Ja, dat papiertje dat hoop ik echt te hebben straks. Het scheelt dat ik tot 2013 de tijd heb om alle vakken te halen, dan lopen mijn vrijstellingen af, en zou ik die er dan ook bij moeten doen.
Zo, en het is weer maandag. Wat gaat het weekend toch altijd snel voorbij. En, hebben jullie nog wat gedaan dit weekend? Wij zijn bezig om een grote voliere te bouwen en wat struiken te verwijderen uit de tuin, en daar gaan wat weekenden in zitten (en ook de komende vakantie die mijn vriend heeft). Het houd je iig bezig .
Weekend gaat inderdaad veel te snel voorbij , bah Een voliere bouwen daar gaat veel tijd inzitten dus veel klusplezier de komende tijd .. hahahaha .. Wij zijn gisteren met de familie naar moviepark hier in Duitsland geweest en dat was in 1 woord VERSCHRIKKELIJK Echt superdruk , je kon in geen 1 attractie want overal moest je minstens 1 uur wachten zelfs bij de attracties voor de kleintjes bij een Dora treintje dat 2 minuten duurde hebben we 45 min. gewacht, bah .... En veel te warm was aan het einde van de dag op mijn armen en gezicht verbrand .. ben normaal helemaal geen zeikerd maar voor mij geen pretpark meer in het hoogseizoen ( had ook eigenlijk kunnen weten dat het zo druk was )
Ja dames weekend gaat veel te snel om!! Wij zijn gisteren gaan wandelen in de omgeving hier zijn net verhuisd maar wow echt supermooi hier!! Tot nu toe het mooiste omgeving wat ik ooit heb gezien Hebben gewoon 4 uur gelopen @ Teigetje: Daar zit idd veel tijd in maar als het resultaat er eenmaal is dan is het echt pas genieten Hier zijn we ook nog steeds aan verbouwen kost gewoon zoveel tijd maar willen ook de aandacht aan de kleine geven en zodra zonnetje schijnt wandelen ofzo. @Yootje: het is een instelling voor autistische kinderen tot 16 jaar ze doen er allerlei activiteiten mee. Ik durf alleen de naam hier niet te zetten weet niet of er iemand meekijkt Hoe gaat het verder met jullie?
@nicole26: Wat leuk, dagje moviepark. Maar idd, in het hoogseizoen is het altijd pokkedruk. Ik vind in de rij staan meestal niet zo erg, maar langer dan een uur vind ik ook te lang. Dan weet je iig dat je niet meer in het hoogseizoen moet gaan . @veronique86: Wonen jullie nu echt in een groen gebied, omdat je zo lang kan wandelen? Als dat zo is, is dat echt genieten ja. Hier wonen wij ook in een lekker groen gebied. Je kan veel wandelen, lekker met de hond gaan zwemmen in het meer, en we wonen ook nog eens dicht bij de maas met veel wandelpaden (en ook nog eens geschikt met de kinder/wandelwagen). Ik ben blij als de voliere af is, en de rest van de tuin. Dan kunnen we er idd eindelijk van genieten. Maar ik had gezien dat het weer behoorlijk warm wordt aankomend weekend, dus dat wordt weer lekker bakken in de tuin . Jullie zullen ook zeker blij zijn als de verbouwing voorbij is. Hier had ons meisje van het weekend een 1 of ander regeldagje (2 dagen) denk ik. Ze kwam om de 2/2,5 uur voor voeding. Maar gelukkig doet ze dat alleen overdag en slaapt ze s'avonds en s'nachts wel lekker door. En morgen moeten we weer naar het cb voor madam's derde prikjes, ben benieuwd wat ze weegt en hoeveel ze is gegroeid.
Hoi dames! Ik kom ook even spieken! Ik ben eigenlijk uit Sittard, maar woon nu sinds een paar maanden in Beek. En ik ken eigenlijk vrij weinig moeders uit de omgeving, beetje jammer. Groetjes!!
