Vrouwen uit midden Limburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door teigetje1, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    de verpleegkundige is anemoon, geloof ik effe uit m'n hoofd. zij is ook degene met het meeste commentaar (al vanaf het 1e huisbezoek) bij de arts valt het wel mee maar ja daar hoeven we niet meer naar toe voorlopig.

2. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! mag ik ook meekletsen? Ik woon inmiddels al weer 4 jaar in Ulestraten, Zuid-Limburg. Daarvoor heb ik 2 jaar in Venlo en 4 jaar in Tienray gewoont. Ik komt oorspronkelijk uit Enschede, ben dus een import-limburger. Maar het bevalt me prima hier. Ik zou hier niet meer weg willen. Bijna iedere dag het bos in met de hond, heerlijk.
    Ik ben 30 en heb twee kids. Luna, wordt over twee weekjes 6, en Vico wordt 4 in november. We gaan nu voor de derde. Daar heb ik dan alle tijd voor, want de rest zit dan al op school.

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    oh nee ik heb miek en de naam van de arts komt me niet zo binnenvallen...dus ik heb de andere...gelukkig dan maar haha

4. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    @dimmel; inderdaad wees maar blij, tis dat ik zo nieuwsgierig ben naar lengte en gewicht van pukkie maar anders......

@mam11 welkom hoor

jong en lui, hebben jullie al plannen voor het weekend. bij ons staat het weer volgepland hoor, snap niet hoe het kan we nemen ons altijd voor om eens lekker een weekend niks te hoeven en toch is er altijd wat te doen:( hoe kan dat toch?

5. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, dat ken ik. Hier ook altijd wat te doen. Dadelijk kraamvisite. 't Is alweer een poosje geleden dat ik voor het laatst een beebje heb mogen knuffen. 't Zal vast wel weer kriebelen! Het was in ieder geval wel leuk om weer tussen de babykleertjes te neuzen :D

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ook hier druk ;) Elke weekend is wel wat!

@mam11: welkom hier! Ik heb tijdje vlak bij jou in de buurt gewoond ;)
    Pas geleden nog.

Hoe gaat het met de andere dames hier?

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo allemaal!

Wat leuk zeg! Zwerf al een tijdje rond op dit forum, is leuk om eindelijk s een topic tegen te komen van meiden die in limburg wonen!

Ik woon zelf namelijk in zuid-limburg (Sittard), maar ben opgegroeid in de omgeving van Roermond/Echt.

Ik ben 28 jaar oud, 10 jaar samen met mn hubbie (afkomstig uit Stein), waarvan nu bijna 2 jaar getrouwd!
    Eerst hebben we 5 jaar in Born gewoond en nu bijna anderhalf jaar in Sittard!

Verder werk ik als verpleegkundige in de thuiszorg in omgeving Born.

Ga t is proberen bij te houden hier, lijkt me wel leuk, allemaal meiden uit zo'n beetje dezelfde omgeving!

8. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Dag dames,

Ik kom hier ook even voorbij waaien!
    Ik ben 28 jaar, getrouwd met mijn hubby van 33. Hebben 3 katten, en 1 dochtertje Robin* wat helaas een vlinderkindje is.
    Nu ben ik 18 weken zwanger.
    O ja,ik woon in Schinveld!

Groetjesss

9. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    @mam11 en miracles en florida13: Welkom bij ons clubje.

Zoals jullie weten is de voliere klaar, en sinds gister ook de tuin. Maar nu komt het:

We staan al enige tijd bij een woningbouwvereniging ingeschreven (we zoeken al lang een huis met een grote tuin). Nu had ik de laatste keer op een huis ingeschreven met een MEGA GIGA tuin. Omdat er altijd zoveel mensen reageren dachten wij, dat al wel weer niks worden zoals altijd, maar nu zijn wij gebeld dat we eerste keus zijn. a.s. woensdag gaan we voor een intakegesprek en kijken.
    Natuurlijk hopen we dat het wat is, maar we denken ook van:
    Net de tuin en voliere klaar en dan moeten we alles weer afbreken en omzetten, daar zitten we eigenlijk niet echt op te wachten.

Het komt allemaal koud op ons dak vallen, we hadden er echt niet op gerekend :).

Tja, we wachten wel af wat het woensdag wordt. En als het wat wordt en we gaan verhuizen dan zal ik afscheid moeten nemen, want dan gaan we naar brabant.

