Dank je wel Sanne ! Misa Misa ja ik ben eigenlijk ook een beetje teleurgesteld dat we er nu 'al' 5 rondes over doen want bij Kyano was het ook gelijk in de eerste ronde raak maar ik denk dat we niet elke ronde op het juiste moment geklust hebben dus zijn we het ook een beetje zelf schuld Maar goed ik weet dat ik zwanger kan worden dus het komt vast wel goed. En bovendien we hebben al 1 kanjer dus wat dat betreft ben ik ook iets minder wanhopig
hier dus een druk weekend achter de boeg...zaterdagmorgen is diego verkouden wakker geworden en had ook nog eens koorts. Maar goed verder vond hij het raar dat er zoveel mensen waren en hij vanalles kreeg...hij is goed verwend geworden en natuurlijk ook kwa hapjes haha hij heeft flink gekliederd...foto's volgen snel! gister was de koorts gelukkig weg maar wel nog flink verkouden en toen hebben we eindelijk zijn 7e tandje rechtsonder ontdekt...hij heeft de laatste met 7mnd gehad en nu dus met bijna 12mnd weer ... hij heeft veel kleertjes gekregen pyama's badjas genoeg speelgoed een hele grote knuffel en geld... en woensdag gaan we met hem shoppen in eindhoven en krijgt hij kado van ons!
Lekker verwend geworden lees ik maar dat hoort ook en zeker bij een eerste verjaardag Hier aankomend weekend druk, vrijdags thuis sinterklaas en zaterdag bij mn schoonouders worden 2 leuke maar lange avonden
Heb al een gedeelte van de sinterklaas kado's. De oudste heb ik een spelletje van Dora gekocht voor op de playstation, de middelste een kaartspelletje van Dora en vriendenboekje van Dora, voor de jongste moet ik nog even kijken. Die heeft natuurlijk net zijn verjaardag gehad. Altijd moeilijk die verjaardagen en dan de feestdagen erachter aan. Het zal nog wel wat jaartjes duren voordat hier de laatste niet meer gelooft in sinterklaas. Voor de rest lekker druk deze week. Gisteren uiteten geweest met mijn ex collega's (begin donderdag op mijn nieuwe werk). We zijn wezen wokken. Heel gezellig maar ook zeer emotioneel moet ik zeggen. Vanavond alleen thuis, vriendje is trainen. Morgenavond samen met mijn ex collega's nog surprise doen. Donderdagavond weer alleen thuis want vriendje moet weer trainen en vrijdagavond moet ik werken. We zien elkaar dus niet zo veel deze week. Wel het weekend samen vrij. Zaterdagmorgen komen de meisjes weer naar huis en dan zijn de schoentjes gevuld. Ben eens benieuwd wat ze van hun kado's vinden.
Kom even zwaaien naar jullie allemaal ! Ook hier druk aan de gang met surprise, cadeautjes kopen en natuurlijk gewoon werken en de kleine man verzorgen Dimmel fijn dat de eerste verjaardag van Diego zo geslaagd was! Wel heel erg jammer dat hij nog koorts had en verkouden was. Pamela kan me voorstellen dat zo'n avond emotioneel is. Heb je er zelf voor gekozen om weg te gaan ivm een betere nieuwe baan of werd je contract niet verlengd?
@Wupje, heb er zelf voor gekozen om daar weg te gaan. Ik heb er 7 jaar met plezier gewerkt. Super leuke collega's. Ik werkte met dementerende ouderen. Nu hadden we laatst een super agressieve vrouw opgenomen. Die ons sloeg, schopte, krabde, beet, bespuugde, hoofdstoten gaf. Ik ben nog altijd van mening dat de directie hier niet kordaat in opgetreden is om zijn medewerkers te beschermen. Nadat wij ons allemaal massaal wouden gaan ziek melden kwam er eindelijk actie. Dit is een heel groot punt geweest om weg te gaan. Ik ga terug naar de verstandelijk gehandicapten zorg. Ik heb daar al 1 jaar gewerkt voordat ik dus bij de oudjes ging werken. Ik ga werken op laag niveau en meervoudig complex gehandicapt. Het is de groep naast de groep waar ik voor 7 jaar terug ook gewerkt hebt. Ik ben eens benieuwd wie er allemaal nog is van het oude personeel. Ik vond het er altijd super.
Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met jullie en de kids? Al helemaal in kerststemming? Hier wel. Huisje versiert en kerstboom staat op.
Ha ha ik vroeg me ook al af of er nog berichtjes geplaatst waren hier Volgens mij heb ik jouw laatste antwoord trouwens gemist, ik zag dat het 1 december al geplaatst is maar ik heb het toen niet gelezen . Jeetje is erg heftig wat je daar hebt meegemaakt met die vrouw Ik kan me voorstellen dat je dan gaat nadenken over je toekomst bij zo'n instelling. Zijn er meerdere collega's vertrokken? Ben je inmiddels gestart bij je nieuwe werkgever? Sowieso petje af voor de mensen die in de zorg werken. Lijkt me zowel lichamelijk als geestelijk heel vermoeiend. Hier gaat ook alles goed. Kyano heeft vorige week zijn eerste stapjes gezet en loopt nu als een trein door de kamer ! Ik vind het echt zo schattig en ben helemaal verliefd op hem Verder ook kerstboompje opgezet en beetje kerstsfeer gemaakt.