He, Ik kom me ook melden hier. Woon in Venray. (Veel onder 1 kap hahaha) met man en 2 zoons; 4,5 jaar en 15,5 maand. Werk op een basisschool, houd van muziek, rondje fietsen....etc. Bijna kermis hier; leuk voor de oudste( lees: ik wil nog een keer!) We gaan niet op vakantie dit jaar...wat dagtripjes. We dachten ook aan moviepark, maar als het echt zo poepdruk is verzinnen we wel wat anders. Wat een hel lijkt me dat....steeds zo lang wachten. Hadden we 1,5 jaar geleden in de Efteling tijdens de WINTERefteling ook. Overal 1 a 1,5 uur wachten pffff.En het was 0 graden...brrrrrr. Nou voor zover! Euntje
Wij gaan ook niet op vakantie. Dat zit er dit jaar niet in, we zijn net verhuisd en ons eerste kind is pas 10 maanden, dus is een duur jaar geweest... We zijn wel 5 dagen naar centerparcs geweest, dat was erg leuk! Euntje -> Wat leuk trouwens dat je op een basisschool werkt! Ik zou heel graag de pabo (deeltijd) willen doen, zit op t moment nog te puzzelen of dat over een jaar mogelijk is...
@cossy: allereerst welkom. Ik zie dat je nu in beek woont, daar zijn wij ook een keer geweest naar dat overdekt winkelcentrum, ik vond het wel een leuke centrum. Maar misschien komen er meer vrouwen zich melden hier, en die dan wel bij jou uit de buurt komen. Maar hier zitten iig alleen limburgers . En, heb je vakantieplannen of blijf je lekker thuis? @euntje: Jij ook welkom hier. Wat leuk Venray, daar heb ik een vriendin wonen, waar ik geregeld kom. Ik ben zelf ook wel eens op venray kermis geweest, maar nu met de kleine wacht ik daar nog ff mee. Ik zie dat je op een bassisschool werkt, aan welke klas geef je les? Volgens mij is het nergens te doen in een pretpark in het hoogseizoen, iedereen heeft vakantie en veel gaan er naar pretparken. Als wij gaan, doen we dat meestal buiten de vakanties om en op een doordeweekse dag (dan is het het rustigst). Is de winterefteling trouwens leuk? We hebben er ook eens aan zitten denken om erheen te gaan, maar we weten het nog niet zeker.
@cossy: Hahaha, sorry, ik zie dat je niet op vakantie gaat. Je bent wel ff lekker tussenuit geweest naar center parcs (heerlijk). En, zijn jullie wel een beetje gesetteld in jullie nieuwe huis?
Hi, Leukste wat er is hoor, werken met kids. Ik sta in groep 8, 3 dagen. Heeerlijk die pre-pubers. Haal er veel voldoening uit! Phoe, ik moet er niet aan denken om de Pabo nog eens te doen.( werkstukken/werkstukken/werkstukken/portfolio...bleh...:x) Het was wel gezellig hoor in Venlo op de Fontys, maar echt het vak leren gebeurt mi toch op stage of tijdens de eerste vervanging/baan. Winterefteling was erg sfeervol,(nepsneeuw/nepsneeuwpoppen/vuurkorven/live-muziek) wel zijn er verschillende attracties gesloten(python enzo) maar dat maakte voor een toen bijna 3 jarige niets uit. Zo dadelijk even met de jongste op de fiets naar een speeltuin, oudste zit er al met papa. Is wel allemaal zand, leuk voor een kruiper Zit vanavond wrs tot in zijn luier hahaha Tot later!
@euntje: En, was het gezellig in de speeltuin vandaag? Met het weer zat het iig wel goed om eens lekker naar buiten te gaan. Als onze kleine de leeftijd heeft om buiten te spelen hoef ik alleen maar de voordeur open te doen, want voor onze deur is een speeltuin en een heel groot speelgrasveld . Wel ga ik eens met haar voor op het gras zitten, en dat vind ze geweldig (we hebben in onze tuin geen gras vanwege de honden).
