Vrouwen uit midden Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door teigetje1, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dimmel ja geld pffff.....
    het is krap maar ik denk dat iedereen dat ongeveer wel heeft. of in ieder geval moet opletten met de uitgaven.

hier leg niks meer aan sneeuw het is gesmolten en het regende net zelfs dus nu wat er hier en daar nog leg is bruin en goor dikke pratjs....

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Ik kom ook weer even aanwaaien :)! Afgelopen dagen druk geweest met verjaardagen etc. En Kyano sliep wat minder dus tsja dan heb ik ook minder forumtijd :) Nu zit ik op mijn werk en het is erg rustig dus kan ik wel even spieken.
    Afgelopen dagen wel heerlijk van de sneeuw genoten. Al is het vandaag hier niet mooi meer. Ben benieuwd of er nog meer komt.

welkom denicepino! Hi hi je hebt al aardig gekletst! Ben je zwanger van je eerste of tweede kindje? Sorry dat heb ik even gemist :) Proficiat in elk geval!

Pamela leuk dat de musical van je dochter zo geslaagd was!

Dimmel kerstcadeaus doen wij gelukkig niet aan, na de sint vind ik het wel goed geweest!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dit is trouwens Kyano in de sneeuw :)

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wupje wat een schattig mannetje is dat zeg van je !!

ik ben nu 16 weken en 1 dag zwanger van de tweede :D mijn kleine meid is alweer 16 maanden oud. dus ik ga het in het nieuwe jaar beetjet drukker krijgen :D aangezien mijn kleine dame nogal actief is ( LEES : HYPER ACTIEF ) maar dat ben ik zelf ook ik ben een echte kletsgraag.

ik wil die dikke pak sneeuw weer terug dat vieze gedoe wat we nu hebben dat is ook niks. vies bruin/grijs gedoe en diepe plassen smelt water. IK WIL SNEEUW!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Kwam per toeval in dit topic terecht, wat leuk allemaal limburgse moeders :D

Ik ben 25 jaar, alleenstaande moeder van een dochtertje van 3,5.
    Voorheen woonde ik in Hoensbroek en Heerlen, maar sinds bijna 2 jaar weer terug met haar in mijn geboortedorp Stein.

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier is de oudste ook behoorlijk actief en hyper haha een echte meid ben benieuwd hoe de ander word of zij rustiger zal zijn ;)

Hoe voel je je verder?

Idd van mij mag de sneeuw ook weer terug komen

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Sweetangel welkom

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    sanne ja ik ben ook benieuwd of de andere ook zo actief ismaar ik denk het persoonlijk wel hahaha :D we zijn beide eigenlijk best wel druk. agh we gaan het zien.
    Voel me prima op wat last van mijn bekken/ heupen na dan en de moeheid al om 18:00uur. dat ik bijna me bed al in wil. in januari 20 weken echo kijk er echt al naar uit. wil wel weten wat het word :D

WAAR BLIJFT DIE SNEEUW!!!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    hallo dames,

Allemaal eine gooje roetsj

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Inderdaad, allemaal een goede roetsj!

Hier zijn we lekker aan het genieten van een paar dagen vrij. Heerlijk!
    Morgen vieren we gezamelijk oud en nieuw (samen met mijn ouders, zus en partner en hun zoon)! We gaan gezellig gourmetten!
    Hebben de oliebollen en berlinerbollen al lekker in huis!
    Heb ook snel nog vanmorgen een staatslot gekocht!

Vanavond komen de ouders van mijn vriend eten en daarna lekker een spelletje doen of potje kaarten!
    Ik maak niks bijzonders, aardappelen, hamlappen met zigeunersaus, mais en komkommer en als toetje, vianetta (creme brulee)!

Jullie nog wilde plannen voor oud en nieuw?

