wupje gelukkig gaat het weer een beetje beter. heeft hubbie vakantie of speciaal vrij genomen om bij hem te blijven???
Nou helaas zit mijn man vanaf 31 december zonder werk Zijn 3e tijdelijke contract werd niet verlengd wegens bezuinigingen / reorganisatie. Hij heeft deze week wel alweer 2 sollicitatiegesprekken waarbij hij inmiddels in de 2e ronde zit dus we hopen op goed nieuws de komende week. Maar het is een klein voordeel dus dat we Kyano nu niet naar de oppas hoeven te brengen en hij gewoon lekker bij papa is
wupje ik ken het probleem ! mijn mannetje was vanaf vorig jaar juni werkloos. heeft mega veel gesolliciteerd. heeft een bedrijf op gebelt nu afgelope week woensdag en gevraagt hebben jullie nog mensen nodig nu zeiden ze ok is goed he. kom maar hierheen moet je wel via uitzendbureau werken. maar ja werk is werk want in april loopt de uitkering af. maar ja nu blijkt dat dat weer gewoon oproep is dus je maakt lange dagen en uren als ze je nodig hebben. vandaag heeft hij dus vrij en morgen waarschijnlijk ook en vrijdag moet tie weer werken. nou ben benieuwd.... hopelijk heeft jou mannetje ook weer gouw werk en is het positief dat hij nu in de tweede ronde zitvan de sollicitaties.
Hallo Dames @ Wupje, hopelijk heeft je mannetje snel weer werk @Denice,op oproepbasis is een begin he,kan in tussentijd mischien al verder kijken voor iets anders. Hoeveel uur werken jullie nog in de week? Hier jongste dochter ziek heeft een kleine longontsteking, echt zo zielig heeft nu antibiotica kuur gekregen Willen jullie op Lara stemmen zie link bij onderschrift
sanne ik heb hartstikke leuk werk gehad en echt ik deed dat voor gezelligheid en de vaste klanten die we hadden in het restaurant. Iedere zondag werken, en 2 keer een zaterdag in de maand en dan feestdagen het was een chinees restaurant . nadat er het een en ander gebeurt was daar binnen het bedrijf botste het enorm na 6 jaar ( vorig jaar verplicht ontslag gekregen) werken daar. vind het jammer en nog steeds maar ik vind wel weer ietsnieuws waar ik met veel enthausiastme aan kan beginnen als deze kleine er is straks eind mei/ begin juni. maar ik ben echt van de horeca gewoon vind het zo'n leuk werk. en de fooi is ook niet mis. ben toen begonnen bij mc donalds heb ik 4 jaar gewerkt.daarnaast gewoon nog school en 40 uur stage die 4 jaar. EN op zondag en feestdagen bij de chinees dus druk druk druk. daarna na die 4 jaar heb ik de mc donalds laten vallen om 20 uur bij fitness first kerkrade te werken dat heb ik een half jaar gedaan tot ze me er uit kickte omdat ze moesten "reorganiseren" ( ik was inmiddels al zwanger zou ook daar aan kunnen leggen maar ja ze hadden net nieuwe mensen aangenomen en mensen een contract gegeven behalve mij) agh ja werk vinden ismoeilijk maar ik heb absoluut op dit moment nog geen haast met werk vinden ik solliciteer wel gewoon nog ik zie wel. Dat me vriend op oproep basis werkt vind ik ook niet al te erg maar ja je ken niks plannen he. want ze kunnen je altijd bellenvan komje werken. nu was vrijdag eigenlijk me 20 weken echo maar nu stond me vriend al op de planning en daar kon hij dus niet onderuit of eerder van weg. dus moest ik afspraak verzetten naar volgende week woensdag en dan hopen dat hij niet op het laatste moment moet werken anders ga ik dat erg flauw vinden van het bedrijf want ze weten dat ik hem mee wil nemen daarheen. zoiezo omdat hij anders de auto heeft en ik niet. en ik met me Bekkeninstabiliteit niet met, kind en kinderwagen ken slepen in de bus. maar ook omdat het iets is wat je maar 1 keer ken zien met 20 weken( 21,2 weken ) en er gelijk gekeken word of het een jongetje of meisje is vind het wel zo leuk als hij dan mee ken.
Denicepino oh dat is idd een lastige situatie waar je man nu in zit Kan me voorstellen dat jullie samen de 20 weken echo willen doen, is toch een mijlpaal en ook een heel belangrijke echo. Veel mensen onderschatten het medische doel van deze echo. Sanne oh wat sneu veel beterschap voor je meisje! Hubbie is nu weer op sollicitatiegesprek maar het bedrijf waar hij gisteren voor de tweede keer is geweest belde al dat ze een positief gevoel hadden over het gesprek en graag de vervolgstappen wilde bespreken Spannend dus!
wupje dat gaat dus helemaal goed komen ik heb zo'n gevoel dat hij zo werk heeft !!!!! ja is zeker een mijlpaal een 20 weken echo ! baal ook super als hij nu volgende week niet mee kan. dan ga ik me daar een partij boos worden !!!!!!! ik word woest dan ! ben dan pislink !!!!!!!!!!!!!
