heb je een urencontract?? Want dan krijg je gewoon betaald, ongeacht je wel of niet werkt.. Ik zit nu sinds 23 weken in de ziektewet, maar krijg gewoon 100% uitbetaald, het bedrijf krijgt als je uitvalt door ziekte door zwangerschap je salaris terug van het UWV zodat ze een ander kunnen inhuren.. Wat voor werk doe je? en wie heeft gezegd dat het fysiek te zwaar is dan?? De eerste weekjes van je zwangerschap zijn wel heel zwaar, ik heb vanaf 6 tm 9 weken ook niet tot nauwelijks gewerkt omdat ik heel veel moest spugen. vanaf 12 weken heb ik weer volledig kunnen werken tm 24 weken dan..
Catelijntje, wat lullig van je werk! Ben nu ook wel benieuwd wat je doet. Wie bepaalt er nou dat jij het werk niet aan kan behalve jijzelf?
Nathalja: Ben uitzendkracht ( 0 urencontract ) Soms werk ik 1 dag in de week soms 5 of meer. Ik sta bij kleinbrood in een ''groot bakkerij''. Mijn werkgever is degene die heeft gezegd dat het te zwaar is voor een zwangere vrouw tegen mijn uitzendbureau. Je moet bij dit werk snel en best behendig zijn. Plantenhal & Middelburg Moet een zak konijnvoer hebben die beesten hebben volgens mij lintwormen haha het voer verdwijnt hier als sneeuw voor de zon. Morgen effe langs de Mortiere gok ik zo. En m'n partner z'n ouders vertellen dat ze Opa & Oma worden van ''ons'' ( zijn broer heeft al kinderen vandaar als ik zeg nu worden ze her van ons )
Vind het niet echt de taak van een werkgever om te bepalen of je wel of niet in staat bent om te werken.. Ik werk al bloemist, dus ook best zwaar werk.. Maar niemand anders als ikzelf (en in jou geval dus niemand anders dan jij) bepaald of je het werk wel of niet aankan! Dit is niet iets waar ik het bij zou laten zitten, want dit kan gewoon niet! Haha grappig succes en plezier met vertellen aan je schoonouders morgen xx
Thanks, maar omdat ik dus gister ''ziek'' naar huis ben gegaan zijn ze bang dat dat weer gebeurt en dat kunnen ze niet riskeren ofzo...
Willen we naar Middelburg is er een omleiding grrr om niet goed van te worden. Meneer wil al zo graag tegen zijn ouders zeggen dat ze opa & ons worden. Haha, hij staat op knappen!!!
haha zal je altijd zien, als je ergens z.s.m wilt zijn dat er omleiding is.. Ik ben vandaag alweer 29 weken
Wij moeten vanmiddag zld uit maar a58 is ook deels dicht. En ik heb al geen zin. Moeten naar bbq in tilburg. Weet je wel hoe koud t is! Heb geen fatsoenlijke warme kleding meer die past. Brrr
het is nou niet bepaald bbq weer nee Ik van vanmiddag of morgen even naar de stad, even kijken naar Middelburg VolKoren. succes met de rit 79mama
Cathelijntje, he is het met jou? Ik lees een heleboel spannende dingen in je onderschrift??? @warme kleding: die hebben we gelukkig even niet nodig! Heerlijk dit weer, lekker buiten in de tuin met de kleine man
Hier een zomerjurkje, alleen geschikt om te dragen in de achtertuin hihi van het weekend weer werken bah geen zin in.
ik heb ook een jurkje aan wat er niet uitziet nu Maar ga er straks gewoon lekker in naar de supermarkt Toch wel een voordeel, zwanger zijn.. Dan kijken mensen niet zo raar naar je als je er niet uitziet Hoe vaak ik al niet in zo'n tokkiebroek naar de supermarkt ben geweest
Cathelijntje; echt balen inderdaad zeg! Maar geniet nu maar lekker van je zwangerschap. Fijn dat je familie het leuk vindt.