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij blijven lekker thuis met de kids en vrienden komen langs, heb wat te smikkelen in huis gehaald dus komt wel goed ;)
    Moet morgen gewoon weer werken van 13 tot 21 uur

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    pfff nou dat hebben we ook allemaal weer gehad... ik was bij me zus op het feest en ik wilde eigenlijk alleen maar slapen ik wasMOEEEEE MOEEE!!!! niet normaal echt zo moe ben ik nog nooit geweest. nou eerdas we thuis waren was het al half 2 weer. en toen we sliepen was het 2 uur. volgend jaar hou ik het thuis. dat gedoe en gesleep met campingbedje, matrasje,dekentje, luiertas,speelgoed enz. enz. pff...

vandaag me moeder jarig :D 51 jaar geworden. dus moeten we dan ooknog heen gelukkig pas om 3uur. :D en dan lekker pasteitje eten zelf gemaakt en kippensoep vers gemaakt. dus hopelijk word dat interssanter dan gisteravond.

iedereen een gelukkig nieuwjaar hier !

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
  14. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Ik kom me hier ook ff melden.

Woon nu in Tilburg maar het appartement hier staat te koop (helaas al 10 maanden).
    Ik kom uit Posterholt en mijn vriend uit Tilburg. Zodra dit verkocht is verhuizen we naar Posterholt. Daar heb ik ook nog een huis samen met mijn ex...en die gaat dan weg.

Zoals jullie zien ben ik nog niet zo heel lang zwanger.

Groetjes Manon

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi allemaal!

Ik ben een aantal dagen niet meer langs geweest in dit topic :) Gewoonweg even te druk met allerlei zaken.

Dus allereerst allemaal nog een gelukkig en mooi 2010 gewenst! Dat al onze dromen mogen uitkomen :)

Wij hebben een leuke jaarwisseling gehad bij vrienden met lekker eten en spelletjes (Wii en darten) en om middernacht vuurwerk afgestoken. Gelukkig heeft Kyano er niks van gemerkt en sliep lekker door.

Sweetangel welkom!

Denicepino ha ha dat wordt dus aanpoten als de tweede er eenmaal is. Maar komt vast goed! Mijn zoontje is nu 15 maanden en ook zo’n drukke vogel. Wil alleen maar lopen en alles ontdekken. Wij zijn nog bezig voor een tweede kindje maar ik hoop ook dat het gauw lukt.
    Wij waren met oud & nieuw ook bij vrienden dus moesten ook alles meenemen voor Kyano. Was ook mijn eerste reactie naar mijn man ‘volgend jaar gewoon lekker thuis’ En diegene die willen komen maar naar ons :)

Sanne hoelang ben jij al zwanger dan?

Noa welkom en gefeliciteerd!! Hopelijk wordt jullie appartementje gauw verkocht!

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Noa welkom

Ik ben niet zwanger....

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oeps :) dat kwam omdat je schreef dat jullie oudste ook erg actief was en je benieuwd was hoe de tweede zou zijn maar je bedoelt natuurlijk je dochtertje van 6 maanden :)
    Sorry meid!

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    maakt niks uit, kheb 2 dochtertjes 1 word volgende week 3 jaar en de jonste is idd 6 maanden

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey kom me hier ook eens melden. ik kom ook uit Limburg eerst gewoond in Kerkrade en nu in Hoensbroek en het zit weer in de planning om weer terug te verhuizen. Maar dat word een jaren plan:)

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mamabeer welkom meid!
    Klopt het dat jij destijds een topic hebt geopend omdat het toen niet zo lekker liep met je jongste zoontje? Ik kan me nog iets herinneren van veel ziekenhuisopnames en onderzoeken :(. Gaat het nu weer beter met jullie kleine man?

Hier gaat alles zijn gangetje alleen onze kleine man heeft weer een nieuw ritme en vindt het erg leuk om tussen 5 en 6 uur 's ochtends wakker te worden :( Papa en mama vinden dit minder fijn ;)

Deel Deze Pagina