Vrouwen uit midden Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door teigetje1, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wupje dat heeft bij ons dus ook de doorslag gegeven om wel te laten inenten....ik wilde heel graag borstvoeding geven maar diego pakte niet en wilde niet steeds dat gestress dus ben ik er maar mee gestopt en heb wel gekolfd maar hij wilde mijn melk niet dus heb ik maar gaan afbouwen...wij moeten woensdag tussen half 4 en half 5

2. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Wij gaan waarschijnlijk ook inenten. Ik heb die uitzending op grieppandemie.nl gezien en vertrouw toch maar op de medische wetenschap. Nathan krijgt wel nog steeds borstvoeding, maar ik wil eigenlijk geen enkel risico lopen. Als ik zie hoe ziek ik in september van de griep was, kan ik dat onmogelijk mijn kleintje aandoen. Maar ik blijf het een rotkeuze vinden.:(

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kyano krijgt ook woensdag zijn prik, alleen is hij nu al ziekjes. Hopelijk zet het niet door.

Misa Misa ok dus waarschijnlijk toch inenten.

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    misa misa ja ik ook eigenlijk doen we de kindjes onnodig 2x pijn en als ik dan op het nieuws zie hoe die kindjes erop reageren verschrikkelijk als diego morgen huilt zal ik ook wel en traantje laten ben beetje te emotioneel als het op mijn gezinnetje aankomt (bloos)

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hallo meiden.

Ik geloof dat het al weer een hele tijd terug is toen ik hier iets gepost heb. Ik kom uit Kerkrade.
    Ik heb 3 kindjes, de jongste is van een andere papa.
    Gisteren zijn mijn dochters geprikt voor de MGgriep. Daarna zijn ze bij hun papa gaan slapen en daarnet belde mijn ex man dat Dionne 38,8 koorts heeft. Laten we het erop houden dat het toeval is. Beide hebben ze wel last van een stijf armpje, ze hadden geen kick gegeven volgens hun papa. Trotse mama.

6. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Dimmel, ik weet niet of je al geweest bent, zo ja hoe is het gegaan? Ik hoop dat Diego niet te erg gehuild heeft.
    Ik voel me altijd zo slecht als ik voor een prik ga. Dan zit hij me eerst nog leuk aan te lachen en dan zie je ineens dat gezicht zo vertrekken...:(

@Pamela, eindelijk een mede-kerkradenaar;)

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hallo

Uit welk gedeelte van Kerkrade kom je?
    Ik woon in Eijgelshoven.

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hallo ook hier een limbomama,
    Ik woon in susteren en heb 2 dochters 1 van bijna 3 en 1 van bijna 5 maanden

Heb je vragen stel ze gerust, hoop hier lekker mee te kletsen

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik voel me toch een beetje een buitenstaander hier want ik kom uit noord limburg.... haha

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

#210 MvYenE, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2009
    He meiden,

Wat een leuk topic dit, ik kom ook uit limburg.
    Woon nu in Stein. Ben 24 (bijna 25) jaar oud.
    Ik heb 2 kids, een zoon van bijna 2 en een dochter van 3 maanden.

Zie dat er best veel mama's hier kletsen uit de buurt :)

Wij moeten morgen voor de mex.prik gaan. Ik wilde hem eerst niet geven aan mijn zoon maar laat het nu toch maar doen. Zo slecht kan de prik toch niet zijn??
    Zelf neem ik hem ook maar daar hoef ik niet over te twijfelen, dat doe ik gewoon voor mijn dochter.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier gisteren de prik gehad, Prik is zeker niet slecht anders gaan ze hem echt niet aan zoveel mensen geven toch

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Zo denk ik er ook over. Ze gaan toch niet zo veel mensen laten vaccineren als het niet goed is.
    Vraag me alleen af waarom ze hier 2 prikken krijgen en overal anders maar 1.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nee daarom.

Ik hoorde idd dat ze in Belgie maar 1 prik krijgen... Raar he.

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    misa misa diego moet morgen pas dus ja nog even wachten! ik ben eens benieuwd hoe hij erop gaat reageren!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Welkom nieuwe mama's :)!

16. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Welkom allemaal! Het wordt steeds gezelliger:)

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja hè :D

Mijn werkdag zit er weer bijna op. Gelukkig maar want ik voel me echt niet lekker. Morgen is mijn nod maar ik ben eerder bang dat ik nu echt een buikgriepje te pakken heb.
    Morgen heb ik vrij omdat Kyano de prik krijgt en daarvoor werk ik dan vrijdag.

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    wupje spannend meid en toitoi voor morgen

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    De meeting van de limbo vrouwen!

Dimmel (maastricht)

Misa Misa(Kerkrade)

Wupje (reuver)

Mira (Geleen)

Twijfelt

Luna1 (omdat ik ook al een meeting heb met de oktobermama's maar als ze niet te dicht op elkaar zitten wil ik graag mee) (Nieuw-Bergen bij Venray in de buurt)

(zet er ook even achter waar je vandaan moet komen!)

Even de lijst naar voren gehaald! Vanmiddag met diego voor de spuit ben echt eens benieuwd hoe hij gaat reageren...neem lekker un koekje voor hem mee en drinken..heeft hij wel verdient erna toch? hahah

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wupje, dat is spannend zeg! Hopelijk is het geen buikgriep :( Succes met de prik straks.

Wij zijn net geweest en ik was bang dat Youri overstuur zou raken maar nee hoor hij was heel stoer en gaf geen kik. Hij keek zelfs gewoon naar de spuit hoe hij in zijn arm ging:)
    Mama weer trots :)
    Zelf hebben we ook de spuit gehad. Moet zeggen dat ik hem helemaal niet heb gevoeld. Nu wel een beetje raar gevoel in de arm maar verder niks.

Deel Deze Pagina