@teigetje: wij wonen net buiten valkenburg in de klein gezellig dorpje en hoef de straat maar uit te lopen een en al bossen en landschappen hier is alleen maar natuur Wat fijn dat voor jullie deur een speeltuintje ligt! Ik moet ong. 7 min. lopen maar wel een groot speeltuintje wel fijn Welkom Euntje en Cossy @ Cossy: leuk ik kom vaak in Beek (ook sittard)
Zo, vandaag naar het cb. Ben beniewd hoeveel ze is bijgekomen . En ze krijgt voor de derde keer prikjes. Ik vind wel dat ze vaak geent wordt, maar het zal er wel bijhoren, en ze slaapt er goed van.
Goedmorgen! Sppeltuin gisteren was oke. Kleine heeft in de zand liggen wroeten en wat omzich heen gekeken. Hij is wat dat betreft wel makkelijk; zet hem neer en hij trekt zijn plan Was bij de oudste wel anders; super verlegen en wat angstig; dit is veeeel handiger. Nou, als ik de buienradar bekijk hebben we nog geluk; het regent in midden nl; we gaan zometeen naar een natuurwater. De jongste is naar het KDV (tja, betaal toch voor deze dag, hij vindt het leuk, dus 2 op 1 aandacht voor de oudste) Brrr, prikjes, het zijn er idd veel en kort na elkaar. Ik ben toch wel een voorstander; geen inentingen= al die enge ziektes weer in het land, ondanks de risico's die je toch her en der hoort/leest. Nou, fijne dag dan verder dames, meld me vanavond weer eens!
Ten eerste welkom voor iedereen die nieuw is Wat een weertje hebben we nu al heerlijk ... vandaag maar lekker bij oma in het badje ( ik heb helaas een balkon dus geen badje hier ) ik moet stagelopen vandaag nog en morgen en dan heb ik ook vakantie ... maar erg gemotiveerd ben ik dus niet vandaag .. hahahaha @teigetje , ach gossie de prikjes voor de kleine , dat is wel sneu hoop dat ze zich er een beetje overheen slaapt ..
Hoi hoi dames, Zo, ben net terug van het cb. We zijn erheen gewandeld en ons meisje sliep al toen we bij het cb naar buiten liepen. Maar ze is ontzettend weinig aangekomen in een maand, maar 70 gram . Ze noemen het de 4 maanden dip (geef volledige bv), maar dit was wel extreem. Nu moet ik veel volle melk producten eten en veel fruit en ook moet haar schema omgegooid worden. Ze kreeg eerst om 7-11-15-19 en om 23 maar nu moet ik haar vanaf 7 uur s'morgens iedere 2 uur voeden tot 7 uur s'avonds. Dus t/m de volgende weging 4 augustus wordt het 7-9-11-13-15-17-19-23. Voel me nu dus een beetje ***. Hopen dat ze volgende week donderdag genoeg aan is gekomen, anders moet ik gaan bijvoeden . Maar ze is ondanks alles wel lekker vrolijk . Het is idd echt lekker weer. Ik denk dat ik zo de ramen is ga wassen, want dat is ook alweer een tijdje geleden .
hallo ik had zelf een topic geopend omdat ik dacht dat dit alleen voor midden limburg was maar dit is dus nu voor limburg. Kom zelf uit maastricht. en ben getrouwd. heb zoontje van bijna 8mnd en ben zelf 23. Mijn naam is Melissa en man heeft Dimitri en zoontje Diego....meer weten just ask me!!!
Welkom dimmel op de limburgers topic. Ja, ik had de topic beter voor heel limburg kunnen doen ipv een deel . Jij zegt just ask me, haha oke. Ben jij een thuisblijfmama of werk je (zo ja in welke richting). En heb je nog vakantieplannen deze zomer?
@ Dimmel: Welkom hier! Nog eentje uit Maastricht @Teigetje1: ah gos, prikjes vind ik nooit leuk om te zien bij kleintjes maar is voor zijn gezondheid denk ik dan. Ik hoop dat je niet hoeft bij te voeden is wel zwaar zeg om de 2 uur! Heb ik vorig jaar ook moeten doen vanwege ontsteking enz.. bleek ik gewoon geen genoeg melk te hebben en kleine maar honger,, @ Euntje: fijne dag vandaag met de kids. @nicole26: nog 1 dag meid! lekker vakantie. Hier ook nog 1 dag! ofja volgende week donderdag nog maar 1x pff heb het gehad