@ VeroniQue86, Nee, momenteel hebben we dus nog geen "eigen" woning. Al hebben we hier wel ons eigen plekje hoor, alleen je loopt elkaar nog wel eens tegen het lijf, maar dat is niet echt storend! Tot nu toe dan! Het liefst willen we wel in Hoensbroek wonen of <10 km van Hoensbroek vandaan. Nuth, Heerlerheide, Brussum e.d. Dat zou ik ook nog wel willen, maar niet te ver van Hoensbroek vandaan, aangezien daar m'n schoonfamilie woont. We zijn veel aan het zoeken via marktplaats, maar moet wel beetje betaalbaar zijn. En verder via woonpunt kijken, want er staat zoveel leeg in Hoensbroek!
@veronique we gaan maar nachtje naar den haag. mijn schoonvader woont daar met zijn vriendin en ze komen iedere maand naar hier en daarom gaan we in sept naar hun en de 15e is prinsjesdag en die vrouw wilde met ons langs de route van de goudenkoets gaan staan dus!
Ja, dat klopt! Maar over 't algemeen versta ik 't wel goed. Sommige woorden, dan krap ik me eigen ook wel even achter 't oor en denk: Dat heb ik meer met 't schrijven er van. Dat lijkt met een mix tussen Duits en Fries. Maar het spreken, daar zitten ook woorden tussen dat ook in Friesland gezegd word.
hoi hoi, ik zag toevallig dit topic, ikzelf kom uit beringe, en heb een zoontje van 1 jaar, zelf ben ik 23. mag ik hier ook mee komen kletsen?
@daantje: Welkom bij ons clubje. Ik zie dat je uit beringe komt, dat is bij ons in de buurt, ik kom namelijk uit haelen. Ik heb trouwens een vriendin die uit beringe komt, hihi wat leuk.
wat grappig, misschien ken ik haar wel . haelen is idd in de buurt ja. al kom ik erg weinig aan die kant moet ik zeggen, toen ik nog in roermond naar school ging kwam ik er altijd met de bus door
Gister is ons meisje voor het eerst in een badje buiten geweest. Nou ik kan je zeggen, ze vond het geweldig. Na 20 minuten wilde ze er nog niet uit, maar ze begon het koud te krijgen dus moest ze er wel uit. Het was dus brullen toen ik haar af ging drogen . Misschien dat ze vandaag weer mag, het is ook zo'n lekker weer. Alleen wordt ik niet goed van al die vervelende %#$*^%#$ wespen, hebben jullie dat ook? Als ik er een zie raak ik al lichtelijk in paniek.
moet zeggen dat het hier nog wel mee valt met de wespen. muggen hebben we meer last van (en dan vooral als we bij mijn schoonouders zijn). Mika heeft gister ook in het badje gezeten, alleen kruipt hij er zelf uit en dan door de zwarte zand en dan weer het badje in en er weer uit om dat weer door de tuin te kruipen *zucht*
@daantje: Dat zal wel een lekkere smeerboel zijn dan . Hier duurd dat nog wel even voor ze dat gaat doen. Ik heb haar vandaag wel in de tummy-tub gedaan, ik had geen zin om het babybadje op te blazen , maar dat vond ze ook leuk. Na een half uur heb ik haar eruit gehaald en ze werd weer boos omdat ze (vond ze) nog niet klaar was . Wat water en een bekertje wel niet kan doen bij een babytje Bekijk bijlage 7810
@teigetje1 leuke foto hoor. water en een bekertje blijven toch het leukste speelgoed. ik ben net weer gebeld door KDV dat meneer met kleren en al aan weer in het zwembadje is gekropen, hij was niet te houden toen die het zag (is al de tweede keer hihi) vond het wel leuk dat ze belden, is ook wel eens leuk om gebeld te worden voor een leuke mededeling he....
