Wowie wat fantastich, van harte gefeliciteerd! Klinkt inderdaad wel heftig maar het loont! Mooie naam ook Emily. Ik wens jullie het beste, geniet van je kraamtijd! Liefs Adriana
Al weer even niet meer geweest, ik wilde er even niet meer mee bezig wanneer ik ongesteld zou worden. M'n cyclus was toch goed van slag na het stoppen met de pil, dus ronde 1 werd even uitgesteld. Maar vandaag gelukkig toch eindelijk ongesteld, en goed ook, na een paar keer het idee te hebben gehad dat het er aan zat te komen. Een paar keer een hele kleine lichte bloeding gehad, maar nu kon ik er niet om heen. Nu maar even wachten wanneer de volgende keer is zodat ik een beetje inzicht heb ik m'n cyclus. Heb even alles bijgelezen @Beccy, welkom op dit topic @Nathalja, geweldig dat je inmiddels bent bevallen, gefeliciteerd en wat een mooie naam. Hoe gaat het nu met jullie?
@zeeuwse: spannend die cyclus Gaat goed met ons Emily is al ruim 3 weken, tijd gaat echt super snel! 26 aug hadden we eerste check door het consultatiebureau, ze woog toen 2980 gram dus inmiddels zal ze de 3 kg wel voorbij zijn. Nu wel last van de warmte maar dat zal iedereen wel hebben. Ik voel me ook top! Is net of ik nooit zwanger ben geweest hoewel het tegendeel toch bewezen is