlijk wacht rustig af wat 2010 ons brengt! iedereen succes!! en @ nance voorspoedige bevalling alvast,duurt niet meer zo heel lang!spannend!weet je al wat het word? groetjes miek
Ik voeg me ook toe bij 1981'ers !!!!!! Ik ben in september gestopt met de pil. Wij gaan nu voor ons eerste wondertje! Good luck...
Ik ben ook uit 81!! Volgende week mijn verjaardag! Gesopt in september 2008, de MMM ingestapt na een jaar. Mannetje blijkt maar één werkende zaadbal te hebben waar ook nog eens een spatader in zit! Die wordt verwijderd met de hoop dat de kwaliteit vooruit gaat, dan kunnen we voor IUI en anders wordt het ICSI...
haai haai ik ben ook van 1981 en ben nu zwanger van de tweede. We hebben al een zoontje van bijna 9 maanden.
leuk dat er zoveel vrouwen uit '81 op dit forum zitten. Ik ben zelf net ongesteld geworden na het verwijderen van mn spiraal vorige week. Het klussen kan nu bij ons echt gaan beginnen. Houden jullie ook echt rekening met wanneer jullie het meest vruchtbaar zijn of houden jullie je daar niet mee bezig. Wij zijn overigens bezig voor onze 1e
Ik ben ook uit '81 en we zijn sinds december begonnen voor ons eerste kindje. @mama in spe: ik houd wel rekening met de vruchtbare periode, zij het zonder temperatuurmetingen e.d. Gewoon op basis van de berekeningen / banner. Ik voel de eisprong ook (nog) niet aankomen. Groetjes en iedereen succes met zwanger worden!! Eva
Hier ook een 81'er... afgelopen november is ons liefje geboren! Succes voor de dames die de positieve test in handen willen hebben. Veel klusplezier...
Ja ik hier ook uit bouwjaar 1981. juli '09 mama geworden van een zoon en hopelijk gauw zwanger van een brusje.
Ook ik kom uit '81. Wordt 30 januari alweer 29 jaar! Ook wij zijn bezig voor ons 1e kindje. Wil nog niet zo vlot lukken, maar we blijven positief en klussen vrolijk verder.
Hallo allemaal! Al een tijdje aan het rondkijken/lezen op verschillende forums, maar deze past het beste bij mij! Ik ben ook in dat mooie jaar 1981 geboren... Mijn vriend en ik proberen sinds 3,5 jaar zwanger te raken, maar helaas nog geen "goed" resultaat ..... 2010 klinkt als een mooi jaar, hopelijk ook voor ons! Veel positieve testen toegewenst aan iedereen die daar zo naar verlangd! Liefs
Hallo dames! Even weer wat leven in de brouwerij brengen! Ik ben inmiddels 29 geworden (15/1) en de pil is er uit, dus het klussen voor de eerste kan beginnen!! In het begin van het topic las ik de post van Fafa, dat een vrouw in NL gemiddeld rond haar 29e de eerste krijgt. Naja, dan liggen we prima op schema toch
Hallo allemaal, graag wil ik me bij jullie aansluiten. Ook ik kom uit het bouwjaar '81. Hieronder mijn verhaal: Ik ben in februari 2009 gestopt met de pil. Pas vanaf juli 2009 zijn we serieus bezig geweest met zwanger worden. Het was zeker lastig omdat ik mijn eisprong niet voel. Na een aantal rondes (ik ben niet heel bekend met terminologie, maar ik neem aan dat het een cyclus betreft?) begonnen met ovu testjes. Na nog een cyclus eindelijk eens een positieve ovu test gehad in december. Het gekke was dat ik toen al iets over tijd was, maar mijn cycli varieren nogal van 25 dagen tot 35 dagen. Toch een zwangerschaps testje gedaan (5 dagen na pos ovu test) en het gekke was, hij was pos! Dit was 22 dec 2009. In januari (18e) echo gehad, het bleek veel te klein en er was geen hart activiteit. Wachten op een miskraam dus. Na een week nog niks, dus afspraak met gyn. Vlak voor die afspraak kwam het vruchtje er dus uit (afg maandag). Toch bleek op de inwendige echo nog 'iets'te zien. Ze hoopte dat het misschien nog vanzelf ging, omdat het vruchtje er net eindelijk uit was. Echter mijn baarmoeder mond had zich al gesloten. Morgen terug naar gyn voor nog een echo om te kijken of het laatste beetje er toch uit is. Anders moet ik een curretage. Hoop van niet, maar ben bang van wel.
Hallo allemaal! Wij gaan voor de 1e, pas gestopt met de pil dus de 1e ronde ingegaan, echt super spannend! Groetjes!
Hallo dames! Even een update: hoef geen curretage gelukkig. Het was te klein voor een curretage. Dat moet vanzelf nog komen. Alhoewel ik denk dat het meeste eruit is, bloed sinds 2 dagen niet meer. Misschien dat er nog een restje meekomt bij de volgende menstruatie, geen idee, we wachten af. Hoe is het met jullie verder? Ria: welkom!
Hai ladies! Hoe gaat het met jullie, nog nieuwtjes? Wie gaat er binnenkort testen? Ik hoop het over 2 weken voor de 1e officiele keer te kunnen doen! Beetje zitten rekenen, lastig na pilgebruik, maar ik denk dat ik de 21e ongesteld zou moeten worden, afwachten maar... Hoe gaat het nu met je mamaApapaT? Nog ergens last van gehad? Iedereen veel succes gewenst!
Ja, spannend he, als die wachtweken er weer aankomen!!! Ik heb volgensmij dit weekend me ei gehad dus over 2 weken weten we weer meer. Ik ben overigens van het testen afgestapt hoor. Toen wij net bezig waren testte ik ook elke maand (voor, tijdens en na NOD haha). Maar nu ben ik wel op een punt beland dat ik echt wacht totdat ik overtijd ben. Anders is het zo'n dubbele teleurstelling elke maand.