@mama1977: leuk toch dat kinderen toch wel hun afkoeling zoeken, ook al is dat soms niet de bedoeling. Maar met zo'n telefoontje is je dag weer helemaal goed (lijkt mij).
inderdaad, moest vanmiddag werken met dat mooie weer:x en dan is het wel leuk om te weten dat je zoon zich kostelijk amuseert echt de middag was zo voorbij
past ze daar nog in?! Ik hoef die van mij niet meer erin te doen hoor, dan zuigt ie zich vacuum volgens mij (als ie al zover komt natuurlijk ). Maar ziet er wel uit dat ze het naar haar zin heeft in de tummytub
hihi met zo'n weer geef ik hem groot gelijk hoor! Dat zou die van mij ook nog wel klaar krijgen, zodra hij water ziet is ie niet meer te houden
Vaak met dit warme weer doen ze een fijn badje of water tafel buiten zetten. Ik werk zelf in de kinderopvang namelijk. Maar wel ontzettend leuk, dat ze je even bellen! Vandaag even naar woonpunt met m'n schoonmoeder en kijken of we daar urgentie oid kunnen krijgen. Momenteel staan er zó veel woningen leeg hier in de buurt. Als ik om me heen kijk staat er alweer één leeg. Vanmorgen vriendlief naar het werk gebracht, die moest om zes uur beginnen en had geen zin om te fietsen! Daar gaat m'n uitslaap ochtend. Vandaag lekker nog een dagje vrij en morgen werken! Ik zal me zo maar even in de kleren hijsen! Jullie nog plannen voor vandaag?!
Ze is nog maar 4 maandjes, dus als het goed is past ze er nog wel een tijdje in . Ze had wel geluk gister. Eerst mocht ze buiten in de tummy, en s'avonds nog eens lekker in bad. @g89: En het is nog wel zo'n lekker weer om te fietsen, zelfs 6 uur in de ochtend . Dus jou dag was al vroeg begonnen. Hier begon de dag om 7.00 (dan ligt onze meid net weer in bed) Vandaag MOET ik echt een berg was wegwerken, we hebben alle 3 bijna niks meer ik de kast liggen , en met dit weer heb ik er weinig zin in om alles te vouwen en te strijken (zijn er vrijwilligers ) En vandaag gaat onze meid denk ik weer buiten in de tummy, afkoeling met dit weer is voor haar toch wel lekker. Als het paste ging ik ook in de tummy .
Ja, fietsen om zes uur in de ochtend vond ik ook een optie, maar daar was hij het helaas niet mee eens. Jammer! Ach, gelukkig heb ik geen hekel aan auto rijden, alleen m'n auto loopt niet op water! Helaas! Onze berg met was heb ik eergisteren net gewassen. Voor de verhuizing had ik echt geen zin om alles gewassen en gestreken mee te nemen naar Limburg! Ik heb alles in een zak gestopt en hier gewassen! Ik denk dat je best in de Tummy past, maar of je er weer uit komt? Ik denk dat hij dan vacuüm zuigt
moet vandaag eerst nog werken tot 13:00 uur, pukkie is op KDV (waarschijnlijk ligt ie zo weer in het water) en daarna ga ik maar een beetje genieten van het goeie weer, zoonlief slaapt nog 's middags dus kan lekker effe in de tuin gaan zitten. zou eigenlijk ook nog naar de slager moeten, maar dat stel ik maar uit tot morgen want dan is m'n vrije dag, heb ik dan ook nog wat te doen
Hallo dames, Nou... phoe zeg, gister eens die grote berg was weggewerkt, dat was me een werk zeg, maar nu zijn onze kasten weer lekker gevuld ipv de strijkplank en de plaats eromheen . En vandaag doe ik lekker helemaal niks. Onze meid ligt weer lekker te pitten dus ga ik zo denk ik maar in de tuin zitten (met die vervelende bijtende vliegen :x). Nog een paar uur en dan heeft mijn vriend 2 weken vakantie, en morgen wordt eindelijk de voliere afgemaakt.
Dat is weer fijn! Alle was weg.. Ik kijk er altijd zo ontzettend tegen op, als ik zo'n berg zie! Zou vandaag invallen ( via Randstad, extra uren werk naast huidig baan ) kom ik daar bij 't bedrijf.... hebben we me niet nodig! Nu zit ik weer thuis! Pff, had me er op verheugd om even een dagje lekker met de kids te kunnen werken. Dan zo meteen maar de auto uitzuigen en poetsen ( dat zeg ik al een hele week ) Gaan jullie nog op vakantie teigetje1?