Verder hebben we een rustige vakantie, en hoe is het met jullie?

10. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    @teigetje: wat spannend zeg! Lijkt me heerlijk, zo'n grote tuin!

@VeroniQue86: heb je dan ook in Ulestraten gewoont?

Afgelopen donderdag op kraamvisite geweest bij een beebje van 2,5 weken. Wat heerlijk weer om zoiets kleins vast te mogen houden. Ach ja, wie weet, over een maand of 9....

11. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    @miracles en florida13: bienvenue avec du forum....of zoiets;) leuk hoor om te lezen waar jullie vandaan komen, heb zowel in born en schinveld familie wonen

@teigetje1: da's ook wat heb je net alles in mekaar dient zich een nieuwe tuin aan. ben benieuwd wat jullie ervan vinden hoor en och brabant is ook gezellig hoor:) en bekijk het zo grote tuin, groter voliere voor het vliegend volk toch??

wij hebben vandaag genoten van een uitgebreide picknick in de fruitboomgaard van m'n schoonpapa samen met m'n ouders, schoonmoeder en schoonbroer ter gelegenheid van m'n liefste z'n verjaardag errugg gezellig en prachtig weer natuurlijk.

gisteren naar de speeltuin geweest met pukkie, m'n liefste was golfen en vrijdag hebben we bij m'n oma eens een keer haar kamer in het bejaardenhuis gepoetst en dat was nodig!!!!! ben hele volkstammen pissebedden tegengekomen en een stof dat willen jullie niet weten:$

volgend weekend staat ook al weer vol met op vrijdag onze 1e adoptiebijeenkomst en op zaterdag visite van vrienden, hopelijk blijft de zondag vrij, ik doe in ieder geval de deur niet open:D

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@mam11: ik heb op raar gewoond ;)

13. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boven op de berg dus ;)!

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    vandaag en morgen lekker warme dagen...morgen ga ik met een vriendin zwemmen en oma komt op diego letten ze zei dat ik een dagje voor mezelf verdiende dus nou ok dan heerlijk zwemmen he haha!

15. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    ff snel een berichtje:

@dimmel: Met zo'n weer zal het wel lekker zijn geweest in het water. Hier heb ik met de honden in de tuin met de tuinslang gespeeld (vinden ze geweldig).

Nou, morgen gaan we kijken naar de andere woning in mijn oude plaats Deurne, ben benieuwd. En we gaan vanavond alle voor en nadelen op papier zetten.
    Wens me maar succes, want het zal een moeilijke keuze worden.

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @teigetje ja was heerlijk gister! vond het wel jammer dat diego niet erbij was waren zoveel kindjes maar volgende keer gaat hij gewoon mee!

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    We zijn vandaag naar het ander huis wezen kijken, en we hebben JA gezegd :D. Er moet wel veel aan gebeuren, maar dat komt wel goed.
    We hebben nu een tuin van 77 m2 en in ons nieuwe huisje wordt dat iets meer dan 600 m2. Dus ons meisje heeft genoeg plaats en de honden ook. Ben zo blij.
    Het wordt financieel wel krap de komende 3/4 maanden, maar dan hebben we echt wat we willen (zolang we niet kunnen kopen) de komende aantal jaren.
    Per 1 september krijgen we de sleutel en in ons huidige huisje moeten we 30 september de sleutel inleveren. Dus er moet veel gebeuren in een maand tijd.

Dus over een tijdje ben ik geen limburger meer maar brabander (we gaan naar mijn geboorte plaats deurne)

18. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo, kom ook meekletsen!

Ik ben Monique, 21 jaar, getrouwd en 1 heel lief, mooi dochtertje.
    We wonen samen in Sittard. Heb voorheen jaren in Echt gewoond en een tijd in Born.

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen dames

Ik kreeg geen email meer. Dacht al dat er niet meer gekletst was.
    Probeer weer iets meer aanwezig te zijn maar werken en 3 kinderen en het huishouden is een moeilijke combinatie.

groetjes Pamela.

20. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hee Dames!
    Ik kom ook lekker meekletsen.
    Ik ben 26, in september alweer 3 jaar getrouwd en ik heb een zoontje van 5,5 maand! Momenteel ben ik thuisblijfmoeder en ik woon in Zuid-limburg.

Deel Deze Pagina