Nee, ik ben de enigste die daar weg gegaan is. Ik geloof wel dat er sommige gaan volgen. Veel mensen die zien helemaal niet wat je allemaal doet. Ze komen op bezoek als al het werk gedaan en zeggen dan: daar zitten ze al weer. Kan soms zeer ondankbaar zijn. Wat ik wel merkte in het verpleeghuis, als iemand terminaal werd en familie ging waken, dat ze dan pas zagen wat je allemaal doet. Dan hadden ze wel respect voor je. Ik ben inderdaad al begonnen op mijn nieuwe plek. Bevalt tot nu toe erg goed. Imre loopt ook al kleine stukjes, alleen zijwaarts en bijna niet recht vooruit. Is een beetje een apart mannetje.
wow is inderdaad erg rustig hier! hopelijk kunnen we toch wel een meeting regelen lijkt me zo gezellig! Hier gaat alles zijn gangetje al hebben we weer genoeg tegenslagen maar goed! Diego heeft 2 weken geleden alleen 3 stapjes gezet en daarna vertikt hij het dus ja haha! we proberen wel telkens maar meneer laat zich voor over vallen en vangt zich dan met zijn handjes op haha! hier staat de kerstboom ook al op heerlijk 's avonds met die lampjes en nu maar hopen dat er met kerst een lekker dik pak sneeuw ligt!
Pamela fijn dat het goed bevalt op je nieuwe plek! Ha ha Imre heeft er dus nog gewoon geen zin in Komt vanzelf! Dimmel oei een aantal tegenslagen is niet fijn. Hopelijk gaat het nu weer goed. Ik zie dat Diego ook nog wel wat jonger is als Kyano. Hij loopt nu ook pas.
Imre wilt wel al lopen en de hand loopt die ook normaal alleen als die zelf loopt is het zijwaarts. Ach ja, komt wel goed. Zijn jullie al geweest voor de tweede prik? Ik moet morgen met Imre. Alleen is Imre nu wat ziekjes, hij is flink verkouden en had gisteren iets verhoging. Ik moet alleen nog even bellen om de tijd te veranderen. We moeten van 10.30 uur tot 11.30 uur en mijn dochter heeft morgen de kerstmusical en die begint om 10.00 uur. We zullen het dus niet halen om Imre dan op tijd zijn spuitje te laten zetten. Zal hopelijk geen probleem zijn. Ik had mooi een oppas (de oma) geregeld voor morgen voor Imre belt die af. Ze moest perse naar een onderzoek in het ziekenhuis. Nu kan Imre naar mijn schoonzusje maar mijn jongste dochter moet ik ook nog van de psz afgehaald worden en die wilt dus niet doen. Ze heeft Imre dan en haar dochterje. Dat was haar te druk. Ik denk dat ik Imre maar meeneem naar de musical en Dionne zelf ga halen, als het een beetje meezit zijn we voor 11.30 uur klaar. Heel handig die flexibele oppassen.
Kyano krijgt ook morgen zijn tweede prik. Hij is dan bij oma en die gaat dan even met hem. Is ook nog vlakbij dus dat komt wel goed. Hier is het ook midden op de dag en als ik vrij moet nemen van mijn werk ben ik een halve dag kwijt. Dit is wel een handige oplossing. Alleen moet ik Kyano idd ook nog even in de gaten houden want vanochtend had hij wangetjes als aardbeien Ik heb toen niet getemperatuurd dus moet ik vanavond even doen. Misschien vindt Imre de musical wel heel leuk!
Weet je wat het is, Imre heeft geen rust in zijn kont. Alleen maar spelen en spelen, niet even rustig bij je komen zitten. Dus als enige optie blijft dan over om hem toch naar zijn tante te laten gaan.
Diego moet ook morgen maar ik twijfel heel erg omdat hij na de 1e prikjes gewoon echt ziek is geweest zelfs opgelopen tot 40 koorts en hebben met hem in het zh gezeten dus!
HOE LEUK IS DIT !!! nu zit ik hier al zoooooooooooooooo lang op te wachten he niet normaal !!!! ik kom uit kerkrade en op dit moment zwanger van de tweede lekker gezellig kletsen hier allemaal. ik dacht eerst dat er niemand uit limburg kwam en ik heeeeeeeeeeeeelemaaal alleen was maar nee hoor er zijn er dus meer.
Welkom denicepino! Een mede mama uit Kerkrade. Ik geloof de derde tot nu toe. Vanmorgen was de kerstmusical van mijn oudste dochter. Het was heel erg leuk en wat kun je trots zijn als mama. Ik zal ff een foto spammen: Sarah is de tweede van links op de achterste rij. Vandaag moest ik eigenlijk met Imre voor de prikjes. Ik ben niet gegaan. Imre was niet optimaal. Had gisteravond ook 37,9. Is flink verkouden. Mijn moedergevoel zei dat het beter was niet te gaan. Imre heeft de vorige keer ook een week last ervan gehad, flinke koorts en heel slecht slapen terwijl dit niks voor hem is.