@Euntje, grappig uit venray. Daar ben ik geboren en getogen. Woon sinds 7 jr in Bergen. Huizen waren destijds hier wat beter te betalen. Zal me even voorstellen. Ik woon dus samen met mijn man en zoontje in Bergen. Werk bij een tbs kliniek als management assistente en mijn hobby is paardrijden en mijn nieuwe kleine mensje verzorgen en knuffelen.
Doorkomen van tandjes heeft Kyano niet heel erg veel last van gehad. Soms wat verhoging en een beetje hangerig. Alleen nu de kiesjes merkt hij meer van. Dentinox werkt goed Stacey waar woon jij dan of wil je dat niet zeggen? Luna hoi welkom! Dimmel ik denk dat je eerst even moet inventariseren wie allemaal zou willen komen en dan moeten we even kijken welke plaats het meest centraal is. Misschien dat de dames die het leuk vinden jou een pb'tje kunnen sturen.
Grappig dan wonen we echt dicht bij elkaar in de buurt Misschien eens een keer een kopje koffie samen drinken?
Wupje, wij hebben bij Levy altijd Gengigel gebruikt en dat werkt ook erg goed!! Meeting, lijkt me op zich wel leuk, ook al schrijf ik pas heel kort mee (als jullie dat niet erg vinden natuurlijk ) Gaan jullie trouwens de kinderen laten inenten tegen de mex. griep??
even over een meeting! als het je leuk lijkt om naar de meeting te komen kopieer het lijstje en zet je naam erbij! als je nog twijfelt kun je je naam bij twijfelt nog zetten De meeting van de limbo vrouwen! Dimmel Twijfelt
De meeting van de limbo vrouwen! Dimmel (maastricht) Misa Misa Twijfelt (zet er ook even achter waar je vandaan moet komen!)
De meeting van de limbo vrouwen! Dimmel (maastricht) Misa Misa Twijfelt Luna1 (omdat ik ook al een meeting heb met de oktobermama's maar als ze niet te dicht op elkaar zitten wil ik graag mee) (Nieuw-Bergen bij Venray in de buurt) (zet er ook even achter waar je vandaan moet komen!)[/QUOTE]
De meeting van de limbo vrouwen! Dimmel (maastricht) Misa Misa(Kerkrade) Twijfelt Luna1 (omdat ik ook al een meeting heb met de oktobermama's maar als ze niet te dicht op elkaar zitten wil ik graag mee) (Nieuw-Bergen bij Venray in de buurt) (zet er ook even achter waar je vandaan moet komen!)
De meeting van de limbo vrouwen! Dimmel (maastricht) Misa Misa(Kerkrade) Wupje (reuver) Twijfelt Luna1 (omdat ik ook al een meeting heb met de oktobermama's maar als ze niet te dicht op elkaar zitten wil ik graag mee) (Nieuw-Bergen bij Venray in de buurt) (zet er ook even achter waar je vandaan moet komen!)
Ik heb trouwens wel een voorkeur voor januari / februari aangezien de komende weken erg druk zijn! Maar ik denk dat de meeste van ons daar wel last van hebben Ik laat Kyano trouwens woensdag wel inenten voor de mex. griep. We hebben een tijdje getwijfeld maar nu toch de knoop doorgehakt. Vanochtend nog lekker gezwommen met ons ventje, zo leuk
Ik weet het nog steeds niet of ik Nathan laat inenten. Ik vind het heel moeilijk. Ik heb de mex.griep waarschijnlijk in september gehad. Ik gaf toen en nu nog steeds borstvoeding. Dus dan is hij best wel goed beschermd. Behalve als het niet de mex.griep was...Ik vind het moeilijk, maar ik heb nog tot woensdag. Ik ben trouwens ook voor een meeting in januari of februari.
Dimmel (maastricht) Misa Misa(Kerkrade) Wupje (reuver) Mira (Geleen) Twijfelt Luna1 (omdat ik ook al een meeting heb met de oktobermama's maar als ze niet te dicht op elkaar zitten wil ik graag mee) (Nieuw-Bergen bij Venray in de buurt)
Misa Misa wij laten Kyano wel inenten maar hij heeft maar 4 maanden ongeveer bv gehad. Ik weet van een aantal vrouwen waarvan de kleintjes nog steeds bv krijgen, zij er ook voor gekozen hebben om niet in te enten. Ook met het achterliggende idee dat ze dan voldoende weerstand hebben om de mex. griep aan te kunnen. Voor mij heeft het argument dat als ze de mex. griep krijgen en ze moeten in het ziekenhuis aan de beademing dat dit heel schadelijk is voor de longetjes de doorslag gegeven. Dit wil ik Kyano echt niet aan doen. Dan maar het risico dat er op latere leeftijd misschien een bijwerking komt. Maar het blijft een moeilijke keuze. Sterkte !