Vrouwen uit Zeeland ( zwangeren en niet-zwangeren)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mommysince13, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier t zelfde, medische echo's in Vliss en pret in Domburg. Bij dochter toen ook geweest. Volgende week donderdag gaan we er heen voor de geslachtsbepaling. Kost maar 15e incl foto's! Lukt t niet, mag je gratis terugkomen.

Wij krijgen donderdag de sleutel van ons huis dus er komt een drukke periode aan!

Vandaag de baby voor het eerst gevoeld! :D

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hallo zeeuwse meiden.
    Hier ook een zeeuwse (zeeuws-vlaanderen).
    Ik heb een zoontje van een jaar oud en wil ook graag een tweede maar mijn man is nog niet zo ver.
    Lijkt me leuk om met andere zeeuwse meiden te kletsen. Zwangere dames: prettige zwangerschap gewenst!

79mama79: alftijd leuk die eerste schopjes!

Nathalja: spannend hoor een geslachtsbepaling

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @adriana85 welkom bij de club:D

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    79mama79: hoe is het in jullie nwe huis? Druk druk druk zeker? Moet er veel verbouwd/opgeknapt worden?

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Leuk dat je er naar vraagt! Het is nieuwbouw, moeten alleen vloeren en muren zelf doen. 1 kamer is al klaar. We lopen voor op schema! Maar tis wel zwaar moet ik zeggen. Nog een week en dan erin hopen we!

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Klinkt goed, maar schilderwerk is altijd meer dan het lijkt weet ik uit ervaring ;). Ik ben zelf ook weer een beetje aan het klussen thuis. En met je zwangerschap moet je natuurlijk wel oppassen dat je je niet overzet.

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nou de kozijnen enzo zo zijn al gedaan, het zijn alleen de muren. Maar het is boven nu helemaal klaar! Beneden nog de vloer erin en we kunnen over!

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij gaan volgende week de babykamer schilderen :) hebben net voor de kerst behangen in de woonkamer (toen was ik ook al 6 weken zwanger)

@79mama: schiet lekker op :) toch fijn dat t zo snel gedaan is

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey hoe is het hier?

Nathalja, ik zie aan je banner dat je een meisje krijgt, wat leuk! En gelukkig alles goed met haar. En hoe voel jij je?

79mama, hoe bevalt jullie nieuwe huis? Al een beetje op orde?

Hier: nog een anderhalve week werken en dan lekker vakantie, heb er zin in! Ik wil in de vakantie een mooie zandbak voor onze zoon laten plaatsen. Ik denk dat hij dat superleuk vindt! Hopelijk zit het weer dan ook een beetje mee.

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hej hallo!!
    Hier gister uit eten geweest wegens een perfecte echo! Nu nog steeds propvol :p heel erg last van maagzuur..
    Verder heb ik nergens last van :) ben onwijs blij dat ons meisje het zo goed doet :)

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Aargh, maagzuur, daar had ik ook enorm last van tijdens de zwangerschap! Heb vanalles geprobeerd maar niks hielp, totdat ik voorafgaand aan de ks maagbeschermers kreeg... Hopelijk gaat het bij jou eerder weg. Niet te vet en niet te zoet eten en drinken scheelt misschien.
    Had je wel lekker gegeten?

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja super lekker, bij de Griek gegeten :) was ook gezellig

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @Nathalja, ik zie dat je je geslachtsbepaling hebt gehad, een meisje! Wat leuk! Ook al last van 'roze' koorts?;) hoe gaat het met het babykamertje?
    Wat fijn dat je je goed voelt.

@79mama79 hoe is het in jullie nieuwe paleis?

Hier alles goed, kindjes tevreden, dus mama ook:D weten jullie wanneer het inloopspreekuur is bij het CB in Vlissingen? Wil dochtertje even laten wegen, ze krijgt nog volledige bv en ben benieuwd of ze wel goed groeit... Krijg zo vaak te horen dat het een klein iel meisje is dat ik me nu toch wel begin af te vragen of ze wel genoeg binnen krijgt;) De volgende afspraak staat pas gepland half mei.

14. Felicia A

Felicia A Actief lid

25 jan 2013
    150
    0
    0
    Dag dames,

Het is al weer even een tijdje stil hier. Hoe is het met iedereen?

Zelf deze zwangerschap veel last van een slechte weerstand. April was wel een fijne maand voor ons. Verder geen last van erge zwangerschapskwaaltjes.

We zijn ook veel aan het nadenken over een naam, de uitzetlijst en de ziekenhuistas. Morgen gaan we de eerste kleertjes kopen voor onze kleine.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi dames! Inderdaad al een tijdje stil geweest!
    Gisteren was ik alweer 25 weken! Gaat snel
    Naam hebben we ook babykamer is ook helemaal klaar :) en maar goed ook, mag tm de bevalling niet meer werken omdat ik constant harde buiken heb die soms ook flink zeer kunnen doen, ondanks rust word het niet minder helaas, dus dan maar niet werken :( ben dus wel blij dat ik alles voor de kleine al geregeld heb dus :)

@felicia: hoe ver ben jij nu?

16. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ook ik ben een Zeeuwse, ik kom uit het midden van Zeeuws-Vlaanderen, en ben eigenlijk nog vrij nieuw op dit forum.

We gaan voor ons 1e wondertje, dus voor ons is alles nog nieuw en omdat we het graag ons geheimpje willen houden en pas aan vrienden en familie willen laten weten als het gelukt is en we de eerste echo gehad hebben, dit gewoon om te voorkomen dat we telkens de vraag krijgen of het al is gelukt of hoever we al zijn.

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi! Welkom :)

logisch dat je het pas aan iedereen wilt vertellen als het gelukt is :) doen de meeste stellen ook hoor, inderdaad om vragen te voorkomen. Hopen dat het jullie snel lukt en bij het "zwanger" clubje hoort!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoi zeeuwse, welkom. Een spannende maar leuke tijd dus voor jullie, hopelijk lukt het snel!

Nathalja: wat vervelend dat je nu al thuis zit, maar goed dat de babykamer al af is. Probeer er maar van te genieten nu je veel vrije tijd hebt.

Wij zijn gister weer naar het cb geweest met de kleine man, alles was goed. Dat is toch weer een soort van geruststelling. En hij heeft weer prikjes gehad, dat is toch altijd zooooo zielig.... Gelukkig heeft hij er geen last van.

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Welkom Zeeuwse! En succes!

Hier nog steeds druk met nieuwe huis. (te druk aan de harde buiken te merken s'avonds) Zolder kan bijna geschilderd worden en dan gaan dochter daar heen en dan kunnen we aan babykamer beginnen. Heb eigenlijk geen geduld meer maar zal moeten ;) Ondertussen ook met de tuin bezig, zal blij zijn als we uit de modder zijn! Kan ik straks in mn verlof iig wel buiten zitten :D

20. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat leuk, een zeeuws groepje ;) Ik woon momenteel in Kapelle!
    Ben in verwachting van ons tweede kindje!
    Grappig dat je dan toch redelijk dicht bij elkaar woont en elkaar misschien zelfs wel eens gezien hebt. Ze is volgens mij wel in de minderheid hier op zwangerschapspagina haha

Deel Deze Pagina