@denice,spannend de 20 weken echo....willen jullie weten wat het word? Idd op oproepbasis werken wil zeggen dat je weinig kunt plannen das wel een nadeel ja maarja komt vast snel iets beters op zn pad Ik werk 24 uur per week ik heel goed te doen moet ik zeggen
sanne ja wij gaan zeker vragen wat het word ikben wel nieuwschierig maar als we het dan weten dan vertellen we de rest nog niet.maar ja moet de kleine wel goed leggen natuurlijk he en niet met de benen over elkaar of de armen er voor. wupje als ik boos ben ergens over dan ben k ook erg goed boos en nu helemaal nu ik zwanger ben dan schiet ik echt uit me slof. en moeten ze ook zeker dekking zoeken.
Sorry dat ik er al een tijdje niet ben geweest! Alles goed met jullie? Willen jullie nog doorgaan met meeting organiseren of niet?
Hey meiden! Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? Denicepino hoe was de 20 weken echo? Dimmel wat mij betreft hoeft een meeting niet gelijk. Ik heb het behoorlijk druk op dit moment en ik denk eerlijk gezegd ook dat we elkaar dan eerst hier wat beter moeten leren kennen. Ik schrijf al 2 jaar bij de sept mama's 2008 en daar zijn nu wel een aantal meetings geweest maar wij schrijven dan eigenlijk ook wel de hele dag met elkaar Met mij gaat alles goed. Hubbie heeft weer werk gelukkig. Eerst een maand proeftijd en daarna een jaarcontract. Met onze kleine Kyano gaat ook allles goed, hij is gewoon een heerlijk ventje
20 weken echo was echt super !!! alles er op en eraan en alles wat goed. geen afwijkingen of gekke dingen ofzo te zien. hebben inmiddels mooi kamertje gekocht, hemeltje zelf gemaakt, rolgordijn, lamp en kastje opgehangen en ziet er allemaal super uit. me moeder is creatief geweest met stof en heeft lakentjes van katoen gemaakt met leuke lintjes enzo. en ja alles is eigenlijk start klaar. ben super blij dus met de spulletjes allemaal. heb ook een tweeling wagen kees gehaald. zo ene die achterelkaar zit 129 euro ! maar echt mooi ding kan ik straks de kleine in een coconnetje leggen achterin ( kan zitje plat leggen ) en voorin kan dan de kleine drukteschopper. ik dnek dat ze erg trotse zus word. hihi ze blijft maar zeggen "baby mama buik!"en als ze het kamertje in rent van "baby kamer !! " "baby nou??" echt zo schattig!!!! heb wel wat rot nieuws nog gistermiddag is de oma van mijn vriend overleden. weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan eigenlijk het is niet mijn oma maar voeld wel als mijn oma. de waterlanders kwamen ook meteen toen ik t nieuws hoorde. vrijdag is waarschijnlijk de crematie. had zo gewild dat ze de kleine frummel nog meegemaakt had.
Wat heerlijk dat de echo goed was ! En zo lief hoe jouw dochter reageert! Wel idd heel naar nieuws over de oma van je vriend Kan me voorstellen dat het voelt als je eigen oma. Heel veel sterkte!
Ik was bijna vergeten dat dit topic er was Dus kom weer even om het hoekje kijken hoe het gaat met jullie
Goedemorgen dames. Ook ik ben hier een tijdje afwezig geweest. Druk, druk, druk met 3 kindjes. Denicepino, gecondoleerd met het overlijden van de oma van je vriend. Is toch niet erg dat ze voelde als je eigen oma, dat had ik ook met de opa en oma van mijn ex man. Hebben de waterlanders ook gevloeid. Wat super dat alles goed was bij de 20 weken echo. Kamertje al klaar, heerlijk. Wat een lieve dochter hebben jullie, vast en zeker zal ze een trotse grote zus worden. Hier gaat alles z'n gangetje, het nieuwe werk bevalt prima. Ik ben per 1 februari op de buurgroep begonnen en daar bevalt het ook prima. Lichamelijk minder zwaar maar wel 2 met gedragsproblemen en zelfverwondend gedrag! Is een leuke uitdaging! Vanavond heb ik avonddienst nummer 3, dan donderdag nog een cursus en dan 1 dagje vrij en dan weer 5 werken. Pffffff. Zondag de doop van mijn middelste, moest er ooit eens van komen. Ik heb er altijd tegenop gekeken omdat mijn ex met zijn gezin er dan ook bij zijn en het contact niet helemaal super is (door zijn nieuwe vrouw). Nu heeft mijn vader slecht nieuws gekregen en wil ik haar zo snel mogelijk laten dopen. De andere 2 zijn overigens wel al gedoopt. Ben eens benieuwd hoe het gaat worden met een meisje van bijna 4 jaar. Zal eens wat vaker hier langs wippen. Gr Pamela.